Przetargi.pl
całodobowy dozór, utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu w obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Karmelickiej 41 i Mazowieckiej 43 w Krakowie w latach 2010 do 2014.

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2010-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowy dozór, utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu w obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Karmelickiej 41 i Mazowieckiej 43 w Krakowie w latach 2010 do 2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona: 1)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzone jego ochronie mienie, jeżeli w wyniku zaniechania obowiązków lub nienależytego wykonywania czynności ze strony pracownika ochrony powstanie szkoda lub naruszone zostanie inne dobro zleceniodawcy. 2)Między innymi zobowiązany jest do: a)całodobowego dozoru obiektu (portiernia) ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ochrony p.poż. b)monitorowanie obiektu z wykorzystaniem istniejących urządzeń instalacji p.poż, kamer wewnętrznych oraz systemu antywłamaniowego, c)wykonywania częstych obchodów całego terenu, a po zakończonych zajęciach dydaktycznych zamykanie otwartych okien i drzwi w pokojach, salach, toaletach, kontrolowanie czy wszystkie pomieszczenia są zamknięte, kontrolowanie pomieszczeń z instalacją wod. - kan. d)dopilnowanie aby w godzinach nocnych tzn. 2200 - 500 w budynku przebywały oprócz portiera tylko osoby posiadające imienne zezwolenie Rektora Uczelni; w godzinach nocnych na teren Uczelni można wpuścić: funkcjonariuszy policji, pracowników pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego, e)wydawania (wyłącznie osobom do tego upoważnionym) i pobierania kluczy do pomieszczeń wraz z prowadzeniem ewidencji, f)kontroli i ewidencji sprzętu i urządzeń wnoszonych i wynoszonych z obiektu, g)prowadzenia książki służb i wpisywania do niej istotnych danych o stwierdzonych zdarzeniach, h)prowadzenia zeszytu usterek i wpisywania zauważonych bądź zgłoszonych przez innych pracowników usterek( np. brak oświetlenia, niesprawna instalacja wod. - kan.), i)w sytuacji zagrożenia lub stwierdzenia popełnienia przestępstwa, niezwłocznego informowania odpowiednich służb oraz zleceniodawcy, j)przełączania przychodzących rozmów telefonicznych, k)wykonywania drobnych prac gospodarczych zlecanych na bieżąco przez administratora budynku (np. zawieszanie i ściąganie flagi państwowej, zastawianie miejsca postojowego, itp.), l)dbałość o estetyczny wygląd swój oraz miejsca pracy, noszenie identyfikatora, udzielanie informacji (również telefonicznych) w sposób uprzejmy pracownikom i osobom z zewnątrz Uczelni, w miarę posiadanej wiedzy na dany temat, m)wygaszanie zbędnego oświetlenia, n)zapalanie wieczorem i gaszenie rano lampy orientacyjnej i oświetlenia wejścia, o)utrzymanie w czystości terenu w obrębie działki w tym chodnika przylegającego do obiektu ze szczególnym uwzględnieniem sezonu zimowego, p)przy ul. Karmelickiej 41 ok. 17,5 arów (pielęgnacja terenu zielonego, np. koszenie i parking), q)przy ul. Mazowieckiej 43 ok. 12 arów (teren zielony i dojścia do budynków), r)wykonywania ewentualnych zobowiązań z tytułu zaleceń Miejskich Służb Porządkowych. 3)W skład wyposażenia pracownika ochrony powinny wchodzić: a)Jednolite umundurowanie, b)Identyfikator, c)sprzęt potrzebny do realizacji usług w zakresie pielęgnacji trawnika i sprzątania terenu. 4)Kwalifikacje pracowników ochrony: a)niekaralność, b)dobry stan zdrowia, c)przebyte doświadczenie zawodowe (udokumentowany przebieg pracy zawodowej na stanowisku ochrony), 2.Utrzymanie czystości: 1)Wykonawca zapewni kompleksową usługę utrzymania czystości w budynku przy ul. Karmelickiej 41 i Mazowieckiej 43. 2)Organizacja pracy. a)powierzchnia do sprzątania wewnętrzna: b)zakres obowiązków uzgodniony z administratorem danego obiektu, c)zapewnienie stałego zaopatrzenia toalet w papier toaletowy i mydło. 3)Wymagania dotyczące sprzątania: a)systematyczne i dokładne sprzątanie pomieszczeń i urządzeń przez wszystkie dni tygodnia ( od poniedziałku do niedzieli), b)codzienne zamiatanie i zmywanie podłóg ceramicznych, froterowanie, ścieranie kurzu, opróżnianie pojemników na śmieci i wyrzucanie makulatury, mycie ścian (lamperia), c)podlewanie roślin znajdujących się dla celów dekoracyjnych na korytarzach, d)codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych, e)bieżące odkurzanie mebli w pomieszczeniach, mycie drzwi do pomieszczeń i w korytarzach, f)bieżące mycie oszkleń (w zakresie i terminach ustalonych przez administratora budynku - 4 razy w roku) na przydzielonym metrażu, wykorzystując przydzielony sprzęt nie wymagający pracy na wysokości (ściągacz z kijem teleskopowym), g)bieżące mycie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych na swoim metrażu, h)co najmniej raz na tydzień pastowanie podłóg i posadzek, i)stałe utrzymanie czystości i porządku w swoim schowku, j)codzienne czyszczenie po skończonej pracy używanego sprzętu. 3.Obsługa szatni: a)przyjmowanie i wydawanie odzieży zwierzchniej studentów przebywających na terenie budynku (w okresie od 1 października do 31 maja), b)ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej za powierzoną odzież, c)pełnienie dyżurów w godzinach odbywających się zajęć dydaktycznych codziennie zgodnie z harmonogramem zajęć, uzgodnionym z administratorem obiektu (średnio 300 godzin miesięcznie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000 PLN wniesione zgodnie z art. 45 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach