Przetargi.pl
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Budowa Centrum Integracji Społecznej- Budowa Sali sportowej w ramach rozbudowy Szkoły Podstawowej w miejscowości Ojrzanów ul. Szkolna gm. Żabia Wola 3.1 Realizacja nastąpi na podstawie projektów i decyzji: 1. PROJEKTY BUDOWLANE: 1.1. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM I plan zagospodarowania terenu 1.2. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II architektura i konstrukcja 1.3. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża sanitarna 1.4. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża elektryczna 1.5. Projekt budowlany budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - projekt budowlany dwóch zjazdów 2. PROJEKTY WYKONAWCZE: 2.1. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM I zagospodarowanie terenu działek 2.2. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II architektura 2.3. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II konstrukcja 2.4. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża sanitarna 2.5. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - TOM II branża elektryczna 2.6. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - Aranżacje 2.7. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - projekt wykonawczy dwóch zjazdów 2.8. Projekt wykonawczy budowy centrum integracji społecznej w ramach rozbudowy szkoły podstawowej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 na terenie działek nr ewid 102/1, 101/2 oraz 164/1, 281 - przeniesienia placu zabaw 3. PRZEDMIARY ROBÓT 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3.2 Zakres realizacji dot. głównych robót: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej o łącznik i salę sportową, budowa dodatkowego przyłącza wodociągowego, budowa parkingów wraz z całym utwardzeniem, budowa zew. kanalizacji deszczowej, w tym studni chłonnych, budowa dodatkowej zew. instalacji elektrycznej, budowa dodatkowej zew. instalacji gazowej, budowa dodatkowej zew. instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków oraz przeniesienie istniejącego placu zabaw w nowe miejsce oraz wyposażenie obiektów: a) Rozbudowa szkoły o łącznik i sale sportową. b) Remont elewacji istniejącego budynku (docieplenie budynku, cokół, opaska, drzwi wejściowe, remont okładzin schodów zewnętrznych i wymiana barierek, rozbiórki schodów bocznych, wymiana całego dachu na nowy - jak istniejący), wymiana całej stolarki okiennej na nową c) Remont i przebudowa części istniejącej: z /sali gimnastycznej/ na salę lekcyjną i świetlicę, z /przejścia/ na pom. zmywalni, z /pkt. Przedszkolnego/ na hol, z /części pom. technicznych/ na WC ogólnodostępne i schowek, z /szatni, korytarza, klatki schodowej/ na korytarz d) Ogólny remont całej istniejącej szkoły (wymiana okien, malowanie ścian wszystkich pomieszczeń, remont bądź wykonanie nowych okładzin posadzki we wszystkich pomieszczeniach, ewentualny remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej stwierdzony po dokonaniu odkrywek), dodatkowo dokładne wyrównanie ścian na klatce schodowej i korytarzach - jak na rysunkach i w poszczególnych punktach niniejszego opisu e) Budowę dodatkowego przyłącza wodociągowego, f) Budowę parkingów wraz z całym utwardzeniem, g) Budowę zewnętrznej kanalizacji deszczowej w tym studni chłonnych, h) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji elektrycznej, i) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji gazowej, j) Budowa dodatkowej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, k) Przeniesienie istniejącego placu zabaw (rozbiórka istniejącego i budowa nowego). l) Wycinka kolidujących drzew i zakrzaczeń m) Montaż i uruchomienie systemu monitoringu i dozoru obiektu oraz przeszkolenie dwóch wskazanych osób przez Zamawiającego n) Uzyskanie decyzji z UDT na użytkowanie dźwigu. o) Zapewnienie serwisu dźwigu w okresie gwarancji i rękojmi p) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni zewnętrznej przez okres 12 miesięcy po zakończeniu przedmiotu zamówienia q) Renowacja, przygotowanie podłoża oraz obsianie trawą terenu wykorzystywanego dla potrzeb boiska do piłki nożnej, montaż bramek 3.1. Stan istniejący: 1) Działka ogrodzona posiada dostęp do dróg publicznych 2) Na działce znajduje się budynek przewidziany do rozbudowy wzniesiony w 1905r. na cele edukacyjne i taką funkcje pełni do dnia dzisiejszego. Budynek ten jest częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. W technologii tradycyjnej murowany z drewnianą więźbą dachową. Fundamenty betonowe, posadowione na głębokości ok 1,5m. Murowane ściany piwnic zawilgocone z powodu braku/degradacji izolacji pionowej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z elementów drobnowymiarowych typu cegła. Na zewnątrz ściany ocieplone styropianem gr 10cm i otynkowane. Stropy budynku żelbetowe, otynkowane, strop nad ostatnią kondygnacja ocieplony. Dach drewniany o konstrukcji płatwiowo kleszczowej, kryty blachą falistą, Stolarka okienna i drzwiowa w budynku częściowo drewniana, częściowo PCV. Posadzki wykończone płytkami, gresem, wykładziną, parkietem w zależności od przeznaczenia pomieszczenia. Komunikacja pionowa poprzez klatkę schodową. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Stan konstrukcji budynku został oceniony w jako dobry. 3) Ponadto na działce znajduję się szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe, toalety zewnętrzne, ogrodzone boisko, ogrodzony plac zabaw lampa oświetleniowa oraz zieleń niska i wysoka. 3.3 Parametry techniczne obiektu i zakres prac: 1. Zestawienie powierzchni i kubatury po rozbudowie : a) powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy (zgodnie z: PN-ISO 9836: 1997): 2057,76 m2; b) powierzchnia użytkowa istniejącego budynku: 552,45 m2; c) powierzchnia użytkowa budynku RAZEM: 2610,21 m2; d) powierzchnia zabudowy proj.: 1602,70 m2; e) powierzchnia zabudowy ist.: 625,00 m2; f) powierzchnia zabudowy RAZEM: 2227,70 m2; g) długość i szerokość budynku w rzucie: 54 x 66 h) kubatura budynku istniejąca: 5405m?; i) kubatura budynku projektowana: 13533m?; j) kubatura budynku RAZEM: 18938m?; k) wysokość proj. budynku w kalenicy: +13,25m2; l) wysokość proj. budynku (zgodnie z §6 warunków technicznych): +11,28m2; m) wysokość ist. budynku w kalenicy : +14,72m2; n) wysokość ist. budynku (zgodnie z §6 warunków technicznych): +9,80m2; o) liczba kondygnacji nadziemnych budynku istniejącego: 1, p) liczba kondygnacji podziemnych budynku istniejącego: 2, q) liczba kondygnacji nadziemnych budynku projektowanego: 1, r) liczba kondygnacji podziemnych budynku projektowanego: 1, s) technologia: tradycyjna 1. Zamawiający żąda stałej obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane oraz obecności kierowników robót branżowych z odpowiednimi uprawnieniami w okresie ich wykonywania 2. W związku z przewidywaną realizacją części robót przy czynnym obiekcie szkoły Wykonawca będzie zobowiązany przed wprowadzeniem na budowę do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego planu organizacji zaplecza budowy i sposobu zabezpieczenia prowadzonych robót. 3. Obiekt, na terenie którego będą prowadzone prace będzie czynny wobec czego wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania i zapewnienia ruchu zastępczego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dla dzieci i młodzieży uczestniczących w zajęciach, oraz należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego b) zabezpieczania bezpiecznego dostępu do obiektu oraz zabezpieczenia terenu prowadzanych robót przed ich uszkodzeniem przez użytkowników w czasie trwania imprez kulturalno- oświatowych 4. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie wpisem do dziennika budowy. 5. Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy. 6. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. 7. Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania - dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Szczegółowe rozwiązania technologiczne według projektu oraz specyfikacji technicznych. 9. Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Projektantem i Zamawiającym. 10. Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia warunków gwarancji, atestów ,certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu ,pomiarów i badań kontrolnych. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności dostawy z danymi ofertowymi w wybranym przez siebie kwalifikowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Zamawiający będzie miał prawo żądać wymiany wcześniej zamontowanych materiałów na zgodne z ofertą. 12. Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową /materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika 13. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca . Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie. 14. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia /dokumentacji, STWiOR itp./ określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z Projektantem i Zamawiającym. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w jakiejkolwiek części niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem /lub równoważne/ 16. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować materiały inne niż w dokumentacji projektowej, zmiana taka wymaga zgody projektanta i Zamawiającego. 17. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące wymagania: - Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane pisemnie przez projektanta urządzenia podstawowego, - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, - Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem montażu urządzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 3.4 Inne warunki 1. Maksymalny dobowy zrzut ścieków do przydomowej oczyszczalni zaprojektowano na poziomie 4,125 m3/d 2. Wykonawca przed dostawą i wbudowaniem materiałów lub urządzeń zobowiązany jest do uzgodnienia szczegółowych rozwiązań materiałowych z Zamawiającym i Projektantem. Powyższe uzgodnienie będzie polegało na ocenie przez Zamawiającego i Projektanta zgodności proponowanego przez Wykonawcę materiału lub urządzenia z projektowymi parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej. Ponadto : Zamawiający nie wymaga dostarczenia n/w certyfikatów nawierzchni podłogi sami sportowej: -Certyfikat EHF /Europejski Związek Piłki Ręcznej/ - Certyfikat FIVB /Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej/ - poziom APPROVED, Official Sup-plier Zamawiający wymaga dołączania do odbioru robót n/w dokumentów i certyfikatów: - Atest higieniczny - Świadectwo badań ogniowych dla całego systemu podłogi ( wykładzina + konstrukcja podłogi) świadczące o trudno zapalności (minimum klasa C) - Deklarację zgodności podłogi z PN EN 14904 we wszystkich punktach normy (wykładzina + konstrukcja podłogi) (wraz z badaniami) - Certyfikat IHF /Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej / - Certyfikat FIBA /Międzynarodowy Związek Piłki Koszykowej/ - poziom 2 Minimalna grubość wykładziny 7mm W zakresie ścianki wspinaczkowej.: - Dla chwytów wspinaczkowych odpowiedni atest lub certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12572-3: 2008, który został potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). - Dla paneli wspinaczkowych odpowiedni atest lub certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12572-1: 2009, który został potwierdzony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). - Dla paneli wspinaczkowych odpowiedni dokument potwierdzający wymaganą klasę palności minimum C-s2,d0 na gotowy produkt zgodnie z normą wg PN-EN 13501-1+A1:2010 (deklaracja zgodności wystawiona przez producenta jest niewystarczająca). (Zamawiający nie żąda załączenia powyższych dokumentów na etapie postępowania) Montaż rozdzielnic elektrycznych CPV 45315700-5 Instalacja okablowania strukturalnego CPV 45314320-0 System przyzywowy w WC CPV 45314320-0 System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) CPV 45312200-9 System oddymiania klatki schodowej CPV 45312100-8 System monitoringu CPV 45312000-7 Różne meble i wyposażenie CPV 39150000-8 Środki czyszczące i polerujące CPV 39150000-0 Różny sprzęt CPV 39150000-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452114101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 210.000,00.złotych (słownie dwieście dziesięć tysięcy 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku:79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ- BUDOWA SALI SPORTOWEJ W RAMACH ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OJRZANOWIE Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, w kasie lub w kancelarii Urzędu w zamkniętej i opisanej kopercie , a kopię załączyć do oferty 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy P.z.p. lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach