Przetargi.pl
Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
    Grunwaldzka 48
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
    REGON: 00029278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu”. 2.Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie dwie części. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załącznikach nr 1.1 – 1.2 oraz we wzorach umów dla poszczególnych części. 4.Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 5.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) świadczenia usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia, wykonania badania, konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Usługa będzie wykonywana w sposób rzetelny przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, a także w niedzielę, święta oraz w dni wolne od pracy w ciągu całego okresu trwania umowy; b) posiadania zespołu osób przeszkolonych i wykwalifikowanego personelu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością; c) dysponowania ambulansem spełniającym wymagania dla pojazdów: „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe”; d) dysponowania taką ilością środków transportu sanitarnego, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług; e) utrzymywania środków transportu sanitarnego w czystości oraz prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia; czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego; f) posiadania aktualnej na dzień składania ofert polisy OC i NW oraz przez cały okres obowiązywania umowy dla pojazdów wykazanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załączniki nr 1.1-1.2; 9.3. wypełniony wykaz środków transportu – potwierdzenie warunku udziału oraz kryterium oceny ofert – załącznik nr 2; 9.4. wypełniony wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług – zał. nr 5; 9.5. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.6. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 9.7. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach