Przetargi.pl
Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania gotówki na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/16/2015

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191/195 191/195
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania gotówki na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/16/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: całodobowe świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195. Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami: ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1099). Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia Zakres usług: Lp. Rodzaj usługi j.m. Ilość 1. Dozór całodobowy obiektu Wólczańska 191/195 godz. 17.520 2. Dozór całodobowy obiektu Wileńska 37 godz. 17.520 3. Obsługa szatni budynek Ginekologii - Wileńska 37 godz. 4.380 4. Konwój walorów pieniężnych szt. 36 5. Monitorowanie obiektu przy ul. Nowa 30/32 miesiące 12 Wymagania ogólne: Całodobowe świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala: w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195 - 2 posterunki, w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 - 2 posterunki. Ochrona osób polegać będzie na działaniach wykonawcy, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób fizycznych znajdujących się na chronionym terenie. Ochrona mienia zamawiającego polegać będzie na działaniach wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegającym w szczególności na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. Ochrona mienia obejmuje mienie znajdujące się na terenie obiektów zamawiającego. Przez mienie zamawiającego podlegające ochronie, należy rozumieć w szczególności środki trwałe wpisane do ewidencji zamawiającego oraz wartości pieniężne znajdujące się na terenie chronionego obiektu i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich utratę. W ramach wykonywanej usługi ochrony obiektów i mienia wykonawca zobowiązany będzie do: przekazania protokółem zdawczo - odbiorczym do dyspozycji Dyrekcji Szpitala 9 szt. (4 szt. - ul. Wólczańska 191/195, 5 szt. - ul. Wileńska 37) pilotów przeciw- napadowych na cały czas obowiązywania umowy. Piloty przeciw- napadowe winny być monitorowane przez firmę wykonującą ochronę obiektu; zainstalowania w obiektach: Wólczańska 191/195, Wileńska 37 w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania umowy elektronicznych systemów kontroli, umożliwiających zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą i szybką kontrolę pracy pracowników ochrony oraz przekazania protokółem zdawczo - odbiorczym na cały czas obowiązywania umowy do dyspozycji Szpitala sprawnych urządzeń zczytujących wraz z odbiornikiem do elektronicznego systemu kontroli w ilości 2 szt. (1 szt. ul. Wólczańska, 1 szt. ul. Wileńska). Dopuszcza się system z transmisją danych do centrum dowodzenia wykonawcy, w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania tygodniowych raportów w wersji elektronicznej przesyłanej na adres: eksploatacja@pirogow.pl dokonywania na własny koszt wszelkich napraw elektronicznego systemu kontroli; sprawdzania czy w zaparkowanych samochodach wywieszone są, widoczne przez szybę karty upoważniające do wjazdu (tzw. wjazdówki); prowadzenia książki raportów z przebiegu dyżurów, opisując wszystkie wydarzenia w ciągu zmiany (ew. zajścia i interwencje oraz w których ewidencjonowane będą również zaparkowane pojazdy bez wywieszonych, widocznych kart wjazdowych - do wglądu nadzoru i zamawiającego); wykonywania na własny koszt bieżących konserwacji obecnie zainstalowanego i eksploatowanego systemu dozoru wizyjnego wraz z archiwizacją obrazu, zainstalowanego w celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195. Wykonawca w ramach umowy dokonywał będzie wszelkich napraw systemu dozoru wizyjnego - firmy Novus typ NDR-BAG 416, ale przed wykonaniem naprawy wymagającej wymiany elementu systemu dozoru wizyjnego winien uzyskać zgodę zamawiającego na jej wykonanie, w tym celu każdorazowo winien być przedstawiony kosztorys ofertowy na piśmie do zaakceptowania przez zamawiającego. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia takiej naprawy ponosić będzie zamawiający. Obiekt Wólczańska 191/195 I posterunek Usytuowany przy wjeździe głównym na teren Szpitala od strony ul. Wólczańskiej 191/195 obsługujący szlaban dla wjeżdżających na teren Szpitala i wyjeżdżających z terenu Szpitala samochodów. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 10 min od momentu uruchomienia pilota p-napadowego. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są przez szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala zainstalowany jest system dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. Wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego monitorowania terenu Szpitala poprzez w/w system. II posterunek Usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Stefanowskiego i wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. Zadaniem Pracownika ochrony w godzinach od 6.00 do 16.00 będzie kontrola kart upoważniających do wjazdu na teren Szpitala, zaś po godzinie 16-tej - po zamknięciu bramy - kontrola całego terenu z rejestrowaniem się w 4 punktach kontrolnych z częstotliwością 1 x godzinę. W tym celu zainstalowany winien być w miejscach wskazanych przez zamawiającego na koszt wykonawcy elektroniczny system umożliwiający zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą i szybką kontrolę pracy Pracownika ochrony. Pracownik ochrony podobnie jak na posterunku pierwszym wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy Wykonawcy oraz pilot p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 10 min. od momentu uruchomienia pilota p-napadowego Obiekt Wileńska 37 I posterunek Usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Wileńskiej, wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. Zadaniem Pracownika ochrony będzie kontrola kart upoważniających do wjazdu na teren Szpitala oraz po godz. 16 kontrola całego terenu z rejestrowaniem się w min. 5 punktach kontrolnych z częstotliwością 1 x godzinę. W tym celu zainstalowany winien w miejscach wskazanych przez zamawiającego być na koszt wykonawcy elektroniczny system kontroli umożliwiający zamawiającemu odczyt komputerowy mający na celu łatwą i szybką kontrolę pracy pracownika ochrony. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy Wykonawcy oraz pilot p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 10 min. od momentu uruchomienia pilota p-napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: obsługa centrali telefonicznej, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania - prowadzenie ewidencji w tym zakresie, obsługa podjazdu do izby przyjęć dla karetek (kierowanie ruchem), w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie mieszanką soli z piaskiem podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku. II posterunek Usytuowany jest w budynku Interny od strony ul. Karolewskiej. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy Wykonawcy oraz pilot p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 10 min. od momentu uruchomienia pilota p-napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: obsługiwanie szatni dla odwiedzających chorych i studentów, obsługa podjazdu do izby przyjęć dla karetek (kierowanie ruchem), wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie mieszanką soli z piaskiem podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku, we wszystkie dni tygodnia w godz. od 15.00 do 7.00 rano - dostarczanie w razie potrzeby na oddziały szpitalne (budynku Interny i budynku Ginekologii) butli z gazami medycznym i technicznymi. Czynność ta każdorazowo winna być odnotowana w książce raportów. Osoby realizujące zadania ochrony obiektu posterunku II winni posiadać uprawnienia (zaświadczenie kwalifikacyjne) do obsługi butli z gazami medycznym Obsługa szatni na terenie Szpitala przy ul. Wileńskiej 37 - budynek Ginekologii Obsługa szatni odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 7 dni w tygodniu. Do obowiązków pracownika obsługującego szatnię należeć będzie: obsługa bezpłatnej szatni dla odwiedzających chorych, studentów i pracowników, przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń dydaktycznych oraz szatni dla studentów znajdujących się budynku Ginekologii, informowanie o lokalizacji oddziałów i gabinetów lekarskich, powiadamianie telefoniczne na numer wewnętrzny 720 dyżurnego pracownika szpitala obsługi technicznej o zauważonych awariach i innych zdarzeniach (np. potłuczone szyby, rozlane płyny na podłogach ciągów komunikacyjnych itp.). Monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 Elektroniczna całodobowa ochrona mienia obiektu przy ul. Nowa 30/32 wraz z podłączeniem do stacji monitorowania. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: włączenia obiektu do systemu monitorowania, całodobowego monitorowania systemu alarmowego, po uruchomieniu alarmu dojazd grup interwencyjnych, czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia alarmu. Konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji tego zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zabezpieczenia i ochrony przewożonej gotówki. Wykonawca zobowiązany będzie konwojować środki pieniężne od momentu ich przejęcia z banku do fizycznego przewiezienia do szpitala. Odpowiedzialność rozpoczyna się od pobrania i odejścia kasjera szpitala z Sali Operacyjnej Banku do wejścia kasjera do pomieszczenia kasowego w Szpitalu. Konwojowanie odbywać się będzie średnio 3 razy w miesiącu w terminach wyznaczonych przez zamawiającego według potrzeb uzgodnionych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca będzie zobowiązany do: przestrzegania ogólnie obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej zasad i przepisów szczegółowych, a także wewnętrznych zarządzeń dyrekcji, oraz regulaminów organizacyjnych i porządkowych jednostki, posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł w okresie trwania umowy w zakresie wykonywanej usługi, ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za osoby wykonujące przedmiot umowy w zakresie przestrzegania przez nie kodeksu pracy (w szczególności niestawienie się pracownika do pracy lub stan wskazujący na spożycie alkoholu itp.), zasad bhp, p - poż. oraz dodatkowych ustaleń wynikających z regulaminów wewnętrznych zamawiającego, ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody powstałe z jego winy, a polegające na nieprawidłowym wykonaniu lub zaniedbaniu obowiązków dozoru i ochrony mienia wynikających z zakresu wykonywanej usługi, a mogących przyczynić się do wyrządzenia szkody zamawiającemu, ponoszenia pełnej odpowiedzialności w zakresie wykonywanej usługi przed jednostkami kontrolującymi, wyznaczenia osoby która będzie sprawować nadzór nad personelem oraz współpracować na bieżąco z zamawiającym, zapłacenia zamawiającemu kar umownych tj.: zamawiający stwierdzając uchybienia w wykonywaniu obowiązków potwierdzonych protokołem podpisanym przez obie strony obciąży wykonawcę karą pieniężną w wysokości do 500 zł. (pięćset zł). Prawa zamawiającego: zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli wykonywania usługi we własnym zakresie; kontrole te będą odnotowywane w książce kontroli prowadzonej przez zamawiającego, zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania wpisów wszelkich uwag i przeprowadzanych kontroli dotyczących wykonywania usługi w książce raportów prowadzonej przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach