Przetargi.pl
całodobowa ochrona fizyczna pracowników, pacjentów, obiektu i mienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. oraz monitoring sieci alarmowej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szymanowskiego 11 11
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
    REGON: 00031147300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    całodobowa ochrona fizyczna pracowników, pacjentów, obiektu i mienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. oraz monitoring sieci alarmowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona przed kradzieżą i włamaniem, napadem rabunkowym i sabotażem, pacjentów, obiektu i mienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim, oraz prowadzenie monitoringu sieci alarmowej. Szczegółowy zakres rzeczowy: 1. obserwacje osób wchodzących i wychodzących oraz reagowanie na nietypowe zachowanie się osób znajdujących się w obiekcie Szpitala przez całą dobę; 2. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w obiekcie szpitala, oraz wartości pieniężnych w kasie; 3. całodobowe strzeżenie obiektów w posesji Szpitalnej urządzeń, pojazdów na parkingu oraz garaży; 4. nie dopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie szpitala; 5. egzekwowanie od pracowników, pacjentów i osób odwiedzających zakazów, nakazów i postanowień Dyrekcji i Administracji, dotyczących bezpieczeństwa, porządku i ładu; 6. całodobowe prowadzenie rejestru wjazdu i wyjazdu samochodów; 7. kontrola pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Szpitala (szczególnie bagażowych i ciężarowych); 8. obsługa parkingu - sprzedaż biletów parkingowych; utrzymanie porządku na drogach wewnętrznych w zakresie organizacji ruchu; 9. obchód terenu szpitala nie rzadziej niż raz na 6 godzin i nadzór nad mieniem znajdującym się na terenie posesji; 10. prowadzenie monitoringu sieci alarmowej. 11. Wyżej wymieniony zakres prac powinien być obsadzony minimum osobami: a) brama wjazdowa: całodobowo - 1 osoba. b) hol budynku Głównego Szpitala i Pawilonu całodobowo - 1 osoba
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane w prowadzonym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach