Gmina Sobótka ogłasza przetarg
- Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
- Data zamieszczenia: 2015-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
Rynek 1 1
55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
REGON: 93193511200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2016-2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2014-2015 Zamówienie obejmuje letnie i zimowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej w latach 2014-2015 o pow. 271.340,50m2. Dokładny przedmiar tj. wyszczególnienie terenów objętych zamówieniem zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Utrzymanie zieleni miejskiej obejmuje następujące prace - cięcia selekcyjne, pielęgnacyjne drzew, krzewów, żywopłotów, wycinka drzew we współpracy z inspektorem ds. ochrony środowiska Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, - przygotowanie lub zakup rozsad kwiatowych i roślin ozdobnych, wykonywanie ich nasadzeń oraz pielęgnacja w całym okresie wegetacji i w miarę potrzeb w okresie spoczynku roślin pozostających na zimę w gruncie, - przygotowanie wszystkich terenów i nasadzeń do zimy, - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na przejściach dla pieszych na terenach zieleni na bieżąco, ale nie później niż do godz. 800, - naprawa i malowanie ławek ustawionych na terenach zieleni lub jeżeli zachodzi taka - naprawa ścieżek, przejść dla pieszych, schodów i murków na terenach objętych umową, - naprawa mocowania waz kwiatowych, - obsadzanie i pielęgnacja nasadzeń w gazonach, murkach na terenach zielonych oraz w skrzynkach na parapetach okiennych budynku UMiG Sobótka, przez cały okres wegetacji i przygotowanie tych powierzchni do zimy, - podlewanie w miarę potrzeb wynikających z wegetacji roślin i warunków pogodowych, - grabienie, zbieranie śmieci z terenów zieleni i ich wywóz do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012, - wykonywanie prac w sposób ciągły, zapewniający właściwą estetykę miasta i właściwą wegetację roślin. - konieczność to zakup nowych ławek, - zakup i montaż dodatkowych ławek; - dokonywanie okresowych kontroli drzewostanu na trenach zielonych oraz sporządzanie protokołów z kontroli, co najmniej 2 razy w roku, - wycinka drzew na terenach zielonych w ilości do 25 szt. w roku oraz dokonywanie nasadzeń zastępczych z własnego materiału szkółkarskiego w ilości do 50 szt. w roku, - koszenie traw i usuwanie samosiewów krzewów i drzew po konsultacji z pracownikiem ds. leśnictwa z Urzędu Miasta i Gminy Sobótka z terenów zieleni i wzdłuż ulic wraz z wywozem ściętych traw i samosiewów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 W ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również - stosowanie materiałów spełniających warunki wynikające z PN oraz posiadających niezbędne atesty prawem przewidziane, - zachowanie możliwości ciągłej komunikacji po terenach zieleni przeznaczonymi do tego celu ścieżkami, chodnikami i drogami, - zapewnienie na terenach objętych umową ładu porządku, przestrzegania przepisów BHP podczas prowadzonych robót, - udzielenie na wykonywane usługi, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. Warunki szczegółowe podlegające realizacji w ramach niniejszego zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773131000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19.000, PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 18.12.2015 roku do godz. 10.00.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce w tytule przelewu prosimy wpisać wadium przetargowe Całoroczne utrzymanie terenów zieleni miejskiej w mieście Sobótka w latach 2016-2017. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 ppkt 2 do 5 SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert pok. nr 15, a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji zgłoszenia dot. wywrotów i uszkodzeń drzewi krzewów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną