Przetargi.pl
Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie

Urząd Skarbowy w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Składowa 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 43 73 505 , fax. 0-13 43 73 508
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Krośnie
    ul. Składowa 5 5
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 43 73 505, fax. 0-13 43 73 508
    REGON: 37000460000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzatanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniaja warunki udziału w postępowaniu okreslone w art.22 ust.1 ustawy PZP, b) posiadaja niezbędna wiedzę i doświadczenie, Wykonawcy wykażą sie wymaganymi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 usługami odpowiadajacymi przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że usługi zostały wykonane nalezycie (referencje) c) posiadaja koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiąjacy uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy, a w przypadku btaku innego dokumentu potwierdzającego, żę Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakrsie prowadzonej działalności. e) przedłożą wykaz osób skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia - z wyszczególnieniem stosunku prawnego łączącego te osoby z Wykonawcą - informacją o posiadaniu licencji I stopnia przez osoby skierowane do ochrony osób i mienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiajacego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiazany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia ( wymogi art.44 ustawy PZP) a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b) oswiadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.( tj. Dz.U z 2007 r Nr 223 poz.1655 z późn. zm) Prawo zamówien publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej koncesji MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z art. 16 i17 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2005 r Nr 145, poz 1221 ze zm.) e) wykaz wykonywanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 niniejszej SIWZ f) informację o osobach skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia ( sprzątanie) stanowiacy załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ g) informację o osobach z licencja I stopnia skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia ( ochrona osób i mienia) stanowiacym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ h) polisę lub innu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wazny na dzień składania ofert, i) aktualne zaświadczeniezaświadczenie Właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiace przed upływem terminy składania ofert. j) aktualna informację z Karjowego rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących władz osób prawnych będącychwykonawcami) 2. Dokumenty, o ktorych mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału nalezy przedstawić w formieoryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złozona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi watpliwosci co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.is.rzeszow.pl/krosno/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach