Przetargi.pl
całodobową ochronę obiektu Polskiej Akademii Nauk - Mądralin w Otwocku, ul. Mlądzka 1, Emów

Polska Akademia Nauk Dom Rencisty ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Chodkiewicza 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7564116, 7547176 , fax. 22 7564116
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Dom Rencisty
    ul. Chodkiewicza 3/5 3/5
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 7564116, 7547176, fax. 22 7564116
    REGON: 00032571300180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka zapewniająca całodob. opiekę osobom niepełnosp. przewlekle chorym i starszym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobową ochronę obiektu Polskiej Akademii Nauk - Mądralin w Otwocku, ul. Mlądzka 1, Emów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi polegającej na wykonaniu wszelkich dopuszczalnych prawem czynności mających na celu ochronę obiektu Polskiej Akademii Nauk -Mądralin usytuowanego w Otwocku ul. Mlądzka 1, 05-400 Emów w zakresie przewidzianym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, (Dz.U. 2014 poz. 1099 ze zm.). 2. Obiekt przewidziany do ochrony składa się z czterech budynków: jednego o charakterze biurowo-administracyjnym oraz trzech o charakterze hotelowym oraz dwóch garaży zlokalizowanych na zalesionej działce o powierzchni 17,5 hektara. Obiekty nie są użytkowane. 3. Teren podlegający ochronie jest ogrodzony przy czym około 50 % ogrodzenia jest w bardzo złym stanie technicznym. 4. Teren jest oświetlony jedynie w obrębie zabudowań. 5. Zadanie realizowane będzie przez jednego pracownika ochrony fizycznej przez pełne 24 godziny na dobę. 6. Ochrona obiektu polegać będzie na: a) prowadzeniu systematycznych, rejestrowanych obchodów terenu chronionego, b) w razie konieczności podejmowaniu skutecznych działań mających na celu zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także niedopuszczenie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych, a) informowaniu odpowiednich służb i osób wymienionych w Instrukcji ochrony obiektu o zaistniałych zdarzeniach losowych tj. pożarze, awarii sieci wodociągowej, gazowej, elektrycznej itp. b) w przypadku stwierdzenia zaistnienia przestępstwa na terenie chronionego obiektu powiadomieniu o tym fakcie organów ścigania . Zabezpieczeniu pozostawionych przez przestępców śladów i dowodów, przed ich zatarciem lub utratą, do czasu przybycia odpowiednich służb. c) współdziałaniu z organami ochrony przeciwpożarowej w przypadku powstania pożaru aż do momentu jego likwidacji. 7. Wykonawca zapewni możliwość uruchomienia patroli interwencyjnych podejmujących w przypadku zagrożenia działania na terenie chronionego obiektu w czasie nie przekraczającym 15 minut od chwili zgłoszenia. 8. Szczegółowy zakres czynności wynikający ze świadczonej usługi zostanie zawarty w Instrukcji Ochrony Obiektu opracowanej przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pracownikom Wykonawcy pełniącym ochronę, pomieszczeń socjalnych z dostępem do sanitariatów. 10. Wykonawca musi zapewnić pracownikom ochrony na czas pełnienia dyżuru: a) jednolite ubranie wskazujące na charakter pełnionych obowiązków, dostosowane do aktualnej pory roku, b) imienny identyfikator ze zdjęciem przypięty w widocznym miejscu w czasie pełnienia dyżuru, c) środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej stały kontakt z osobą pełniącą dyżur, d) stałą łączność ze stacją monitorowania, e) piloty napadowe. 11. Wykonawca będzie wykonywać usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające aktualne (nie wcześniejsze niż sprzed 6 miesięcy) na dzień zawierania niniejszej umowy zaświadczenie wydane przez Krajowy Rejestr Karny (Wykonawca jest zobowiązany do odsunięcia od wykonywania umowy osobę lub osoby, w przypadku których po dniu podpisania umowy powziął informację, że są ujawnione w KRK jako osoby karane, jak również osoby, wobec których toczy się postępowanie karne lub karno-skarbowe); b) cechujące się wysoką kulturą osobistą, brakiem nałogów (w szczególności uzależnienia od alkoholu lub innych środków odurzających), prezencją właściwą dla Zamawiającego jako instytucji publicznej; c) posiadające podstawową wiedzę techniczną umożliwiającą obsługę bramowych i ręcznych wykrywaczy metalu, systemów przeciwpożarowych i systemów kamer przemysłowych; d) posiadające nie wyższy niż lekki stopień niepełnosprawności; e) posiadające sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych o charakterze ochronnym w przypadku zaistnienia stanu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia majątku. 12. Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: a) zapewnienia łączności telefonicznej (telefony komórkowe) z odpowiednimi służbami, między pracownikami oraz Zamawiającym. b) zapewnienia swoim pracownikom środków czystości, narzędzi, sprzętu oraz innych elementów koniecznych do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem; c) złożenia przed podpisaniem umowy imiennej listy pracowników do Zamawiającego, w przypadku zmian- uaktualniania listy, d) natychmiastowego odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od pracy pracownika nie wypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków, w tym pracowników będących pod wpływem alkoholu lub nie spełniającego warunków określonych w umowie, e) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich naruszeń prawa i regulaminów wewnętrznych obowiązujących na terenie obiektów określonych w zał. nr 1, jak również zauważonych uszkodzeń: sieci c.o., sieci elektrycznej, sieci informatycznej, sieci gazowej, sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego, drzwi rozsuwanych, systemu kamer przemysłowych i monitorów, czujek p. poż., wind, podnośników dla niepełnosprawnych itp. oraz dokonywanie na bieżąco stosownych wpisów w książce dyżurów z powyższego zakresu, f) przeszkolenia i zapoznania przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków wszystkich pracowników wykonujących zadania objęte niniejszą umową z planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi, a także innymi procedurami obowiązującymi na terenie obiektów i ponawianie tych szkoleń nie rzadziej niż co 6 miesięcy, g) zapewnienia, przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków, znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., h) zaznajomienia, przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków, pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i gazowych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych, i) prowadzenia książki dyżurów i raportów z przebiegu ochrony, której wzór zatwierdzi Zamawiający, w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony oraz umożliwiającej wpisy zdarzeń mających znaczenie dla ochrony obiektu, j) wykonywania doraźnych poleceń Zamawiającego lub pracowników przez niego wyznaczonych, k) potwierdzania obchodów terenu i obiektów. 13. Wykonawca musi zapewnić wyposażenie obiektu w system rejestracji obchodów umożliwiający osobie upoważnionej przez Zamawiającego do informacji o realizowanych obchodach. 14. Wykonawca na własny koszt zainstaluje system telewizji dozorowej z co najmniej dwumiesięcznym przechowywaniem danych, wyposażony w co najmniej osiem kamer. 15. Zaleca się aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, dokonali wizji lokalnej obiektów będących przedmiotem ochrony, co umożliwi im zapoznanie się ze specyfiką obiektu a także należyte oszacowanie kosztów instalacji systemu telewizji dozorowej oraz rejestracji obchodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 10.000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 53 1130 1017 0020 1462 9420 0027. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączeni oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu dokonania przelewu. 5. Dalsze postępowanie dotyczące przechowywania, zwrotu bądź zatrzymania wadium reguluje art.46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość należycie wykonanych usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach