Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12 000m? wraz z zapewnieniem stałej codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12 000m? wraz z zapewnieniem stałej codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12 000m? wraz z zapewnieniem stałej codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości obejmuje: - codzienne zamiatanie w okresie letnim płyty Rynku i ciągów pieszo-jezdnych, - codzienne zbieranie śmieci i opróżnianie koszy na śmieci (30 szt.) - mycie (2 razy w miesiącu) ławek (11 szt.),siedzisk (92 szt.),lamp(19 szt.), tablic informacyjnych (2szt.), murków i fontanny; - utrzymanie zieleni: wykaszanie traw rosnących między kostka brukową (na pow. 360 m ?) wraz z wywozem, pielęgnacja drzew (15 szt.) - podlewanie, nawożenie, - zimowe utrzymanie tj. odśnieżanie i posypywanie piaskiem w okresie zimowym, Przez zimowe utrzymanie rozumie się systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi (piaskiem). Rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych winno nastąpić niezwłocznie po ich stwierdzeniu jednak nie później niż do 1 godziny od ich zaistnienia. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8:00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. - oczyszczanie pozimowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 70 000 zł brutto, b) dysponują minimum : - sprzętem do odśnieżania (ciągnik lub samochód) o masie do 1,5t z pługiem -1szt - sprzętem do posypywania piaskiem (ciągnik lub samochód) o masie do 1,5t - 1szt. - zamiatarką o masie do 4,5 t -1 szt. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 6 będzie dokonywana przez Zamawiającego wg. formularza spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch usług o wartości 70 000 zł brutto, 6) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. VIII pkt 1, SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 10) Dokumenty, o których mowa w pkt 9 lit. a oraz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 10 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach