Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia znajdującego się na terenie Parku Marka Kotańskiego przy ul. 1- go Sierpnia

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia znajdującego się na terenie Parku Marka Kotańskiego przy ul. 1- go Sierpnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia znajdującego się na terenie Parku im. Marka Kotańskiego przy ul. 1- go Sierpnia w Warszawie w okresie od 15.01.2010 od godz. 12: 00 do 15.12.2010 do godz.12:00 Wykonanie usługi polegać będzie na całodobowej ochronie mienia znajdującego się na terenie Parku Marka Kotańskiego przy ul. 1-go Sierpnia: 2 boiska do koszykówki, 2 boiska do piłki nożnej, amfiteatr, wrotowisko wyposażone w rampę, budynek techniczny, plac zabaw i sztuczne lodowisko. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: dbanie o bezpieczeństwo, ład i porządek na terenie parku, przeciwdziałanie aktom wandalizmu oraz reagowanie na wszelkie przejawy agresji i niszczenia mienia, poprzez powiadamianie odpowiednich służb, a w szczególności: - patrolowanie i nadzorowanie wymienionego w ust. 1 obiektu, - prowadzenie min.15 minutowych obchodów obiektu, co godzinę zegarową, - ochrona mienia obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem i uszkodzeniem, - zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu, - niezwłoczne powiadamianie właściwych służb porządkowych (policja, straż miejska, straż pożarna, itp.) o sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu publicznemu, zagrożeniu życia lub zdrowia, niszczeniu mienia bądź kradzieży. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, ubiory służbowe i identyfikatory, a w szczególności do dysponowania osobami zdolnymi wykonać zamówienie w systemie zmianowym, posiadającymi ważne licencje I lub II stopnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 usługi polegającej na całodobowej ochronie mienia wykonywanej w sposób ciągły przez co najmniej 9 miesięcy. Przez 1 usługę zamawiający rozumie usługę wykonaną lub wykonywaną na podstawie 1 umowy, polegającą na całodobowej ochronie mienia wykonywaną w sposób ciągły przez co najmniej 9 miesięcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument ten składa oddzielnie. 3b) Aktualną koncesję- wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r., Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składają Wykonawcy wykonujący bezpośrednio przedmiot zamówienia. 4)Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; W wykazie usług należy wskazać co najmniej 1 wykonaną lub wykonywaną usługę polegającą na całodobowej ochronie mienia wykonywanej w sposób ciągły przez co najmniej 9 miesięcy. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji; Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykaz usług musi spełniać co najmniej 1 wykonawca. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn, zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach