Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Człuchowa w latach 2011 i 2012

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2011-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Człuchowa w latach 2011 i 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1. Oczyszczanie systematyczne Powierzchnia chodników, placów, parkingów itp. wraz z częstotliwością ustalona w oparciu o załącznik nr 1: 329 517,87 m2 329 517,87 m2x 7,5 miesiąca = 2.471.384,02 m2/ rok Powierzchnia ulic ustalona w oparciu o załącznik nr 1: 515 498,1m2 515 498,1m2 x 7,5 miesiąca = 3.866.235,7 m2/ rok 2. Oczyszczanie ograniczone a) Mieszkaniówka - oczyszczanie cały rok 8 rbh x 2 osoby = 16 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 16 rbh x 4 = 64 rbh w miesiącu 64 rbh/mieś x 12 miesięcy = 768 rbh/rok b) Miasto - okres sprzątania styczeń - 1 kwietnia i 15 listopad - 30 grudnia tj. 4,5 miesiąca - Centrum miasta 5 rbh x 2 osoby = 10 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 10 rbh x 4 = 40 rbh w miesiącu - Śródmieście 6rbh x 2 osoby = 12 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 12 rbh x 4 = 48 rbh w miesiącu - Obszar miejski 3 dni robocze x 2 osoby tj. 3x8=24 x 2= 48 rbh w miesiącu Razem miasto 40 rbh + 48 rbh + 48 rbh= 136 rbh/miesiąc 136 rbh/miesiąc x 4,5 miesiąca = 612 rbh/ rok Oczyszczanie ograniczone polega na zbieraniu odpadów, luźnych zanieczyszczeń z terenów określonych w załączniku nr 2 do umowy wg norm czasowych określonych powyżej. Koszt obejmuje również unieszkodliwianie zebranych odpadów. 3. Obsługa starego cmentarza Powierzchnia oczyszczania: 78 500 m2 Okres sprzątania: - od kwietnia do sierpnia 1 raz w miesiącu - tj. 5 miesięcy 78 500m2 x 5 miesięcy = 39 300 m2 - od września do 15 listopada 2 razy w miesiącu - tj. 2,5 miesiąca 78500m2 x 2 = 15 680 m2 x 2,5 miesiąca = 39 200m2 Powierzchnia z częstotliwością: 78 500 m2 Wywóz ze skrzyń na starym cmentarzu 20m3/ mieś x 10 miesięcy = 200 m3/ rok 4. Opróżnianie 230 koszy ulicznych - Okres letni tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, - 7 miesięcy Opróżnianie odbywa się wg następującego schematu: 30 koszy codziennie 30 x 25 = 750 koszy x 7 miesięcy = 5250 sztuk/ sezon letni 200 koszy jeden raz w tygodniu - na telefoniczne zgłoszenie faktu zapełnienia 200sztuk x 4 = 800 koszy/ miesiąc 800 koszy/ miesiąc x x 7 miesięcy = 5600 sztuk/ sezon letni Razem w okresie letnim przyjmuje się 10 850 opróżnień koszy. - Okres zimowy tj. listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec tj. 5 miesięcy Przyjęto, że 130 koszy będzie opróżniane 1 raz w tygodniu 130 koszy x 4 = 520 sztuk / miesiąc 520 sztuk x 5 = 2600 szt./ rok zimą 100 koszy będzie opróżniane 2 razy w tygodniu tj. 8 razy/ miesiąc 100 x 8 = 800sztuk/tydzień 800szt x 5 miesięcy = 4000 sztuk/ rok zimą Razem w okresie zimowym przyjmuje się 6600 opróżnień koszy. Ogółem w roku przyjmuje się 17 450 opróżnień koszy. 5. Wywóz odpadów z pojemników 1100l i kontenerów kp 7. - Garaże na terenie miasta Częstotliwość wywozu - 3 razy w miesiącu 10 sztuk 1100l x 3razy = 30 sztuk/ miesiąc 30 szt. X 12 miesięcy = 360 sztuk/rok - Działki warzywnicze na gruntach gminy 2 kontenery kp7 Maksymalnie 3 wywozy na miesiąc - na zgłoszenie 3x 7 mieś. = 21 sztuk/ rok 6. Dzierżawa pojemników i kontenerów - Miasto 10 szt 1100l x 12 miesięcy 2 kp 7 x 7 miesięcy - Mieszkaniówka 110l - 36 szt.x12 miesięcy 240l -3 szt x 12 miesięcy 1100l - 20 szt. X 12 miesięcy Kp7- 1 szt 12 miesięcy 7. Mycie wiat przystankowych 16 sztuk - 2 razy w roku tj. na wiosnę i jesienią 16 x 2 = 32 sztuki/ rok 8. Czyszczenie słupów ogłoszeniowych 10 słupów - 4 razy w roku = 40 sztuk/rok 9. Mycie i dezynfekcja koszy ulicznych 230 koszy jeden raz w roku tj. maj - czerwiec 10. Oczyszczanie na żądanie ? powierzchni z zakresu oczyszczania bez częstotliwości - Chodniki 104 149,29 m2 : 2 = 52 074,6 m2 - Ulice 147n980,7 :2 = 73 990,35 m2 Chodniki 52 074,6 m2 x 3 = 156 223,8 m2 /rok Ulice 73 990,35 m2 x3 = 221 970,9 m2 /rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czluchow.bip.alfatv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach