Przetargi.pl
CAŁODOBOWY MONITORING WIZYJNY ULIC NA TERENIE MIASTA POBIEDZISKA W LATACH 2010-2012

Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CAŁODOBOWY MONITORING WIZYJNY ULIC NA TERENIE MIASTA POBIEDZISKA W LATACH 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowych działań obserwacyjnych na terenie miasta Pobiedziska poprzez zastosowanie kamer obserwacyjnych we wskazanych miejscach oraz działań prewencyjnych. 2. Zakres realizacji: 2.1. Monitorowanie wskazanych miejsc na terenie miasta i gminy Pobiedziska przy użyciu systemu kamer obserwacyjnych oraz prowadzenie działań prewencyjnych zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami. 2.2. Wykonawca musi posiadać własną samochodowa grupę interwencyjną. 2.3. Lokalizacja systemu obserwacji wraz z miejscem stacjonowania Grupy Interwencyjnej - miasto Pobiedziska 2.4. Miejsce wyznaczone do nadzoru kamer: - Rynek (dwie kamery - z czego jedna kamera obrotowa należąca do UMiG Pobiedziska) - ul. Kostrzyńska - 3 kamery stacjonarne na wysokości Domu Kultury i Zespołu Szkół - ul. Dworcowa - dwie kamery - plac przed dworcem PKP - ul. K. Odnowiciela - 1 kamera - skrzyżowanie ulicy Jagiełły z ulicą T. Kościuszki - 1 kamera - targowisko gminne - 1 kamera - w budynku Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach - 1 kamera 2.5. System obserwacyjny oparty na 11 kamerach, w tym 1 kamera obrotowa (właścicielem jest UMiG Pobiedziska) oraz 10 kamer stacjonarnych, archiwizujących w systemie cyfrowym z możliwością cyfrowej obróbki obrazu. Kamery powinny posiadać takie parametry, które umożliwiają pełną identyfikację osób w godzinach nocnych na terenie oświetlonym. 2.6. Czas przechowywania zapisu - min. 30 dni. 2.7. Zapis na nośniki cyfrowe zabezpieczone przed dostępem osób postronnych (osoby upoważnione zostaną wskazane w załączniku do umowy). 2.8. System monitorowania wizyjnego musi być zabezpieczony przed awarią lub zanikiem zasilania. Powstałe usterki muszą być usunięte w czasie 24 godzin od ich wykrycia. 2.9. Na każde zauważone zagrożenie dla mienia, zdrowia i życia mieszkańców oraz przypadku naruszenia Ustawy O wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. (tj. Dz.U. z 2002 r, Nr 147, po. 1231 z późniejszymi zmianami) zostaną podjęte działania przez Grupę Prewencyjną zmierzające do zatrzymania sprawców oraz zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów, zgodnie Ustawą o ochronie osób i mienia, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 18 listopada 1998 r (tj. Dz.U. z 1998, nr 144, poz. 933) w sprawie działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 (tj. Dz.U. z 1998, nr 89, poz. 563) w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Wykonawca musi: a) posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji b) prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej c) posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi: a) Wykazać się zrealizowaniem minimum jednej usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia 4. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi: a) wykazać się dysponowaniem minimum czterema osobami, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi: a) posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydanej na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r (tj. Dz.U. 2005, Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda się następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie b) wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował; 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, żąda się następujących dokumentów: a) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru; b) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 lit b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument o którym mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wyznaczonego do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach