Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2017-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Centrum Sportowo - Kulturalne _Łabędź_ - modernizacja obiektu - doposażenie w obieg chłodniczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej wraz z trybunami widowni w Centrum Sportowo - Kulturalnym "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach, tj. wykonanie instalacji wody lodowej wraz z zabudową jednostki wytwornicy wody lodowej, wyposażenie istniejącej centrali wentylacyjnej w sekcję chłodnicy powietrza, okablowanie sterujące, rozbudowa istniejącej automatyki wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Dokumentacji sporządzonej przez Biuro Projektowo - Usługowe "ERAN" Marcin Raniowski, Sośnicowice, tj.: a) Projekt budowlany "Centrum Sportowo Kulturalne "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach - doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej z trybunami widowni - dokumentacja projektowa" b) Projekt wykonawczy "Centrum Sportowo Kulturalne "Łabędź" przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach - doposażenie w obieg chłodniczy istniejącego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej hali sportowej z trybunami widowni - dokumentacja projektowa" c) Przedmiar robót; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) wzorze umowy. 3) Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1545/2016 z dnia 22.11.2016r. II. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: 1. Obiekt zlokalizowany jest na dz. nr 362, obr. Przyszówka, w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Partyzantów 25 w Gliwicach [ZSO nr 2]. 2. Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem zajęcie części działki nr 362, obr. Przyszówka, na której zlokalizowany jest budynek dydaktyczny szkoły ZSO nr 2, na czas realizacji robót. Po zakończeniu prac w terminie umownym teren ma zostać przywrócony do stanu pierwotnego. Uszkodzone elementy należy wymienić na koszt Wykonawcy; 3. Ponieważ montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie, to Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach sportowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych, zorganizuje teren budowy w taki sposób by umożliwić Użytkownikowi prowadzenie swojej działalności. Wymaga się, aby szczegółowych uzgodnień odnośnie realizacji i dostępu do pomieszczeń dokonać ze wskazanym przez Użytkownika przedstawicielem oraz aby montaż był zgodny z wymaganiami przepisów ppoż., bhp, Polskimi Normami, wymaganiami producenta/ów, itp. Ponieważ nie przewiduje się przerwy w funkcjonowaniu obiektu, dostawy i montaż urządzeń należy wykonywać w sposób niekolidujący z działaniem obiektu, w godzinach określonych przez Użytkownika. 4. Oferowane urządzenia winny być fabrycznie nowe, kompletne i przygotowane do pracy; muszą być odpowiednio oznakowane, tj. posiadać etykiety, urządzenia muszą zapewniać bezpieczną i higieniczną eksploatację – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. W ofercie należy przewidzieć wykonanie wszelkich robót wynikających z proponowanych systemów i technologii, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego. Rozruchu urządzeń należy dokonać w porozumieniu z producentem urządzeń klimatyzacyjnych; 5. Montaż należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszym zamówieniu, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 6. Przedstawione w dokumentacji (ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ) wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 7. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać drogi dojazdowe i chodniki w czystości. 8. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo- rzeczowo- finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia Umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenia jak powyżej i być sporządzony wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 13 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji był taki sam jak zaoferowany termin rękojmi. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa uszczelnień poszycia dachu z płyt poliwęglanowych zastosowanych jako zadaszenie trybun Stadionu Śląskiego wraz z pracami towarzyszącymi.
Dodano: 2024-07-23 - "Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica" - 2 części
Dodano: 2024-07-23 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11