Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2013-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowy monitoring wizyjny ulic na terenie Miasta Pobiedziska w latach 2013- 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowych działań obserwacyjnych na terenie miasta Pobiedziska poprzez zastosowanie kamer obserwacyjnych we wskazanych miejscach oraz działań prewencyjnych. 2.Zakres realizacji: a. Monitorowanie wskazanych miejsc na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska przy użyciu systemu własnych kamer obserwacyjnych oraz prowadzenie działań prewencyjnych zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz.1221 z późniejszymi zmianami). b.Umowa zostanie zawarta na od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r. c.Wykonawca musi posiadać własną samochodową grupę interwencyjną - minimum 1 samochód. d.Lokalizacja systemu obserwacji wraz z miejscem stacjonowania grupy interwencyjnej - miasto Pobiedziska. e.Miejsce wyznaczone do nadzoru kamer: Rynek - 1 kamera obrotowa należąca do UMiG Pobiedziska, Targowisko gminne - 1 kamera, Na budynku UMiG - 2 kamery - 1 skierowana na wejście do budynku UMiG druga ukazująca skrzyżowanie ul. Kościuszki z ul. Jagiełły, Dworzec PKP - 2 kamery - 1 skierowana na parking i 1 ukazująca poczekalnie, Budynek GS - kamera ukazująca ul. Odnowiciela w stronę Rynku - 1 kamera, Budynek Sądowy przy ul. Odnowiciela - 1 kamera ukazująca skrzyżowanie ul. Odnowiciela i ul. Dworcowej , Budynek Domu Kultury przy ul. Kostrzyńskiej - 2 kamery - 1 skierowana w stronę Rynku i 1 kamera ukazująca przejście do szkoły z sygnalizacją świetlną. f.System obserwacyjny oparty na 10 kamerach , w tym jedna kamera z głowicą obrotową (należąca do UMiG) oraz dziewięć kamer stacjonarnych - z czego co najmniej 4 archiwizujące w systemie cyfrowym z możliwością cyfrowej obróbki obrazu. g.Kamery powinny posiadać takie parametry , które umożliwiają pełną identyfikacje osób w godzinach nocnych na terenie oświetlonym . h.Pracownicy grupy interwencyjnej muszą dysponować jedną kamerą przenośną z własnym zasilaniem akumulatorowym, która będzie umieszczana w miejscach wskazanych przez osoby wyszczególnione w załączniku do umowy. Zakłada się, że kamera przenośna będzie wykorzystywana przez okres trwania umowy przez 60 dób. i.Czas przechowywania zapisu z kamer - minimum 30 dni. j.Zapis na nośniki cyfrowe zabezpieczony przed dostępem osób postronnych - osoby upoważnione zostaną wskazane w załączniku do umowy. k.System monitorowania wizyjnego musi być zabezpieczony przed awarią lub zanikiem zasilania. Powstałe usterki muszą być usunięte w czasie 24 godzin od ich wykrycia. l.Na każde zauważone zagrożenie dla mienia, zdrowia i życia mieszkańców oraz przypadku naruszenia ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 roku (Dz. U. z 2002 r. nr 147 poz. 1231 z późniejszymi zmianami) zostaną podjęte działania przez Grupę Interwencyjną zmierzające do zatrzymania sprawców oraz zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów , zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r ( Dz. U. z 1998 r nr 144 poz. 933) w sprawie działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r (Dz. U. z 1998 r nr 89, poz. 563) w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego. m.Pracownik systemu obserwacji oraz pracownicy grupy interwencyjnej zobowiązani będą do ścisłej współpracy z Policją. n.Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego składania sprawozdania z wykonanych interwencji i podjętych innych działań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę księgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 6. PKO BP SA Poznań - 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem nazwy procedury 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochrony osób i mienia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie
Dodano: 2016-07-08 - Usługa ochrony mienia wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu - postepowanie nr 016/POZ/25/2016
Dodano: 2016-07-08 - Ochrona fizyczna od 2016 roku w okresie 12 miesięcy terenów oraz obiektów MZO S.A. przy ul. Staroprzygodzkiej w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-07-05 - Ochrona w okresie od 1 października 2016 r. do 30 września 2019 r. budynku położonego przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29 - Dozorowanie terenu kampusu uniwersyteckiego na Morasku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób DZ-751-17/16
Dodano: 2016-06-10 - Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie. Znak sprawy: OA.214-1/2016
Dodano: 2016-06-06 - Usługa ochrony fizycznej obiektów,osób i mienia Muzeum Kultury Ludowej w Osieku n/ Notecią oddziału Muzeum Okręgowego w Pile
Dodano: 2016-06-06 - Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
Dodano: 2016-05-31 - - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Kaliszu, - usługi ochrony osób i mienia prokuratur okręgu ostrowskiego polegającej na: stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz reagowaniu grup interwencyjnych.
Dodano: 2016-05-31