Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie wraz z całodobowym monitoringiem sygnałów z lokalnego systemu alarmowego

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360035 , fax. 024 2358090
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360035, fax. 024 2358090
    REGON: 00291724000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie wraz z całodobowym monitoringiem sygnałów z lokalnego systemu alarmowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, w szczególności przed przestępstwami, wykroczeniami, powstaniem szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych oraz całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia projektu planu ochrony zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia. Projekt planu ochrony powinien być zgodny z planem ochrony WSZPZOZ Gostynin-Zalesie. W celu sporządzenia planu ochrony na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni do wglądu niezbędne informacje z Planu ochrony WSZPZOZ Gostynin - Zalesie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie (działki nr 6721.3 i 6722.1) zgodnie z opracowanym i posiadanym planem ochrony obiektów obejmującym w szczególności: a) Pawilon Nr 1 (Administracja Zespołu, Izba Przyjęć, Apteka, Ambulatorium ogólne, Archiwum (składnica akt), Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej, kasa, serwerownia), b) Pawilon Nr 2 (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy), c) Pawilon Nr 3 (Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Psychiatryczny III, pomieszczenia administracyjne - II piętro, serwerownia - II piętro), d) Pawilon Nr 6 (Oddział Psychogeriatrii, Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu /COTUA/, Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych /OLAZA/), e) Pawilon Nr 7 (Oddział Psychiatryczny V, Oddział Psychiatryczny VI) - serwerownia (piwnica), f) Budynek RTG (budynek po byłej szkole medycznej), g) Budynek po byłym RTG, h) Kotłownia olejowo-gazowa, i) Budynek warsztatów i garaży, w tym Hydrofornia, j) Magazyn S (TR), k) Magazyn z pustaków i wiata magazynowa, l) Wiaty, altany, m) Ujęcia wody (studnie głębinowe Nr 1a i nr 4), n) Szopa na narzędzia, o) Magazyn odpadów medycznych, p) Stacja Trafo, q) Agregat prądotwórczy, r) Pawilon Nr 4 (aktualnie nieużytkowany), s) Teren Zespołu i inne obiekty położone na działce nr 6721.3, t) Obiekty oczyszczalni ścieków - działka nr 6722.1 do czasu przekazania oczyszczalni- planowany termin koniec I kwartału 2016r. 2) zamontowanie: systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego bezprzewodowego w celu monitorowania hydroforni oraz monitoringu wizyjnego bezprzewodowego w celu monitorowania agregatu prądotwórczego - obiekty położone na działce nr 6721/3, z możliwością przechowywania danych przez okres 30 dni, 3) zamontowanie systemu alarmowego bezprzewodowego w celu monitorowania studni głębinowych nr 1A i 4 - obiekty położone na działce nr 6721.3, 4) całodobowy monitoring sygnałów, posiadanego przez Zespół lokalnego systemu alarmowego usytuowanego w: budynku kotłowni olejowo-gazowej, budynku warsztatów i garaży, Pawilonie nr 1: Kasa, Apteka, Pawilonie Nr 6, Pawilonie Nr 7, budynku RTG - obiekty położone na działce nr 6721.3, 5) obsługę Portierni całodobowo wraz z monitoringiem wizyjnym, wjazdu i wyjazdu do Zespołu, z możliwością przechowywania danych przez okres 30 dni, 6) obsługę szlabanu całodobowo, 7) obsługę konsoli telefonicznej całodobowo. 8) Zamawiający wymaga, aby sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) był fabrycznie nowy, zapakowany oryginalnie, nie nosił znamion użytkowania, posiadał zabezpieczenia zastosowane przez producenta, był kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów. 9) Wykonawca zobowiązuje się należycie dbać o zainstalowany sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) dokonywać okresowych przeglądów gwarancyjnych i utrzymywać go w należytym stanie technicznym w trakcie realizacji umowy. 10) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu po zamontowaniu sprzętu wymienionego w pkt.2) i 3) atesty - certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, a po zakończeniu umowy karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeszkolić osoby wyznaczone przez Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. 11) Po zakończeniu umowy z Wykonawcą sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) przechodzi na własność Zamawiającego. Przekazanie sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 3.2. Zamawiający w celu realizacji zamówienia zobowiązuje się do wynajęcia Wykonawcy budynku portierni znajdującego się przy bramie wjazdowej głównej. W tym celu zostanie zawarta umowa najmu budynku wraz z wyposażeniem wyszczególnionym w protokole zdawczo - odbiorczym. Wzór umowy najmu budynku portierni stanowi załącznik 3 do SIWZ. Wzór protokołu zdawczo - odbiorczego Portierni stanowi załącznik nr 1 do umowy najmu. 3.3. Warunki realizacji usługi: 1) Realizowanie zamówienia ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099 ze zm.) oraz zgodnie z decyzją nr 1.99 Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 lipca 1999 r. 2) Posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz.1099) oraz ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015r., poz. 584 ze zm.), 3) Ochrona osób, budynków i mienia winna być realizowana w celu zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom oraz powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 4) Ochrona osób powinna polegać w szczególności na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób znajdujących się na terenie Zamawiającego. 5) Zapewnienie bezpiecznej pracy personelowi oraz bezpiecznego przebywania pacjentów. 6) Wykonywanie usługi przy stanie zatrudnienia pracowników ochrony w lokalizacji u Zamawiającego w ilości 9 osób, w tym 1 osoba koordynująca. 7) Zapewnienie pełnienia dyżurów całodobowo przez 2 osoby. 8) Ścisła współpraca z Inspektorem ds. Obronności i Obrony Cywilnej i Działem Administracyjno-Gospodarczym w celu zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 9) Współpraca z Lekarzem Dyżurnym oraz Izbą Przyjęć, kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 10) Informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdej podjętej interwencji, o stwierdzeniu nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe załóg patrolowo-interwencyjnych oraz niesprawności istniejących w Zespole systemów alarmowych, monitoringu, p.poż., i innych. 11) Systematyczne (nie rzadziej niż co 2 godziny) sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynków Zespołu i terenu wokół budynków, w tym sprawdzanie drzwi i okien, oświetlenia - potwierdzone w tabeli służby. 12) Prowadzenie książki rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z i na teren działki nr 6721/3 z określeniem celu i rodzaju przewożonych towarów. 13) Kontrola wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów. Zasady wjazdu pojazdów na teren WSZPZOZ Gostynin-Zalesie w tym pojazdy uprawnione do wjazdu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 14) Fizyczna ochrona osób i mienia bezpośrednio związana z kontrolą osobowo-towarową. 15) Zakaz wpuszczania na teren obiektu chronionego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 16) Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu chronionego oraz znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 17) W przypadku zagrożenia nadzwyczajnego, w szczególności wystąpienia pożaru, kataklizmu, aktu terrorystycznego, pracownicy ochrony podejmują działalność zabezpieczającą utrzymanie porządku, udzielają pomocy w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji osób. 18) W przypadkach określonych przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony dysponowali możliwością zastosowania środków przymusu bezpośredniego. 19) Informowanie o wszelkich zagrożeniach ładu, porządku oraz zauważonych awariach do godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 038, a po godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 015. 20) Pisemne raportowanie istotnych zakłóceń ładu i porządku. 21) Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia. 22) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, p.poż, sanitarnych. 23) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń i regulaminów wewnętrznych. 24) Każdorazowe opuszczenie stanowiska pracy na Portierni przez pracownika ochrony musi być udokumentowane wpisem do książki Tabela służby, informacja o opuszczeniu stanowiska powinna zostać umieszczona w miejscu widocznym na Portierni. 25) Kierujący pracownikami ochrony musi posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 26) Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, nielegitymujących się orzeczeniami o trwałej bądź czasowej niezdolności do pracy lub stopniem niepełnosprawności. 27) Przestrzeganie czasu trwania zmiany, maksymalnie do 12 godzin. 28) Minimalizacja zmian kadrowych pracowników ochrony. 29) Wyposażenie pracowników w jednolite umundurowanie z emblematem Wykonawcy. 30) Wyposażenie pracowników w indywidualne środki przymusu. 31) Zapewnienie środków łączności z dwoma lub więcej posterunkami. 32) Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji w obiekcie własnej grupy interwencyjnej (min. 2 pracowników w ciągu doby), wyposażonej w indywidualne środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojonych w broń palną krótką, bojową. Czas przybycia grupy do obiektu nie może przekroczyć 10 minut od chwili jej wezwania. 33) Utrzymanie czystości przy wejściu do Portierni, które ma polegać na zamiataniu, grabieniu, odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem/solą z częstotliwością wynikającą z warunków i potrzeb. 34) Korzystanie z Portierni wyłącznie w celu świadczenia usług ochrony i utrzymywanie Portierni w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 35) Dokonywanie konserwacji Portierni we własnym zakresie oraz niepodnajmowanie Portierni osobie drugiej. 36) Ochrona danych osobowych uzyskanych w trakcie wykonywania usługi, w szczególności ochrona danych osobowych osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, 37) Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, w tym także zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w czasie wykonywania usługi, których ujawnienie może narazić na szkodę interes Zamawiającego. 38) Podejmowanie i koordynowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku napadu, kradzieży, włamania, zakłócania porządku publicznego, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych. 39) Prowadzenie stałej kontroli terenów i obiektów pod względem możliwości występowania ewentualnych zagrożeń, takich jak: pożar, zalanie, włamanie, penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu, itp. 40) Obserwacja terenu za pośrednictwem systemu monitorowania. 41) Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu budynków i budowli, dróg ewakuacyjnych, itp., znajomość rozmieszczenia i umiejętności obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych. 42) Niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania. 43) W razie konieczności ścisła współpraca z policją i innymi służbami. 44) W przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie, zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz policji. 45) Udzielanie pomocy pracownikom Zamawiającego na ich wniosek lub w przypadkach zagrożenia. 46) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu Szpitala, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 47) Przed zawarciem oraz w czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie oraz kontroli warunków, w jakich wykonywane są usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7900,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 23.02.2016r. do godziny 9:30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przedłożonych referencji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach