Przetargi.pl
Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa.

Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-755 Poznań, ul. E. Estkowskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8504890 , fax. 061 8526376
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
    ul. E. Estkowskiego 6 6
    61-755 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8504890, fax. 061 8526376
    REGON: 00001860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilim.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKAZ POSTERUNKÓW I HARMONOGRAM GODZINOWY OCHRONY FIZYCZNEJ Łączna ilość roboczogodzin w miesiącu (przewidywana ): 825 Łączna ilość roboczogodzin w ciągu 24 m-cy (przewidywana ): 19800. HARMONOGRAM GODZINOWY DLA PRACOWNIKA OBSŁUGI MASZYNY SPRZATAJĄCEJ Łączna ilość roboczogodzin w miesiącu (przewidywana ): 182. Łączna ilość roboczogodzin w ciągu 24 m-cy (przewidywana ): 4368. Łączna ilość m? powierzchni ciągów komunikacyjnych objętej usługą sprzątania maszynowego (przewidywana ): 1900,00 m? Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie ochrony całodobowej wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa. Lokalizacja obiektów: ul. E. Estkowskiego 6, 61 - 755 Poznań. 1.W zakresie ochrony majątku znajdującego się wewnątrz i na zewnątrz kompleksu budynków należących do Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Najemców. a.Zamówienie obejmuje całodobową ochronę fizyczną (o charakterze stacjonarno - obchodowym) wraz z monitoringiem, obejmującą kompleks budynków oraz parking podziemny, wykonywaną minimum jednoosobowo, zgodnie z wykazem posterunków i harmonogramem prac przedstawionym w niniejszym załączniku. Dyżury pełnione będą od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do godz. 17.00 na posterunku ochrony na podziemnym parkingu strzeżonym, od godz. 15.00 do 8.00 dnia następnego w Kancelarii Instytutu w wejściu głównym do Instytutu, oraz w soboty, niedziele i święta - całodobowo na posterunku w wejściu głównym do Instytutu. b.Zamówienie obejmuje wsparcie w razie konieczności grupą interwencyjną (składającą się z co najmniej 2 pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez osobę upoważnioną Wykonawcy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182 poz. 1228)) chroniony obiekt, wezwana przez dozorujących po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia w obiekcie oraz na terenie posesji w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu w czasie maksimum 15 minut w ciągu dnia oraz 10 min. w nocy po uzyskaniu sygnały o zagrożeniu obiektu. Zamawiający ma prawo przeprowadzić okresowo sprawdzenie działania i czasu przyjazdu grupy interwencyjnej i nałożyć karę finansową za przekroczenie uzgodnionych czasów reakcji i pojawienia się w obiekcie w wysokości 0,2% łącznej wartości brutto umowy za każdą minutę spóźnienia. c.Wykonawca musi posiadać własne centrum monitoringu oraz grupę interwencyjną. d.Zamówienie obejmuje zawiadomienie w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji w celu podjęcia właściwych działań. e.Pracownicy ochrony powinni być kontrolowani co najmniej 1 raz w ciągu tygodnia przez inspektorów Wykonawcy, którzy odnotowują przeprowadzoną kontrolę w Dzienniku Dozoru. f. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi Instrukcji ochrony obiektu, o której mowa w ustawie o ochronie osób i mienia. g.Zamówienie obejmuje monitoring obiektów łącznie z konserwacją, serwisem i naprawą sprzętu oraz monitoring i obsługa sygnalizacji wykrywania pożaru SAP. Ewentualna naprawa sprzętu nastąpi czasie do 24 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego i zatwierdzenia przez Wykonawcę zgłoszenia. h.Zamówienie obejmuje monitorowanie lokalnego systemu sygnalizacji włamania, napadu, Zamawiającego drogą telefoniczną poprzez centrum monitoringu Wykonawcy, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego i przeciwpożarowego obiektu Instytutu. Przekazywanie faksem informacji z naruszenia systemu do Zamawiającego. i.Zamówienie obejmuje konserwację i serwis co najmniej raz na okres trzech miesięcy lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania pożaru SAP oraz CCTV ( urządzeń i instalacji) w następującym zakresie: -sprawdzenie i wyregulowanie urządzeń wchodzących w skład instalacji alarmowej, -wymiany uszkodzonych pojedynczych elementów takich jak: żarówki, bezpieczniki, -sprawdzenie okablowania instalacji, -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania układu ładowania akumulatora, sprawdzenie poprawności działania całego urządzenia sygnalizacyjnego przez dokonanie próbnego alarmu w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego DODATKOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DLA PRACOWNIKA OCHRONY a.strzeżenie bezpieczeństwa dozorowanych obiektów, b.natychmiastowa reakcja pracownika ochrony na zagrożenie w przypadku wysłania alarmu w pilota antynapadowego przez pracownika Zamawiającego, c.monitorowanie i obsługa systemu sygnalizacji wykrywania pożaru SAP, d.właściwe reprezentowanie gospodarza obiektu poprzez funkcję informacyjną, wydawanie kluczy itp., e.wykonywanie prewencyjnych obchodów budynku i terenu przyległego, potwierdzanych w zamontowanym przez Wykonawcę systemie kontroli obchodu, f.kontrolowanie (zgodnie z późniejszymi ustaleniami) osób przebywających na terenie budynku, g.skrupulatne prowadzenie Dziennika Dozoru, Książki Kluczy oraz ewidencji kontroli obchodu, h.utrzymywanie stałego kontaktu z grupami interwencyjnymi i centrum monitoringu Wykonawcy, i.podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno - interwencyjnych w sytuacjach zagrożenia (włamania, wtargnięcia, zagrożenia pożarowego, wywołania alarmu z sygnalizacji wykrywania pożaru SAP, awarii technicznych itp.), j.jednolite umundurowane i wyposażenie pracownika ochrony w telefon komórkowy umożliwiający stałą łączność posterunku z funkcjonującym 24 h centrum monitoringu Wykonawcy oraz bezwzględnie z służbowymi telefonami komórkowymi wskazanymi przez Instytut Pracowników, k.Zamawiający z początkiem świadczenia usługi przekaże Wykonawcy informacje odnośnie lokalizacji i rozmieszczenia wyłączników: prądu, zaworów wodnych, zabezpieczeń elektrycznych itp. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania i zapoznania z przedmiotowymi lokalizacjami Pracowników ochrony świadczących usługę, l.Pracownikom ochrony w trakcie realizacji zamówienia zabrania się: - pełnienia służby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu; - samowolnego i bezpodstawnego opuszczania posterunku; -korzystania z telefonu stacjonarnego udostępnionego przez Zamawiającego 061 850 4890 poza okolicznościami wynikającymi z pełnienia ochrony; - przebywania na posterunku (pomieszczenie ochrony) osób trzecich; - przebywania na posterunku w godzinach pełnienia służby bez umundurowania. a.Pracownicy ochrony powinni odnotowywać każdy swój obchód co najmniej co 2 godziny: - od poniedziałku do piątku od 18.00 do.6.00, - w soboty, niedziele i dni świąteczne przez całą dobę, w zamontowanym na własny koszt przez Wykonawcę systemie kontroli obchodu umożliwiającym otrzymywanie i monitorowanie raportów poprzez pocztę e-mail upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 2)Zamówienie obejmuje również usługę maszynowego sprzątania ciągów komunikacyjnych na terenie budynków należącego do Zamawiającego zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Estkowskiego 6. Zakres obowiązków dla pracownika obsługi maszyny sprzątającej wraz z harmonogramem godzinowym przedstawia niniejszy załącznik. DODATKOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DLA PRACOWNIKA OBSŁUGI MASZYNY SPRZATAJĄCEJ a.Usługa zostanie wykonana przez pracownika przeszkolonego w zakresie obsługi maszyny sprzątającej, b.Wykonawca zapewni niezbędne i pełne zastępstwo w przypadku choroby lub nieobecności pracownika, c.Sprawną maszynę sprzątającą, płyny czyszczące, niezbędną chemię oraz wymagane serwisy maszyny zapewnia Wykonawca. d.Pracownik Wykonujący usługę sprzątania powinien być ubrany w służbową odzież ochronną oraz posiadać identyfikator służbowy, e.Pracownik wykonujący usługę sprzątania powinien być kontrolowany co najmniej 1 raz w tygodniu przez inspektorów Wykonawcy, którzy odnotowują przeprowadzoną kontrolę w Dzienniku Dozoru znajdującego się u pracownika ochrony, f.W przypadku awarii maszyny sprzątającej Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy, a usługa w opisanym zakresie będzie realizowana najpóźniej od dnia następnego, g.W przypadku awarii maszyny sprzątającej i braku zabezpieczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy Zamawiający dla zachowania ciągłości należytego wykonania usługi może zlecić wykonanie usługi innej firmie sprzątającej a kosztami obciążyć Wykonawcę z którym podpisze umowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ilim.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach