Przetargi.pl
Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. Tel. (062) 749 95 00 , fax. Fax (062) 747 22 25
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. Tel. (062) 749 95 00, fax. Fax (062) 747 22 25
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na całodobowym zabezpieczeniu terenu użyteczności publicznej wpisanej do rejestru zbytków tj. zabytkowego Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z amfiteatrem obejmującej powierzchnię 27 ha (mapę terenu objętego ochroną znajduje się w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (mapa)).W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do:• Obsługi wybranych kamer monitoringu miejskiego (obszar parku wraz z komunikacją przy parkową w ilości 20 kamer przez zewnętrznego operatora) gdzie obraz będzie przesyłany za pośrednictwem łącza internetowego do zewnętrznego operatora wyposażonego w stanowisko USI,• dyspozycji Patrolu Grupy Interwencyjnej na wezwanie operatora monitoringu w sytuacji zaobserwowania realnego zagrożenia ,• dyspozycji Patrolu Grupy Interwencyjnej w punktach kontrolnych co 2 godziny • patrolowaniu parku przez 1 pracownika z 2 letnim stażem pracy w agencji ochrony osób i mienia, służba pełniona w godzinach nocnych codziennie od godz. 23:00 do godz.5:00,• rozmieszczenia na terenie parku punktów kontrolnych patroli pozwalających na analizowanie przebiegu służby,• przeciwdziałania kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną oraz łamaniu regulaminu Parku,• pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia,• reagowania w przypadkach zauważenia na terenie ochranianym pakunków niewiadomego pochodzenia,• niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach Parku właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowania gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego• koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu.Grupa interwencyjna powinna liczyć co najmniej 2 osoby i musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać statut SUFO.Na terenie parku będą rozmieszczone punkty kontrolne patroli pozwalające na analizowanie przebiegu służby. Z wszystkich działań należy sporządzić raporty, które w razie potrzeby będą udostępniane Policji i Zamawiającemu.Wykonawca we własnym zakresie zapewni umundurowanie pracowników z widocznym emblematem firmowym i numerem służbowym oraz wyposaży pracowników w środki łączności, gwarantujące łączność między sobą, z pracownikami Zamawiającego oraz ze stanowiskiem Kierownika Agencji Ochrony.Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wykonania usługi, w tym: transportu, środków higienicznych, materiałów piśmiennych, urządzeń elektronicznych.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca stacjonowania na własny koszt w tym z uwzględnieniem odpłatności za korzystanie z mediów w ramach świadczonych usług, w tym za: ogrzewanie pomieszczeń, korzystanie z wody, energii elektrycznej, pomieszczeń sanitarnych.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy sposób wykonywania usługi doprecyzowują projektowane postanowienia umowy, które znajdują się w Części IV SWZ – SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyo numerze 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 i oznaczyć numerem postępowania WR-RGK.271.1.9.2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 PZP.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:- cztery usługi, polegające na ochronie zabytkowego parku wpisanego do rejestru zabytków, z których każda świadczona była w sposób ciągły przez minimum 3 miesiące w ramach jednego kontraktu lub umowy.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:- 1 pracownikiem z 2 letnim stażem pracy w agencji ochrony osób i mienia, (służba pełniona w godzinach nocnych codziennie od godz. 23:00 do godz.5:00,) tj. kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej- wykwalifikowana ekipa techniczna złożona z min. 1 kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego ukończony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami Technicznymi wydanymi przez KWP;- grupą interwencyjną SUFO – złożoną z pracowników specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych - tj. min 2 osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:- telefon komórkowy – min 1 szt.- pilot antynapadowy – min 1 szt.- strój służbowy – min. 1 szt.- identyfikator – min. 1 szt.- system Activ Guard + 30 punktów kontrolnych- oznakowany pojazd elektryczny z sygnalizacją świetlną (np. skuter elektryczny) – min. 1 szt.- nasobny rejestrator radiowy – min. 1 szt.- środki przymusu bezpośredniego wraz z uprawnieniami i licencjami wymaganymi przez przepisy praw, - min 1 szt.- nasobny rejestrator video - min 1 szt.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 części III SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach