Przetargi.pl
Całoroczne utrzymywanie w czystości ulicy, chodników i posesji wokół budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz całoroczne utrzymywanie w czystości chodników i posesji przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8566200 , fax. 074 8520257
  • Data zamieszczenia: 2010-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307 2-4/307
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8566200, fax. 074 8520257
    REGON: 00056980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymywanie w czystości ulicy, chodników i posesji wokół budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz całoroczne utrzymywanie w czystości chodników i posesji przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie w czystości: 1.1.ulicy i chodników położonych przy ul. Basztowej w Świdnicy oraz chodników i posesji (podwórko od strony NOT) przyległych do budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2 o łącznej powierzchni użytkowej około 930,00 m2 w tym: a)powierzchnia ulicy i chodników do utrzymania czystości po obu stronach ulicy Basztowej wynosi około 573,00 m2 (z czego powierzchnia ulicy wynosi około 418,00 m2, natomiast powierzchnia chodników wynosi około 155,00 m2), b)powierzchnia chodników do utrzymania czystości przy ulicy Zamkowej i ulicy Komunardów wraz z przyległą posesją (podwórko od strony NOT) wynosi około 357,00 m2 (z czego powierzchnia chodników wynosi około 182,00 m2, natomiast powierzchnia posesji wynosi około 175,00 m2) 1.2.chodników przy ul. Folwarcznej i 1 Maja w Świdnicy oraz wjazdu na posesję od strony ul. 1 Maja wraz z podwórkiem przyległych do budynku o łącznej powierzchni użytkowej około 557,00 m2 w tym: a)powierzchnia chodników do utrzymania czystości przy ulicy Folwarcznej wynosi około 155,00 m2, b)powierzchnia chodników do utrzymania czystości wraz z przyległą do budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21 posesją wynosi około 402,00 m2 (z czego powierzchnia chodników wynosi około 217,00 m2, natomiast wjazd wraz z podwórkiem wynosi około 185,00 m2). 2.Zakres zamówienia obejmuje całoroczne utrzymanie w czystości terenu w okresie letnim i zimowym o ogólnej powierzchni około 930,00 m2 przy Prokuraturze Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz około 557,00 m2 przy Prokuraturze Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21 poprzez zamiatanie, usuwanie nieczystości, suchych liści i gałęzi* itp., a także odśnieżanie, zwalczanie oblodzeń zimowych poprzez posypywanie śliskich nawierzchni piaskiem i solą oraz wykonywanie innych czynności związanych z należytym realizowaniem zamówienia. * Wykonawca będzie składował odpady w kontenerach na śmieci znajdujących się na posesjach Zamawiającego. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1.zapewnienie kadry wykonawczej, 3.2.wyposażenie pracownika, na własny koszt w ubiór służbowy z nazwą firmy, 3.3.świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością przez pracowników Wykonawcy, 3.4.zapewnienie własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej tj. piasek i sól, jak również sprzętu do utrzymania czystości niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi, 3.5.minimalizowanie zmian personalnych pracowników, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Zamawiającego, 3.6.w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści polisy ubezpieczeniowej. 4. Pracownik firmy sprzątającej zobowiązany jest przychodzić do pracy w stanie zdrowia umożliwiającym jej wykonanie. 5.Pracownikowi firmy sprzątającej kategorycznie zabrania się: 5.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 5.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu. 6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników w toku wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną