Przetargi.pl
Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3479701 , fax. 041 3479702
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    ul. Olszewskiego 2 2
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3479701, fax. 041 3479702
    REGON: 29052638400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wartość progowa zamówienia: poniżej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obiektu i otaczającego terenu Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy położonego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenu wokół budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w pkt 3 SIWZ. 3. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) miesięczną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Cena realizacji poszczególnego przedmiotu zamówienia jest miesięczną ceną ryczałtową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy - prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie składanych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 i 9 SIWZ. Z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy n/w dokumentów: a. wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, b. oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, c. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącej podmiotów zbiorowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych. Za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy spółek cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), f. wykazu wykonanych usług w zakresie ochrony mienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług przedmiotowi zamówienia (w tym minimum 1 usługę w jednostce służby zdrowia) - załącznik nr 3. Do wykazu winny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (min. 3), g. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA, h. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą odpowiedzialność deliktową oraz kontraktową pozostającą w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, i. informacji o potencjale technicznym - wyposażeniu firmy w środki konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, j. oświadczenia potwierdzającego posiadanie własnej bazy monitorowania i grupy interwencyjnej, k. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, l. na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Każdy z partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp i złożyć dokumenty wymienione w ppkt b,c,d,e (nie dot. spółki cywilnej), f,g,h,i,j. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda umowy regulującej współprace tych Wykonawców, m. w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną / konsorcjum, Wykonawca i każdy ze wspólników zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w ppkt b,c,d,e (nie dot. spółki cywilnej) f,g,h,i,j oraz kserokopię umowy spółki cywilnej/ konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach