Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie.

Akademia Muzyczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna w Krakowie
    ul. Św. Tomasza 43 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie. Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia Zamawiającego realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43. 2. W ramach obsługi portierni i pełnienia funkcji informacyjnej do podstawowych obowiązków pracownika ochrony należeć będzie : a) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych osobom upoważnionym, b) przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy do pomieszczeń w przeznaczonej na ten cel gablocie, c) wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie Uczelni, d) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętów, instrumentów i innych materiałów będących własnością Uczelni, e) znajomość rozmieszczenia i obsługi, w podstawowym zakresie, wyłączników głównych prądu, wyłączników p.poż., głównych zaworów wodnych, f) egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i osoby przebywające w budynku postanowień instrukcji przeciwpożarowej, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp., g) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu korytarzy i budynku z zewnątrz i wewnątrz, toalet i piwnic, sprawdzanie zamknięć wszystkich okien na korytarzach i w pokojach, sprawdzanie wyłączeń urządzeń wodno - kanalizacyjnych, sprawdzanie czy z pomieszczeń nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny lub dym, h) reagowanie w przypadku zauważenia awarii - w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii i zawiadomienie osoby upoważnionej przez Zamawiającego, jednocześnie odnotowanie zauważonych usterek w książce służby, i) postępowanie wg przyjętych zasad ujętych w procedurach jak w przypadku zagrożenia (powiadomienie osób odpowiedzialnych) w sytuacji stwierdzenia naruszenia plomb lub zabezpieczeń zewnętrznych pomieszczeń plombowanych oraz zabezpieczanych zewnętrznie, j) obowiązkowe wpisywanie w książce dyżurów (znajdującej się na portierni) uwag stwierdzonych w trakcie pełnienia służby. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie przez pracowników ochrony następujących czynności : a) zapewnienie bezpieczeństwa w budynku Zamawiającego przez podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych lub zakłócających porządek; b) ochrona majątku Zamawiającego przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą; c) wykonywanie obchodów chronionego budynku w celu badania jego zabezpieczenia oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem lub utratą mienia; d) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o czynach wyczerpujących znamiona przestępstwa zaistniałych w chronionym budynku lub w jego bezpośrednim otoczeniu, powodujących zagrożenie dla osób i mienia znajdujących się w chronionym budynku; e) wezwanie osób do opuszczenia chronionego budynku w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku; f) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji; g) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony. 4. Dodatkowe wymagania : a) wymagane jest wykonywanie zamówienia przez stały zespół pracowników, w liczbie zapewniającej ich sprawne i dokładne realizowanie, wskazany Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. W trakcie realizacji zamówienia zamiana tych osób będzie możliwa po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego a osoby te muszą posiadać wymagane kwalifikacje. b) pracownicy ochrony skierowani do pracy na terenie Akademii Muzycznej w Krakowie nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, o wysokiej kulturze osobistej. Od pracowników oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wyżej wymienionych kryteriów, wynika ze specyfiki obiektu, jego prestiżowego charakteru oraz obowiązków pracowników ochrony, do których należy między innymi bezpośredni kontakt z pracownikami i studentami Akademii, gośćmi, uczestnikami spotkań, koncertów i konferencji. Pracownicy ochrony, stanowią pierwszą formę kontaktu dla osób wchodzących do obiektu, są więc swoistą wizytówką Uczelni. Akademia Muzyczna w Krakowie, jako instytucja publiczna, o dużym znaczeniu kulturalnym ma obowiązek zapewnić swoim użytkownikom najwyższy poziom usługi w każdym zakresie swojej działalności, na każdym etapie obsługi użytkownika. d) pracownicy ochrony w trakcie pełnienia swoich obowiązków winni charakteryzować się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym - ubiór jednolity dla wszystkich: garnitur (tj. koszula, spodnie, marynarka) i krawat oraz identyfikator ze zdjęciem. e) wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za instrumenty muzyczne, sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia, f) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł oraz zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. g) w obiekcie znajduje się jedna portiernia, przy wejściu głównym do budynku, h) średnia dzienna liczba użytkowników budynku wynosi ok. 1000 osób, i) zajęcia dydaktyczne odbywają się od poniedziałku do soboty włącznie. 5. Ze względu na specyfikę obiektu wskazane jest aby każdy wykonawca, przed sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w budynku (w porozumieniu z Działem Administracyjno-Gospodarczym Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawod. wykonawcy w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi nin. zamówienia, na podstawie dowodów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach