Przetargi.pl
Całodobowa ochrona Urzędu Skarbowego w Kutnie

Urząd Skarbowy w Kutnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Troczewskiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 355 61 04 , fax. 0-24 355 65 65
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Kutnie
    ul. Troczewskiego 12 12
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 0-24 355 61 04, fax. 0-24 355 65 65
    REGON: 61000376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona Urzędu Skarbowego w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kutnie przy ul. Troczewskiego 12 składającym się z: 1)budynku administracyjno-biurowego o 5-ciu kondygnacjach naziemnych i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o pow. całkowitej 3.744,5m?, 2)dwóch garaży o łącznej powierzchni 50,9m?, 3)nieogrodzonego terenu wokół budynku o pow. około 2.300m?. Budynek Urzędu Skarbowego wyposażony jest w: a)instalację sygnalizacji pożaru, b)instalację sygnalizacji włamania, c)telewizję przemysłową (nie włączoną do żadnych sieci monitorowania). Teren zewnętrzny Urzędu jest częściowo monitorowany za pośrednictwem kamer oraz jest oświetlony. W budynku prowadzona jest obsługa kasowa wykonywana przez podmiot zewnętrzny. Zatrudnienie u Zamawiającego wynosi ok. 100 osób. Urząd codziennie odwiedza średnio ok. 500 interesantów. Sposób realizacji usługi ochrony: 1)Posterunek nr 1 - jednoosobowy, dwuzmianowy (I zmiana: 6.00 -18.00, II zmiana: 18.00 - 6.00) umiejscowiony na wartowni przy wejściu głównym do budynku wyposażonej w system monitoringu wizyjnego oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, funkcjonujący całodobowo we wszystkie dni trwania umowy, 2)Posterunek nr 2 - jednoosobowy, jednozmianowy umiejscowiony na wartowni przy wejściu głównym do budynku pełniący m.in. funkcję portiersko-informacyjną, funkcjonujący wyłącznie: a)w dni pracy urzędu przypadające w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz. 8.00 - 16.00, z zastrzeżeniem, że w wydłużonym czasie pracy Urzędu związanym z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni posterunek funkcjonuje w godz. 8.00-18.00. (Wymiar wydłużonego czasu pracy Urzędu Skarbowego w Kutnie określany jest corocznie przez Dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi. W latach ubiegłych wydłużony czas pracy dotyczył ostatniego tygodnia kwietnia. Zamawiający nie dysponuje wiedzą o zakresie wydłużonych godzin funkcjonowania posterunku w roku 2013r.) b)we wtorki w godz. 8.00 - 18.00 c)w soboty podczas przyjmowania klientów w związku z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni i organizacją Dnia Otwartego w godz. 8.00-13.00.(w roku bieżącym praca w soboty dotyczyła 2 dni,  tj. 10 godzin). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia służby na posterunku nr 2 lub wskazania innego dnia niż wtorek jako dnia o wydłużonym okresie służby, z zastrzeżeniem, że przez cztery dni służba będzie pełniona przez 8 godzin, a jeden dzień w tygodniu przez 10 godzin. Wykonawca zagwarantuje wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu podczas pełnienia ochrony przez jednego pracownika ochrony. Podczas pełnienia ochrony przez dwóch pracowników ochrony, wsparcie grupy interwencyjnej nie jest wymagane. W soboty, za wyjątkiem sobót, o których mowa w ust. 8 pkt 2 lit. c niniejszego rozdziału, i w dni ustawowo wolne od pracy Wykonawca realizuje usługę wyłącznie poprzez jeden całodobowy dwuzmianowy posterunek jednoosobowy. Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie podwykonawcy części zamówienia wyłącznie w zakresie wsparcia grupy interwencyjnej. Realizacja umowy będzie wykonywana zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia przez pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia. Pracownicy ochrony powinni nosić schludne i estetyczne umundurowanie firmowe umożliwiające identyfikację Wykonawcy a także nosić czytelne identyfikatory. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań (środki łączności, środki ochrony osobistej, podręczne środki obezwładniające itp.). Wykonawca na własny koszt dokona instalacji niezbędnych urządzeń służących do powiadamiania pilotem napadowym i elektronicznej rejestracji obchodu. Zamawiający przewiduje 4 punkty kontrolne. Koszty eksploatacji i demontażu przedmiotowych urządzeń ponosić będzie Wykonawca. Do głównych obowiązków pracowników ochrony wykonawcy należeć będzie w szczególności: dokonywanie okresowych obchodów obiektu oraz obserwacja monitora wizyjnego przesyłającego obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektu i w jego otoczeniu zewnętrznym, reagowanie na sygnał alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, kontrola zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych, zwracanie uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych, kontrola wynoszonych paczek lub przedmiotów mogących wskazywać, że stanowią one mienie Zamawiającego, zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki, kontrola stanu pomieszczeń po godzinach pracy, w tym zamknięcia okien i drzwi, wydawanie, odbiór i zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego, z uwzględnieniem poświadczenia tych czynności odpowiednim wpisem do książki wydawanych kluczy, ujawnianie awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu, a w przypadku powzięcia wiedzy o takowych informowania wyznaczonych pracowników Zamawiającego lub odpowiednich służb oraz swoich przełożonych, a także odnotowywania tych zdarzeń i podjętych działaniach w książce służby, podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego instrukcją pożarową, zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego i jego klientom, udzielanie informacji klientom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestru pracowników pozostających po godzinach, patrolowanie parkingu i sterowanie ruchem samochodowym na jego terenie, nie wpuszczanie do budynku akwizytorów i osób o podejrzanym wyglądzie, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, nie dopuszczanie do używania na terenie obiektu, bez zgody Naczelnika Urzędu, kamer i aparatów fotograficznych, podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa lub naruszających porządek, dokonywanie obchodu chronionego obiektu i rejestrowanie go za pomocą elektronicznego rejestratora obchodów umożliwiającego dokonywanie wydruków, składanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego raportów na temat zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby, w razie konieczności ścisłe współpracowanie z Policją w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa lub zaprowadzania porządku publicznego w chronionym obiekcie i na terenie do niego przyległym, w razie konieczności ścisłe współpracowanie z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrofy, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach