Sąd Rejonowy w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Kolejowa 12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 675 26 41 , fax. 0-43 675 26 41
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Łasku
ul. Kolejowa 12 12
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 0-43 675 26 41, fax. 0-43 675 26 41
REGON: 00032322300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 1. całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku, przy czym : -ochrona w budynku w Łasku przy ul. Kolejowej 12 - wykonywana będzie przez dwóch pracowników ochrony (jednego przez całą dobę + jednego w godzinach pracy Sądu), -ochrona budynku w Łasku przy ul Przemysłowej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę, -ochrona budynku w Poddębicach przy ul Północnej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę. 2. dowóz kasjera przewożącego środki pieniężne z budynku Sądu przy ul. Kolejowej 12 do jednego z banków na terenie Łasku w każdym dniu roboczym 3. przewóz środków pieniężnych i innych wartości między siedzibą Sądu w Łasku przy ul. Kolejowej 12 a Zamiejscowym Wydziałem Sadu w Poddębicach przy ul. Północnej 5 na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do: a) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; b) wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem i nazwą firmy, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w widocznym miejscu; c) wyposażenia pracowników w pałkę ochronną wielofunkcyjną, ręczny miotacz gazu, paralizator elektryczny, kajdanki, środki łączności bezprzewodowej oraz latarkę; d) nie przewiduje się wyposażenia pracowników ochrony w broń palną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione SIWZ, 3) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia, 4) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każde, polegających na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, natomiast do kontroli w/w pracowników - osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 6) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, 7) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym we wzorze umowy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki, na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w niniejszym ogłoszeniu oraz w SIWZ - zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - (załącznik nr 2 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania), 2) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - załącznik nr 4 do SWIZ 8) oświadczenie o zatrudnieniu do realizacji zamówienia wyłącznie osób nie karanych posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, a w przypadku osób uprawnionych do kontroli pracowników - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W w/w oświadczeniu oferent zobowiąże się jednocześnie do przedstawienia Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykazu pracowników zatrudnionych do ochrony fizycznej obiektów ze wskazaniem imion, nazwisk oraz kopii odpowiednich licencji; pracownicy przewidziani do realizacji Zamówienia powinni być w wieku 25 - 55 lat, oraz cechować się bardzo dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą. 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 500 tys. zł),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochronę obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach na okres od 01-08-2014 do 31-07-2016 r.
Dodano: 2014-06-26 - usługi ochrony fizycznej osób i mienia, obsługę szatni i ochronę całodobową w budynku sądów w Sieradzu, ul. Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz
Dodano: 2014-01-08 - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. budynek A i B przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42.
Dodano: 2013-10-28 - ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie i Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2013-10-22 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2013-06-27 - Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz., ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Bełchatowie oraz ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r.
Dodano: 2013-03-06 - ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Radomsku przy ul. Piastowskiej 24a w okresie od 01.03.2013r. do 28.02.2015r.
Dodano: 2012-12-27 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny oraz sprzątanie terenu wokół budynków w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2014r. w: Inspektoratach ZUS w Piotrkowie Tryb., Bełchatowie, Radomsku, Opocznie, Skierniewicach, Biurze Terenowym ZUS w Rawie Maz. oraz budynku C Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2012-10-26 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2012-06-29 - Ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie, Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2011-10-13