Przetargi.pl
Centrum Sportowo - Kulturalne _Łabędź_ - wykonanie obiegu chłodniczego hali sportowej

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30, , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, , fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Sportowo - Kulturalne _Łabędź_ - wykonanie obiegu chłodniczego hali sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej wraz z trybunami widowni w Centrum Sportowo - Kulturalnym "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach, tj. wykonanie instalacji wody lodowej wraz z zabudową jednostki wytwornicy wody lodowej, wyposażenie istniejącej centrali wentylacyjnej w sekcję chłodnicy powietrza, okablowanie sterujące, rozbudowa istniejącej automatyki wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Dokumentacji sporządzonej przez Biuro Projektowo - Usługowe "ERAN" Marcin Raniowski, Sośnicowice, tj.: a) Projekt budowlany "Centrum Sportowo Kulturalne "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach - doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej z trybunami widowni - dokumentacja projektowa" b) Projekt wykonawczy "Centrum Sportowo Kulturalne "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach - doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej z trybunami widowni - dokumentacja projektowa" c) Przedmiar robót; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) wzorze umowy. 3) Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1545/2016 z dnia 22.11.2016r. II. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: 1. Obiekt zlokalizowany jest na dz. nr 362, obr. Przyszówka, w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach [ZSO nr 2]. 2. Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem zajęcie części działki nr 362, obr. Przyszówka, na której zlokalizowany jest budynek dydaktyczny szkoły ZSO nr 2, na czas realizacji robót. Po zakończeniu prac w terminie umownym teren ma zostać przywrócony do stanu pierwotnego. Uszkodzone elementy należy wymienić na koszt Wykonawcy; 3. Ponieważ montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie, to Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach sportowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych, zorganizuje teren budowy w taki sposób by umożliwić Użytkownikowi prowadzenie swojej działalności. Wymaga się, aby szczegółowych uzgodnień odnośnie realizacji i dostępu do pomieszczeń dokonać ze wskazanym przez Użytkownika przedstawicielem oraz aby montaż był zgodny z wymaganiami przepisów ppoż., bhp, Polskimi Normami, wymaganiami producenta/ów, itp. Ponieważ nie przewiduje się przerwy w funkcjonowaniu obiektu, dostawy i montaż urządzeń należy wykonywać w sposób niekolidujący z działaniem obiektu, w godzinach określonych przez Użytkownika. 4. Oferowane urządzenia winny być fabrycznie nowe, kompletne i przygotowane do pracy; muszą być odpowiednio oznakowane, tj. posiadać etykiety, urządzenia muszą zapewniać bezpieczną i higieniczną eksploatację - zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. W ofercie należy przewidzieć wykonanie wszelkich robót wynikających z proponowanych systemów i technologii, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego. Rozruchu urządzeń należy dokonać w porozumieniu z producentem urządzeń klimatyzacyjnych; 5. Montaż należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszym zamówieniu, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 6. Przedstawione w dokumentacji (ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ) wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 7. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać drogi dojazdowe i chodniki w czystości. 8. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji był taki sam jak zaoferowany termin rękojmi. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, maks. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach