Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia Sądu Okręgowego w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Piaskowej 4-5 w Poznaniu

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8566160, 8566071 , fax. 061 8566069
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 32 32
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8566160, 8566071, fax. 061 8566069
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia Sądu Okręgowego w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Piaskowej 4-5 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia Sądu Okręgowego w Poznaniu mieszczącego się przy ul. Piaskowej 4-5 w Poznaniu, polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstaniu szkody, wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.). Ochrona będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracowników ochrony - jednego całodobowo. Pracownicy muszą być umundurowani, posiadać identyfikatory osobiste, pozwalające na ustalenie ich tożsamości oraz sprawne, nowoczesne środki łączności zapewniające szybką łączność - telefon komórkowy oraz inne rzeczy niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. Szczegółowy sposób pełnienia służby określa Instrukcja pełnienia służby ochrony na terenie obiektu Sądu Okręgowego w Poznaniu ul. Piaskowej 4-5 w Poznaniu - załącznik nr 1 do SIWZ Zamawiający przewiduje około 730 godzin ochrony na miesiąc (8.760 godzin ochrony przez okres 12 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.505,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset pięć zł 00/100). 2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.10.2009 r. do godz. 10:00. 3) Wadium można wnieść w formie: - przelewu pieniężnego na rachunek bankowy PKO IO Poznań numer rachunku: 30 1020 4027 0000 1902 0049 2306, z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony na całodobową ochronę mienia Sądu Okręgowego w Poznaniu mieszczącego się przy ul. Piaskowej 4-5 w Poznaniu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego; kopię dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami) . Oryginał wadium należy złożyć w kasie zamawiającego, kserokopię gwarancji załączyć do oferty .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają koncesją na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz.1221 ze zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 2 usługi polegające na ochronie fizycznej mienia przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.wypełniony i podpisany przez osobęy upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy- załącznik nr 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz.1221 ze zm.), 4. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych dwóch usług, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoją wartością uważa się, usługi o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa zamówienia polegające na ochronie fizycznej mienia przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 miesięcy. 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 10. kopia dowodu wpłaty wadium na konto zamawiającego lub kopia gwarancji wadialnej. Na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Oferenta w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie XI SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. W przypadku nieczytelnej kserokopii, zamawiający wezwie wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną nieczytelną kopią. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach