Przetargi.pl
CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO W BRZESKU

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 663 01 09
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku
    ul. Tadeusza Kościuszki 33
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 14 663 01 09
    REGON: 12103119400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO W BRZESKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stołówkowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla pacjentów Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja wraz z odpowiednimi dietami) o wartości kalorycznej nie mniej niż 2000 kcal. Przedmiot zamówienia będzie przygotowywany dla: 80 pacjentów. Ogółem szacunkowa ilość osobodni będzie wynosiła 58 400 . Posiłki przygotowywane będą zgodnie z następującymi wymaganiami: 1. Artykuły spożywcze przeznaczone do produkcji posiłków muszą posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia oraz dołączony skład surowcowy, jak również powinny być urozmaicone w warzywa i owoce zgodne z gramaturą posiłku i jego sezonowością. 2. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pobierania i przechowywania próbek żywności, które zostały przygotowane przez Wykonawcę 3. Zamawiający wymaga przedstawienia w pierwszym tygodniu każdego miesiąca jadłospisów zgodnych z zestawieniem gramowym posiłku na każdy dzień na okres 28 dni w celu zlikwidowania monotonności przygotowywanych posiłków. 4. Zakres diet dostosowany do wymagań Zamawiającego i zgodny z obowiązującymi normami jak również dostosowany do potrzeb pacjentów w zależności od ich stanu zdrowia zgodny z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia przez Wykonawcę kilka razy w miesiącu wody mineralnej oraz produktów poza wyznaczona dietą, a wskazanymi przez dietetyka odpowiedzialnego za diety u Zamawiającego. 6. Ilość dzienna zamawianych posiłków będzie ustalana z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 7:30 w zależności od obłożenia oddziału. Zapotrzebowanie na sobotę, niedzielę i poniedziałek składane będzie w piątek do godz. 8:00. 7. Posiłki będą odbierane: - śniadanie – w godzinach od 7:00 do 7:30 - obiad i kolacja – w godzinach od 11:15 do 11:45 Odbiór posiłków będzie następował na podstawie pisemnego zestawienia gramowego na każdy dzień dostawy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania środka transportu spełniającego wymogi sanitarno – epidemiologiczne, dostosowanym wyłącznie do przewożenia żywności i artykułów spożywczych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przetransportowania posiłków przez osoby zatrudniane przez Wykonawcę, które są w stanie dostarczyć termosy z żywnością do siedziby Zamawiającego czyli do kuchenek oddziałowych Zakładu bez zaangażowania w przewożenie żywności pracowników Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich termosów i pojemników do przewożenia żywności zabezpieczonych przed uszkodzeniem, zabrudzeniem. Żywność powinna być dostarczona w odpowiedniej temperaturze i nadająca się do bezpośredniego spożycia. 10. Żywność przewożona będzie w termosach i pojemnikach zgodnych z systemem HACCP. Zamawiający wymaga termosów do przewożenia żywności w podwójnej ilości na każdy z Oddziałów (ZOL i Hospicjum), które będą własnością Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł. Rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. w Warszawie 42 2030 0045 1110 0000 0240 8150. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: wykazu wykonanych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, dokumentów potwierdzających kwalifikacje dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 1 usługę dla potrzeb ZOL-u lub instytucji, w których realizowane jest żywienie zbiorowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ – wzór formularza); 2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu; 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 100.000,00 złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, lub informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00 zł; 5) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - (załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia) 6) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach