Przetargi.pl
Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3.

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 683 79 00 , fax. 12 683 79 01
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie
    ul. Cementowa 8 8
    31-983 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 683 79 00, fax. 12 683 79 01
    REGON: 00005637700020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów znajdujących się w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Cementowej 8, montaż 7 szt. kolorowych kamer przemysłowych, umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu, ( istnieje okablowanie do 6 kamer) I. Zakres prac i obowiązków pracowników ochrony związanych z Całodobową ochronę mienia wraz z monitoringiem. 1. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów w dni robocze, w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę. 2. Teren chroniony obejmuje posesję Instytutu przy ul. Cementowej 8 oraz ul. Lipowej 3, wraz ze znajdującymi się na niej obiektami oraz parkingami. 3. Ochrona obiektów i pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych. 4. Ochrona mienia przed kradzieżą, włamaniem, uszkodzeniem i pożarem itp. 5. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym. 6. Gospodarowanie kluczami (prowadzenie ewidencji wydawania kluczy). 7. Kontrolę prawidłowości zamknięć magazynów. 8. Wykonywanie obchodów obiektu. 9. Uruchamianie procedur alarmowych w przypadku wystąpienia zagrożeń. 10. Powiadamiania osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 11. Informowanie Instytutu o wszystkich spostrzeżeniach mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo. 12. Dokumentowanie przebiegu służby. 13. Wykonawca opracuje instrukcje i regulamin służby. 14. Pracownicy ochrony zatrudnieni w obiekcie na podstawie umowy o pracę winni być wyposażeni w: jednolite umundurowanie; identyfikator umieszczony w widocznym miejscu posiadający zdjęcie oraz zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony wraz z nazwą firmy zatrudniającej; system łączności bezprzewodowej; oświetlenie awaryjne np. latarki. 15. Codzienne sprzątanie terenu wejścia na portiernię, zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych. 16. Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni. 17. Sprzęt oraz materiały niezbędne do wykonania wyżej wymienionych zadań zabezpiecza Wykonawca. II. Uprawnienia osób funkcyjnych Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia kontroli wykonywanych zadań ochronnych 1. Do prowadzenia kontroli realizacji zadań ochrony ze strony Zamawiającego, upoważnione są następujące osoby; Dyrektor, Z-ca Dyrektora, Kierownik Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży. 2. Wyżej wymienione osoby mają prawo: dokonywać kontroli pełnienia służby ochronnej o każdej porze dnia i nocy, zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, żądać od kontrolowanych pracowników ochrony natychmiastowego usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, kontrolować prowadzenie dokumentacji ochrony na danym obiekcie przez pracowników ochrony, kontrolować zapisy danych z elektronicznego systemu kontroli (monitoringu zewnętrznego oddziału). III. Wszyscy pracownicy ochrony muszą: Znać i umieć stosować obowiązujące przepisy BHP i PPOŻ, Znać i umieć stosować Ustawę o Ochronie Danych Osobowych, Pełnić swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Cechować się profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą. Pracownicy ochrony realizujący ww. usługę muszą być przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony oraz będą nadzorowani przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i mienia Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu Instytutu. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy może (mogą) przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji telefonicznie tel. (12) 683 79 20, ustalając datę i godzinę. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Cementowej 8 I. Pracownicy ochrony pełniący służbę zobowiązani są: 1. Wpuszczać na teren Instytutu wjeżdżające służbowo następujące pojazdy: Poczty, Po odpady komunalne, Firm spedycyjnych, Pracowników Instytutu, Pracowników firm remontowych legitymujących się przepustkami wystawionymi przez Dział Zaopatrzenia i Sprzedaży, Inne w celu załatwienia spraw służbowych z przepustkami wystawionymi przez pracownika ochrony. 2. Kontrolować pojazdy wyjeżdżające z Instytutu, żądając pisemnych upoważnień do wywozu jakichkolwiek materiałów, sprzętu itp., a w uzasadnionych przypadkach również samochodów osobowych. Kierowca, który posiada pismo lub Wz (wydanie zewnętrzne) upoważniające do wywozu materiałów, sprzętu, narzędzi itp. jest zobowiązany przedstawić to pismo pracownikowi ochrony, a ten winien dokładnie sprawdzić ilość i asortyment wywożonego towaru. Należy wpisać: imię i nazwisko kierowcy, markę samochodu, numer rejestracyjny, co wywozi, o której godzinie. W przypadku braku ww. pisma lub Wz pracownik ochrony zobowiązany jest zatrzymać kierowcę do wyjaśnienia i niezwłocznie powiadomić Kierownika Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży, a jeżeli zdarzenie wystąpiło w godz. 15.00-07.00 zobowiązany jest w takim przypadku powiadomienie telefoniczne jedną z osób wymienionych w książce raportowej na portierni, oraz sporządzenia notatki służbowej na temat zaistniałego zdarzenia. 3. Zamykać bramę wjazdową do Instytutu w dni robocze o godz. 16.00 a otwierać o godz. 06.00, (w godzinach otwarcia bramy, szlaban jest otwierany tylko w celu wjazdu samochodu). 4. Wydawać klucze osobom upoważnionym za potwierdzeniem w zeszycie (czytelny podpis) wpisując imię i nazwisko oraz godzinę pobrania i oddania kluczy. 5. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 6. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 7. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 8. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 9. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 10. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 11. Informować interesantów wchodzących na teren Instytutu informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 12. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. II. Pracownik ochrony dokonujący nocnych (godz. 20.00-06.00) obchodów terenu musi: 1. Dokonać nocnego obchodu obiektów strzeżonych i sprawdzić prawidłowe ich zabezpieczenie. 2. Sprawdzić czy są zamknięte budynki ,bramy, pomieszczenia magazynowe itp. 3. Zwracać uwagę na właściwe oświetlenie terenu i obiektów oraz stan zagrożenia pożarowego. Spostrzeżenia i uwagi odnotować w książce raportowej. 4. W przypadku powstania pożaru natychmiast powiadomić Straż Pożarną i Zamawiającego oraz postępować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. III. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Lipowej 3, dodatkowy montaż wewnątrz pomieszczenia -2 szt. kolorowych kamer przemysłowych ,1 szt. kamera kolorowa przy wjeździe do bramy towarowej umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu 1. usługa świadczona będzie na dwóch posterunkach: a) POSTERUNEK NR 1 (Biuro przepustek) - jest posterunkiem całodobowym. b) POSTERUNKEK NR 2 (Brama Główna wjazdowa) - jest posterunkiem jednozmianowym, dodatkowa obsada. Służba trwa 10 godzin na dobę od godz. 07:00 do godz. 17:00 w dni robocze ( od poniedziałku do piątku). Służba pełniona jest w pomieszczeniu Biuro przepustek. I. Pracownik portierni ma obowiązek: 1. Kierować ruchem interesantów wchodzących na teren Zakładu oraz Spółek informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 2. Zamykać bramę wjazdową każdorazowo po wjeździe lub wyjeździe samochodu. 3. Odnotować w Książce ruchu pojazdów dane samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających - własnych i obcych (data, godzina, numer rejestracyjny). 4. Kontrolować każdy samochód wyjeżdżający z terenu Zakładu tj. rodzaj i ilość ładunku na zgodność z wy stawioną fakturą w przypadku klientów, oraz pisemną zgodą kierownika w przypadku - wywozu urządzeń do badań, materiałów wypożyczanych okresowo itp. 5. Niezwłocznie zawiadomić pracowników Laboratorium o przyjeździe samochodu dostarczającego próbki do badań - wjazd samochodu na teren Zakładu dozwolony jest w obecności pracownika. 6. Odmówić prawa wjazdu samochodów prywatnych bez zgody Dyrektora lub jego zastępcy. 7. Odmówić prawa wjazdu samochodów w czasie ustawowo wolnym od pracy oraz w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią samochody dostawcze Firm wynajmujących pomieszczenia. 8. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 9. Przebywać przed pomieszczeniem portierni w czasie natężonego ruchu interesantów. 10. Codzienne sprzątanie chodników (zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu w okresie zimowym ) wzdłuż posesji od strony Lipowej w dni wolne od pracy, a w dni robocze w trakcie trwania II i III zmiany. 11. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. 12. Zamknąć drzwi wejściowe portierni, w czasie gdy zmuszony jest czasowo opuścić swoje stanowisko pracy i wywiesić informację. 13. Prowadzić ewidencję wydawanych i zwracanych kluczy od pomieszczeń i budynków. 14. Zamykać drzwi wejściowe do budynków o godzinie 17. 15. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 16. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 17. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 18. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 19. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 20. Przestrzegać instrukcji systemu zabezpieczenia i ochrony budynków. II. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w ochronie obiektów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach