Przetargi.pl
Całodobowa ochrona mienia i osób w budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku

Publiczne Gimnazjum Nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-669 Białystok, ul. Magnoliowa 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6611207 , fax. 085 6615134
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku
    ul. Magnoliowa 13 13
    15-669 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6611207, fax. 085 6615134
    REGON: 05083809800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim18.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona mienia i osób w budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) całodobowa ochrona Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku ul. Magnoliowa 13 b) bezpośrednia ochrona oraz fizyczne zabezpieczenie całego mienia (budynku szkoły) c) bezpośrednia ochrona osób przebywających na terenie chronionego obiektu d) podejmowanie działań ochronnych we współpracy ze służbami porządkowymi - Policją i Strażą Miejską w przypadku poważnego zakłócenia porządku na strzeżonym obiekcie e) sprzątanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem placu przy wejściu głównym oraz chodników wzdłuż posesji szkolnej (również do kontenera na śmieci).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z zakresem niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (pracownicy posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej), c) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydaną przez MSWiA zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami), d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, e) w okresie ostatnich 3 lat wykonywali (jako główny wykonawca) co najmniej 5 zamówień na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu. Poprzez zamówienie na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze należy rozumieć całodobową ochronę obiektu na zasadach podobnych do wymogów przedmiotu niniejszego zamówienia, w którym na co dzień wykonuje pracę min. 50 osób. Powyższa usługa powinna być świadczona na rzecz jednego Zleceniodawcy, w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z ochroną osób i mienia na okres niniejszego zamówienia. 2. Spełnianie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim18.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach