Przetargi.pl
Całodobowa ochrona fizyczna (dozór) mienia znajdującego się na terenie placu zabaw oraz utrzymanie w czystości i właściwym stanie technicznym wolnostojącej toalety przeznaczonej dla korzystających z placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Obrońców Tobruku w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawie.

Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70/359
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 53-37-970 , fax. 022 53-37-563
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Powstańców Śląskich 70/359 70/359
    01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 53-37-970, fax. 022 53-37-563
    REGON: 01525966300029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona fizyczna (dozór) mienia znajdującego się na terenie placu zabaw oraz utrzymanie w czystości i właściwym stanie technicznym wolnostojącej toalety przeznaczonej dla korzystających z placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Obrońców Tobruku w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa ochrona fizycznej (dozór) mienia znajdującego się na terenie placu zabaw oraz utrzymanie w czystości i właściwym stanie technicznym wolnostojącej toalety przeznaczonej dla korzystających z placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Obrońców Tobruku w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawie, od dnia podpisania umowy do końca roku kalendarzowego (do kalkulacji cenowej należy przyjąć okres od dnia 1 kwietnia 2009 do dnia 31 grudnia 2009). Powierzchnia placu zabaw wynosi 20.254 m2. Plac zabaw jest oświetlony, ogrodzony od strony ul. Obrońców Tobruku, jak również od strony osiedla mieszkaniowego i obiektów sportowych. Na terenie placu zabaw należy zainstalować pomieszczenie (wartownię) dla agenta ochrony. Do obowiązków pracownika ochrony należy w szczególności: 1) wezwanie osób do opuszczenia terenu placu zabaw w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku. Zapoznanie się oraz przestrzeganie zapisów regulaminu korzystania z placu zabaw; 2) ujęciu osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Straży Miejskiej lub Policji; 3) zabezpieczenie przed wjazdem na teren chronionego obiektu nieupoważnionych pojazdów; 4) egzekwowanie od osób przebywających na terenie placu zabaw zapisów zawartych w regulaminie korzystania z placu zabaw, zabezpieczenie uszkodzonych elementów wyposażenia placu tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników, prowadzenie książki służby w sposób zaakceptowany przez Zamawiającego; 5) systematyczne (co najmniej raz na godzinę) dokonywanie obchodów placu zabaw w celu wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia kradzieżą, pożarem lub innym rodzajem zniszczenia lub uszkodzenia mienia; 6) prowadzenie książki przebiegu służby ochrony obiektu, zawierającej co najmniej następujące informacje: objęcie/przekazanie służby, data, godzina, przekazujący, przyjmujący, przebieg służby, zaistniałe w trakcie służby zdarzenia; 7) informowanie o spostrzeżeniach i uwagach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, a w wypadkach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa, zagrożenia pożarowego itp. podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i ratowniczych oraz natychmiastowe informowanie odpowiednich służb ratowniczych oraz wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Pracownik ochrony powinien być: 1. Wyposażony w środki łączności, pozwalające na porozumiewanie się między sobą oraz służbami miejskimi; 2. Umundurowany w ubiór służbowy z widocznymi oznakami firmowymi. Przewidywany zakres robót zapewniających utrzymanie w czystości oraz we właściwym stanie technicznym toalety publicznej: I. Sprzątanie pomieszczeń wraz z uzupełnieniem artykułów higieniczno - sanitarnych 1. Codzienne otwieranie i zamykanie toalety w godzinach 800 - 2000 ; 2. Utrzymanie czystości wewnątrz toalety obejmuje: - zamiatanie podłóg (w miarę potrzeby, nie mniej niż 1 raz dziennie) - mycie podłóg (w miarę potrzeby, nie mniej niż 1 raz dziennie) - mycie ścian i drzwi wejściowych (w miarę potrzeby, nie rzadziej niż raz w tygodniu) 3. Utrzymanie czystości urządzeń sanitarnych (bieżąca obsługa) - codziennie obejmuje: - mycie umywalek - mycie misek klozetowych i pisuarów - mycie pojemników na mydło i papier toaletowy - mycie baterii umywalkowych 4. Wyposażenie obiektu w środki czystości (bieżąca obsługa) - codziennie obejmuje: - wyłożenie i uzupełnianie papieru toaletowego - wlanie i uzupełnianie mydła w płynie do pojemników - włożenie i uzupełnianie wkładów zapachowych - wyłożenie i uzupełnianie ręczników papierowych 5. Wyrzucanie śmieci i innych nieczystości, wymiana worków w koszach na śmieci oraz wywóz tych śmieci (bieżąca obsługa) - codziennie. 6. Utrzymanie właściwego stanu technicznego toalety (usuwanie usterek technicznych). II. Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędne środki czystości i niezbędny sprzęt do realizacji ww. zakresu robót t.j. szczotki do zamiatania i mycia podłóg, ścierki, pasty oraz proszki do mycia, wkłady zapachowe, mydła w płynie, papier toaletowy i ręczniki papierowe. Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środków, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. III. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania do Wydziału Ochrony Środowiska zaobserwowanych awarii - codziennie w razie zaistnienia uszkodzeń, kradzieży. IV. Wykonawca raz w miesiącu wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego będzie dokonywał kontroli i oceny realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia. V. Zamawiający przekaże Wykonawcy z dniem podpisania umowy Dziennik utrzymania toalety, w którym Wykonawca zobowiązany jest do wpisywania wykonanych codziennych czynności porządkowych i konserwacyjnych oraz uwag dotyczących funkcjonowania toalety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału Wykonawców w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 lit b zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Radu Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) Złożenie aktualnej koncesji na czas trwania umowy wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 Nr 114 poz. 740 z późn.zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie dysponowania minimum dwóch osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że umieszczone w wykazie (załącznik nr 6 do siwz) osoby posiadają wymagane uprawnienia (kopia licencji). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek, Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Złożenie polisy OC a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia z odpowiedzialnością deliktową, która w swoim zakresie obejmować będzie ochronę placu zabaw objętego zamówieniem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia do dnia 31.12.2009r. (suma gwarancyjna ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł.) Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach