Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowy monitoring wizyjny ulic na terenie Miasta Pobiedziska w latach 2013- 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowych działań obserwacyjnych na terenie miasta Pobiedziska poprzez zastosowanie kamer obserwacyjnych we wskazanych miejscach oraz działań prewencyjnych. 2.Zakres realizacji: - Monitorowanie wskazanych miejsc na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska - Umowa zostanie zawarta na okres 4 lat od dnia podpisania umowy tj. od 1.01.2013r. - Wykonawca musi posiadać własną samochodową grupę interwencyjną - minimum 1 samochód. - Lokalizacja systemu obserwacji wraz z miejscem stacjonowania grupy interwencyjnej - miasto Pobiedziska. - Miejsce wyznaczone do nadzoru kamer: Rynek - 1 kamera obrotowa należąca do UMiG Pobiedziska, Targowisko gminne - 1 kamera, Na budynku UMiG - 2 kamery, Dworzec PKP - 2 kamery - 1 skierowana na parking i 1 ukazująca poczekalnie, Budynek GS - kamera ukazująca ul. Odnowiciela w stronę Rynku - 1 kamera, Budynek Sądowy przy ul. Odnowiciela - 1 kamera ukazująca skrzyżowanie ul. Odnowiciela i ul. Dworcowej , Budynek Domu Kultury przy ul. Kostrzyńskiej - 2 kamery - 1 skierowana w stronę Rynku i 1 kamera ukazująca przejście do szkoły z sygnalizacją świetlną. - System obserwacyjny oparty na 10 kamerach , w tym jedna kamera z głowicą obrotową (należąca do UMiG) oraz dziewięć kamer stacjonarnych archiwizujących w systemie cyfrowym z możliwością cyfrowej obróbki obrazu. - Kamery powinny posiadać takie parametry , które umożliwiają pełną identyfikacje osób w godzinach nocnych na terenie oświetlonym - kamery cyfrowe z rozdzielczością HD. - Pracownicy grupy interwencyjnej muszą być wyposażeni w dwie kamery przenośne z własnym zasilaniem akumulatorowym, które będą umieszczane w miejscach wskazanych przez osoby wyszczególnione w aneksie do umowy. - Czas przechowywania zapisu z kamer - minimum 30 dni. - Zapis na nośniki cyfrowe zabezpieczony przed dostępem osób postronnych - osoby upoważnione zostaną wskazane w załączniku do umowy. - System monitorowania wizyjnego musi być zabezpieczony przed awarią lub zanikiem zasilania. - Pracownik systemu obserwacji oraz pracownicy grupy interwencyjnej zobowiązani będą do ścisłej współpracy z Policją. - Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego składania sprawozdania z wykonanych interwencji i podjętych innych działań. 4.Specyfikacja sprzętu Kamery stacjonarne w ilości szt. 12, w tym jedna kamera z głowicą obrotową oraz 2 kamery przenośne z własnym zasilaniem akumulatorowym (czas pracy minimum 36 godzin), z kartą SD, oświetlaczem na podczerwień, zaawansowaną detekcją ruchu, ukryta w obudowie). Sprzęt musi spełniać co najmniej następujące cechy i parametry: cechy użytkowe: - kamery przystosowane do pracy w sieci IP; - przetwornik obrazu zapewniający obraz w jakości HD; - wysokiej klasy obiektyw zmienno-ogniskowy; - zapewnienie wysokiego współczynnika kontrastu oraz lepsze działanie w trudnych warunkach oświetleniowych (szczególnie w nocy); parametry techniczne: - Przetwornik 1/3 (1,4 Mpix, progresywny); - Czułość 0,2 Lux (kolor), 0,1 Lux (B/W),F 1,2 50IRE; - Zdalna regulacja ostrości; - Tryb pracy - dzień/noc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.800,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę księgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochrony osób i mienia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie
Dodano: 2016-07-08 - Usługa ochrony mienia wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu - postepowanie nr 016/POZ/25/2016
Dodano: 2016-07-08 - Ochrona fizyczna od 2016 roku w okresie 12 miesięcy terenów oraz obiektów MZO S.A. przy ul. Staroprzygodzkiej w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-07-05 - Ochrona w okresie od 1 października 2016 r. do 30 września 2019 r. budynku położonego przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29 - Dozorowanie terenu kampusu uniwersyteckiego na Morasku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób DZ-751-17/16
Dodano: 2016-06-10 - Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie. Znak sprawy: OA.214-1/2016
Dodano: 2016-06-06 - Usługa ochrony fizycznej obiektów,osób i mienia Muzeum Kultury Ludowej w Osieku n/ Notecią oddziału Muzeum Okręgowego w Pile
Dodano: 2016-06-06 - Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
Dodano: 2016-05-31 - - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Kaliszu, - usługi ochrony osób i mienia prokuratur okręgu ostrowskiego polegającej na: stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz reagowaniu grup interwencyjnych.
Dodano: 2016-05-31