Przetargi.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce.

Sąd Rejonowy w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 711 41 29 , fax. 0-85 711 41 29
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sokółce
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 7 7
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 711 41 29, fax. 0-85 711 41 29
    REGON: 00032139400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce. 2. Realizacja przedmiotowego zadania: świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce będzie polegała na: 2.1 jednoosobowym całodobowym posterunku na stanowisku monitoringu z obsługą istniejącego systemu telewizji dozorowej, systemów napadowych, antywłamaniowych i p/pożarowych wraz z obowiązkiem wydawania kluczy do pomieszczeń, zamykania i otwierania bram, drzwi wejściowych zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami Prezesa Sądu Rejonowego w Sokółce; 2.2 jednoosobowym posterunku w godzinach urzędowania, tj. w poniedziałki od 7:30 do 18:00, a w pozostałe dni robocze tygodnia od 7:30 do 15:30; 2.3 kontroli ruchu osobowo-materiałowego i podejmowaniu działań w przypadku jego naruszenia, w tym na polecenie Prezesa Sądu Rejonowego w Sokółce lub organów Policji montaż i obsługa detektorów metalu; 2.4 prowadzeniu dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. prowadzenie dziennika dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu i zakończeniu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby); 2.5 każdorazowym otwieraniu drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu i uruchamianiu klap oddymiających; 2.6 uzbrajaniu i rozbrajaniu SSWiN w ustalonych godzinach; 2.7 możliwości wsparcia pracownika ochrony przez załogę interwencyjną, w skład której wchodzi co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony jednolicie umundurowanych; 2.8 zapewnieniu kontroli (co najmniej jednorazowej) tegoż patrolu/załogi interwencyjnej w godzinach pomiędzy 22:00 a 6:00 każdego dnia z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; 2.9 podłączeniu systemów alarmowych Sądu Rejonowego w Sokółce do własnej stacji monitoringu całodobowego, zapewniając wgląd do bieżących stanów systemów alarmowych oraz przeglądanie i generowanie raportów z działania systemów; 2.10 zapewnieniu okresowych kontroli telefonicznych gotowości posterunku przez całodobowe centrum monitorowania w godzinach pomiędzy 20:00 a 6:00; 2.11 natychmiastowym reagowaniu na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia personelu, osób trzecich lub obiektu; 2.12 reagowaniu na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych i wizualizacyjnych (w szczególności p/poż) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w planie ochrony obiektu; 2.13 kontroli ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia ewakuacyjnego oraz kontroli wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej użycia włącznie); 2.14 w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp.; 2.15 niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu; 2.16 wyposażeniu pracowników ochrony w podstawowe środki przymusu oraz w środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej wezwanie patrolu, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 5 minut; 2.17 sporządzeniu planu ochrony w terminie 30 dni od daty podpisania umowy i uzgodnienia go z Zamawiającym; 2.18 wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005, Nr 145, poz. 1221), w tym zapewnieniu gotowości stosowania środków przymusu, o których mowa w art. 38 ustawy. 3. Szczegółowy opis chronionego obiektu i posesji stanowi Załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż: 1) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę w zakresie wykonywania całodobowej ochrony osób i mienia obiektów o wartości minimum 150.000,00 złotych (brutto) rocznie, 2) osoby, które będą świadczyły usługi ochrony na rzecz Zamawiającego będą posiadały licencje I lub II stopnia oraz aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego (dotyczy osób wytypowanych do ochrony obiektu), 3) dysponuje lub zapewnia stacjonowanie co najmniej jednego patrolu/załogi interwencyjnej na terenie miasta Sokółki; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 do siwz. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do siwz. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 1.5 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do siwz. Do informacji winne być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do siwz. Do wykazu winne być dołączone aktualne licencje I lub II stopnia oraz aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego osób wyszczególnionych w niniejszym wykazie. 1.7 Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje lub zapewnia stacjonowanie co najmniej jednego patrolu/załogi interwencyjnej na terenie miasta Sokółka - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 7 do siwz. 1.8 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Oferta wspólna. 3.1 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja i spółki cywilne, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 1.3 i 1.4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 i pkt. 1.2 Wykonawcy składają odpowiednio np. jako oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 3.3 Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej: 3.3.1 zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia 3.3.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron 3.3.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach