Przetargi.pl
Całodobowy monitoring wizyjny ulic na terenie Miasta Pobiedziska w latach 2013- 2014

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy monitoring wizyjny ulic na terenie Miasta Pobiedziska w latach 2013- 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowych działań obserwacyjnych na terenie miasta Pobiedziska poprzez zastosowanie kamer obserwacyjnych we wskazanych miejscach oraz działań prewencyjnych. 2.Zakres realizacji: a. Monitorowanie wskazanych miejsc na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska przy użyciu systemu własnych kamer obserwacyjnych oraz prowadzenie działań prewencyjnych zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz.1221 z późniejszymi zmianami). b.Umowa zostanie zawarta na od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r. c.Wykonawca musi posiadać własną samochodową grupę interwencyjną - minimum 1 samochód. d.Lokalizacja systemu obserwacji wraz z miejscem stacjonowania grupy interwencyjnej - miasto Pobiedziska. e.Miejsce wyznaczone do nadzoru kamer: Rynek - 1 kamera obrotowa należąca do UMiG Pobiedziska, Targowisko gminne - 1 kamera, Na budynku UMiG - 2 kamery - 1 skierowana na wejście do budynku UMiG druga ukazująca skrzyżowanie ul. Kościuszki z ul. Jagiełły, Dworzec PKP - 2 kamery - 1 skierowana na parking i 1 ukazująca poczekalnie, Budynek GS - kamera ukazująca ul. Odnowiciela w stronę Rynku - 1 kamera, Budynek Sądowy przy ul. Odnowiciela - 1 kamera ukazująca skrzyżowanie ul. Odnowiciela i ul. Dworcowej , Budynek Domu Kultury przy ul. Kostrzyńskiej - 2 kamery - 1 skierowana w stronę Rynku i 1 kamera ukazująca przejście do szkoły z sygnalizacją świetlną. f.System obserwacyjny oparty na 10 kamerach , w tym jedna kamera z głowicą obrotową (należąca do UMiG) oraz dziewięć kamer stacjonarnych - z czego co najmniej 4 archiwizujące w systemie cyfrowym z możliwością cyfrowej obróbki obrazu. g.Kamery powinny posiadać takie parametry , które umożliwiają pełną identyfikacje osób w godzinach nocnych na terenie oświetlonym . h.Pracownicy grupy interwencyjnej muszą dysponować jedną kamerą przenośną z własnym zasilaniem akumulatorowym, która będzie umieszczana w miejscach wskazanych przez osoby wyszczególnione w załączniku do umowy. Zakłada się, że kamera przenośna będzie wykorzystywana przez okres trwania umowy przez 60 dób. i.Czas przechowywania zapisu z kamer - minimum 30 dni. j.Zapis na nośniki cyfrowe zabezpieczony przed dostępem osób postronnych - osoby upoważnione zostaną wskazane w załączniku do umowy. k.System monitorowania wizyjnego musi być zabezpieczony przed awarią lub zanikiem zasilania. Powstałe usterki muszą być usunięte w czasie 24 godzin od ich wykrycia. l.Na każde zauważone zagrożenie dla mienia, zdrowia i życia mieszkańców oraz przypadku naruszenia ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 roku (Dz. U. z 2002 r. nr 147 poz. 1231 z późniejszymi zmianami) zostaną podjęte działania przez Grupę Interwencyjną zmierzające do zatrzymania sprawców oraz zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów , zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r ( Dz. U. z 1998 r nr 144 poz. 933) w sprawie działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r (Dz. U. z 1998 r nr 89, poz. 563) w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego. m.Pracownik systemu obserwacji oraz pracownicy grupy interwencyjnej zobowiązani będą do ścisłej współpracy z Policją. n.Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego składania sprawozdania z wykonanych interwencji i podjętych innych działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę księgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 6. PKO BP SA Poznań - 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem nazwy procedury 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach