Przetargi.pl
CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA - PRZEWÓZ PACJENTÓW ORAZ MATERIAŁÓW I BADAŃ

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126468502, fax. 126468930
    REGON: 121188694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA - PRZEWÓZ PACJENTÓW ORAZ MATERIAŁÓW I BADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usługi transportu medycznego dla szpitala – przewóz pacjentów w stanie niezagrażającym życiu i zdrowiu oraz materiałów i badań dla Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., mieszczącego się na os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, opisanej wg poniższych Pakietów: • Pakiet 1: a) Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą ratownika lub ratownika medycznego na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych oraz z przychodni (w tym z SOR), w obrębie granic administracyjnych Krakowa wraz z transportem krwi z Wojewódzkiej Stacji Krwiodawstwa, b) Przewóz hodowli komórek naskórka – keracentocytów wykorzystywanych przez Zamawiającego do autologicznego leczenia ran, c) Przewóz i odbiór wyników: Bank komórek, Zakład Biologii Komórek, Wydziały Biochemii, Biofizyki, Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (u. Gronostajowa, 30-387 Kraków). Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu: 500 kursów (opłata za jeden kurs). • Pakiet 2: Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą ratownika lub ratownika medycznego na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic. Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu: 90 kursów (opłata za jeden kurs). • Pakiet 3: Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą ratownika lub ratownika medycznego na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych (w tym z SOR), na odległość powyżej 55 km od granicy administracyjnej Krakowa. Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu w kilometrach: 6000 (opłatę ustala się za jeden przejechany kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem). 2. Wykonawca ponosi koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz powrotu do swojej siedziby z siedziby Zamawiającego, niezależnie od miejsca powrotu. 3. Usługa winna być realizowana w zależności od konieczności w składzie osobowym: kierowca – ratownik z ratownikiem lub ratownikiem medycznym lub sam kierowca-ratownik lub kierowca-ratownik medyczny. Kierowca środka transportu sanitarnego musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz wymagane zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z art. 109 ust. 5 ustawy o kierującymi pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 roku. 4. Świadczenia będą zgłaszane telefonicznie, całodobowo ze wskazaniem składu osobowego. Przy realizacji usługi Wykonawca otrzyma pisemne zlecenie transportu. 5. Zespoły realizujące przewóz każdorazowo odbierają i dostarczają pacjenta z miejsca wskazanego przez osobę zamawiającą. Od chwili przejęcia pacjenta do momentu zakończenia zleconej usługi (miejsce docelowe przewiezienia pacjenta) zespół przyjmujący zamówienia odpowiada za jego bezpieczeństwo. Powyższe dotyczy tylko transportu pacjentów zgłaszanych z oddziałów szpitalnych do domu. 6. Zamawiający usługę zastrzega sobie prawo żądania transportu łączonego (przewozu dwóch osób lub materiałów do badań krwi) w przypadku dowozu do jednego miejsca przeznaczenia, bez dodatkowej opłaty. 7. Czas reakcji: a) transport krwi na cito ze Stacji Krwiodawstwa do Banku Krwi Zamawiającego: do 15 minut od zgłoszenia telefonicznego (pojemnik należy odebrać od Zamawiającego), b) transport materiałów ze Stacji Krwiodawstwa, materiałów do badań, zgłoszenia z SOR: do 30 minut od zgłoszenia telefonicznego oraz przewóz pacjentów z przychodni przyszpitalnych: do 60 minut od zgłoszenia telefonicznego, c) transport pacjentów z oddziałów szpitala: do 60 minut od zgłoszenia telefonicznego. Wymóg nie dotyczy Pakietu 3, d) transport na odległość powyżej 55 km od granic administracyjnych Krakowa w terminie uzgodnionym min. z jednodniowym wyprzedzeniem z udzielającym zamówienia. 8. Wykonawca musi posiadać co najmniej 5 środków transportu sanitarnego spełniających Normy PN – EN 1789 klasy A1, A2 lub wyższej, w tym 3 środki transportu sanitarnego, mające status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym (na które minister właściwy do spraw wewnętrznych wydał zezwolenie na podstawie przepisu art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy prawo o ruchu drogowym). Pojazdy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku. Każdy środek transportu sanitarnego musi posiadać pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą, że pojazdy te są przeznaczone do transportu sanitarnego pacjenta oraz krwi. 9. Wykonawca zobowiązany jest w razie awarii do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy. 10. Transporty pacjentów do poradni przyszpitalnych odbywają się na zasadzie przywozu do poradni i odbiorze po zakończonej wizycie. Powrót z poradni po wizycie zgłasza pracownik poradni. 11. Pozostałe warunki wykonywania usługi określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114122-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w pkt IX ppkt. 1 lit. a) , 1 lit. b), 1 lit. c), 1 lit. d), 1 lit. e), 1 lit. f) Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji, b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 usługi) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - załącznik nr 4 do SIWZ • Wykonawca, w celu spełnienia powyższego, zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 zrealizowane usługi transportu sanitarnego na kwotę brutto nie mniejszą niż:  dla Pakietu 1: 81 000,00 zł  dla Pakietu 2: 23 000,00 zł  dla Pakietu 3: 21 000,00 zł d) kopie dokumentów poświadczających, że Wykonawca posiada minimum 5 środków transportu sanitarnego spełniających Normy PN – EN 1789 klasy A1, A2 lub wyższej, w tym 3 środki transportu sanitarnego, mające status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym (pojazdy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku), e) minimum 5 kserokopii poświadczających posiadanie przez kierowcę zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi, f) minimum 5 kserokopii pozytywnej opinii sanitarnej, wydanej przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, potwierdzającej, że pojazdy są przeznaczone do transportu sanitarnego pacjenta oraz krwi. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleni zamówienia, zwanego dalej rozporządzeniem, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ppkt. 6 stosuje się odpowiednio. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 5 stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM Zamawiający nie żąda przedłożenia powyższego. Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) parafowany Załącznik nr 3 do Specyfikacji, tj. projekt umowy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, e) wykaz środków transportu sanitarnego (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ) f) kserokopie dowodu rejestracyjnego środka transportu sanitarnego wykazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ z aktualnym badaniem technicznym, g) przynajmniej 3 zezwolenia na uprzywilejowanie w ruchu drogowym wydane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym na środki transportu sanitarnego wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, h) minimum 5 kserokopii dyplomów z tytułem Ratownika Medycznego, i) minimum 5 kserokopii dyplomów z tytułem Ratownika KPP, j) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), k) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 15 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach