Przetargi.pl
Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim

Gmina Bytom Odrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683884022 , fax. 683884026
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Odrzański
    Rynek 1
    67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
    tel. 683884022, fax. 683884026
    REGON: 970770296
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie obejmuje budowę w formule zaprojektuj i wybuduj Centrum Sportowego Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim, w skład którego wchodzi:- opracowanie kompletnej dokumnetacji projektowej (projektu koncepcyjnego, budowlanego do pozwolenia na budowę, technicznego oraz wykonawczego) na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń, decyzji, a następnie wykonanie na tej podstawie robót budowlanych polegających w szczególności na:- rozbiórce obiektów budowlanych i innych elementów kolidujących z Zadaniem inwestycyjnym,- demontażu obiektów budowlanych i infrastruktury niepodlegającej utylizacji kolidującej z Zadaniem inwestycyjnym bądź stanowiącej zakres Wykonawcy, remontem i montażem tych obiektów/elementów w innym, uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, bądź też przekazaniu tych obiektów/elementów Zamawiającemu bez konieczności montażu (zgodnie z zapisami PFU),- utylizacji odpadów i gruzu po rozbiórkach i demontażach oraz wszelkich innych robotach budowlanych i montażowych (bądź ich ponownym wykorzystaniu - jeżeli przepisy i względy techniczne dopuszczają),- usunięciu zieleni kolidującej z planowanym Zadaniem inwestycyjnym (jeżeli dotyczy) i pozostałości (karpie) po ściętych dawniej drzewach,- przebudowie istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi obiektami,- budowie przyłączy i wewnętrznych sieci uzbrojenia terenu,- niwelacji terenu,- budowie dwukondygnacyjnego budynku stanowiącego zaplecze sportowe (budynek klubowy),- budowie trybun stałych zlokalizowanych i funkcjonalnie połączonych z ww. budynkiem klubowym,- budowie zadaszenia ww. trybun stałych,- budowie oświetlenia sztucznego na potrzeby funkcjonowania boiska piłkarskiego głównego z nawierzchnią naturalną planowanego (budowa boisk piłkarskich z nawierzchnią naturalną i sztuczną nie stanowi zakresu Wykonawcy – zakres Zamierzenia inwestycyjnego),- doprowadzenia wszelkich instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i obsługi wyposażania stałego i ruchomego Zadania inwestycyjnego, - wykonania zagospodarowania terenu dla Zadania inwestycyjnego (niwelacja terenu, układ komunikacyjny, place utwardzone, ogrodzenie, mała architektura, zieleń urządzona) – we wskazanym w PFU zakresie;- zakupie, dostawie i montażu wyposażenia stałego i ruchomego: stanowiącego ochronę przeciwpożarową w zakresie zewnętrznego i wewnętrznego gaszenia pożarów (urządzenia, gaśnice, niezbędne instalacje, w tym instalacje hydrantowe oraz oznaczenia, piktogramy itp.), sprzętu stałego i ruchomego w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych tj.: uchwyty, dozowniki mydła, suszarki do rąk, kosze na śmiecie, itp.  innego, wskazanego w PFU i w umowie, wszelkiego niewymienionego w treści PFU, a wymaganego Prawem budowlanym bądź niezbędnego dla potrzeb odbioru inwestycji do użytkowania;- wykonania wszelkich innych robót, usług i dostaw wskazanych w PFU bądź w kontrakcie, w tym prac, których zakres będzie wynikał ze sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a także prac będących następstwem i konsekwencją pozyskanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów odnoszących się do zakresu umownego Wykonawcy,- opracowania scenariusza pożarowego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,- przeprowadzenia wszelkich procedur rozruchowych i odbiorowych wynikających z przepisów, wymagań umowy – każdy w obecności wskazanego przez Zamawiającego personelu,- wykonania niezbędnych pomiarów potwierdzających osiągnięcie założeń projektowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań postawionych w PFU oraz wynikających z wymagań PZPN dla klubów III ligi, np. oświetlenia boiska piłkarskiego głównego, etc.,- pozyskanie niezbędnych dopuszczeń, odbiorów, certyfikatów, etc. w tym tych na potwierdzenie osiągnięcia założeń i wymagań projektowych dla Zadania inwestycyjnego,- pozyskania wszelkich dokumentów warunkujących użytkowanie Zadania inwestycyjnego,- pozyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub w przypadku, gdy decyzja taka nie jest wymagana, dopełnienie wszelkich formalności pozwalających na użytkowanie obiektu zgodnie z prawem i przepisami,- sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej złożonej z: dokumentacji geodezyjnej, dokumentacji architektoniczno-budowlanej oddającej stan rzeczywisty zrealizowanych obiektów budowlanych (Zamawiający wymaga, aby rysunki powykonawcze zawierały wszelkie zmiany wprowadzone podczas realizacji);- przeprowadzenia niezbędnych szkoleń pracowników wskazanych przez Zamawiającego dla wszystkich urządzeń, dla których wymagana jest instrukcja obsługi urządzeń,- przygotowania „Instrukcji Użytkowania Obiektu”, w której zostaną zawarte wszelkie informacje i wytyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu i jego części zgodnie z przeznaczeniem i udzieloną przez Wykonawcę gwarancją, zawierającej m.in.:- instrukcje użytkowania, konserwacji i serwisowania wszelkich urządzeń technicznych,- inne niezbędne zalecenia, instrukcje, informacje dotyczące pozostałych obiektów bądź ich wyposażenia,- przekazania Zadania inwestycyjnego Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach