Przetargi.pl
całodobowa ochrona osób i mienia, pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, świadczenie usług portierskich i obsługa centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120a.

Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371867 , fax. 042 6360385
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
    al. Kościuszki 120a 120a
    90-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371867, fax. 042 6360385
    REGON: 00647324800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowa ochrona osób i mienia, pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, świadczenie usług portierskich i obsługa centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, polegającej na: całodobowej ochronie osób i mienia, pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach z jednoczesnym świadczeniem usługi portierskiej i obsłudze centrali telefonicznej w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi mieszczącej się przy al. Kościuszki 120a. 2. Usługa będzie realizowana w wymiarze średniomiesięcznym 730 godzin. 2.1. Usługa będzie realizowana na każdej zmianie roboczej przez 1 pracownika ochrony zatrudnionego przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przy czym: a/ Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi przez pracownika ochrony bez licencji w godzinach 6 - 18 i nie wymaga umundurowania dla pracownika. Pracownik wykonawcy winien być wyposażony w identyfikator zawierający nazwę lub logo firmy, zdjęcie oraz imię i nazwisko pracownika. b/ Zamawiający wymaga aby w godzinach 18 - 6 usługa była Wykonywana przez umundurowanego pracownika ochrony, który posiada licencję I stopnia. c/ Zamawiający wymaga aby wykonawca wyznaczył pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony II-go stopnia odpowiedzialnego za kierowanie zespołem ochrony i organizowanie jego pracy. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby Wykonawca upoważnił tego pracownika do bieżących kontaktów z zamawiającym. d/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca, do pracy w Kuratorium skierował pracowników, którzy będą stanowili stały skład osobowy w okresie realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby pracowników Wykonawcy wykonujących usługę cechowała wysoka kultura osobista i jednocześnie zastrzega sobie prawo do zgłoszenia Wykonawcy żądania zmiany pracownika Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. VI SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2) do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3). 3. Wykonawca złoży oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków umowy stanowiącej (załącznik Nr 4) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca złoży oświadczenie o gotowości odnowienia polisy ubezpieczeniowej OC jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia (załącznik Nr 5). 5. Wykonawca złoży oświadczenie, że umożliwi zamawiającemu dokonywanie odpisów na PFRON (załącznik Nr 6) - dotyczy tylko firm posiadających status Zakładów Pracy Chronionej). Wymagane oświadczenia winny być przedłożone wyłącznie w formie oryginału. DOKUMENTY 1. Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru (załącznik Nr 1). 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b/ Kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. c/ Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, których żąda Zamawiający, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) dwie usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego postępowania tj. w zakresie ochrony osób i mienia z jednoczesnym świadczeniem usług portierskich i obsługi centrali telefonicznej, w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni biurowej nie mniejszej niż 1500 m2, których okres realizacji wynosił/wynosi co najmniej 12 miesięcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu zrealizowanych (wykonywanych) usług (załącznik Nr 7). Ponadto wykaz winien zawierać: a) nazwę przedmiotu zamówienia b) nazwę i adres zlecającego zamówienie, c) terminu realizacji zamówienia d) powierzchnia biurowa chronionego budynku e) wartość brutto zamówienia Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć referencje od każdego zleceniodawcy ujętego w wykazie potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością. Referencje powinny potwierdzać wykonanie zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia. Wykaz stanowi załącznik do formularza oferty szczegółowej. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a/ ważną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej obejmującą ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000 zł w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Wykonawcy, którym ważność polisy, będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o gotowości do jej odnowienia. 5. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w Rozdziale VI SIWZ OŚWIADCZENIA pkt. 2,3,4, każdy, a ust. 5 ten którego dotyczy DOKUMENTY pkt. 2 ust. a,b,c,d; pkt. 4 - każdy - pozostałe dokumenty DOKUMENTY pkt. 3 składa jeden lub kilku wykonawców, tak aby łącznie wykazać spełnienie warunku określonego przez zamawiającego dotyczącego doświadczenia Wykonawcy. Konsorcjum do oferty musi załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach