Przetargi.pl
Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA zlokalizowanych na terenie Warszawy

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 01734208400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA zlokalizowanych na terenie Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne dotyczy 4 części z 6. Dwie części stanowią przedmiot odrębnego postępowania. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia nie przekracza 30 tys. euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części. Przez konserwację należy rozumieć wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynku. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) I część dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie, 2) II część dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A, 3) III część dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 i 47A oraz 2 kwater internatowych przy ul. Czerskiej 21, 4) IV część dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3. 2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały w następujących załącznikach: 1) I części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 8 do SIWZ, 2) II części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 9 do SIWZ, 3) III części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 10 do SIWZ, 4) IV części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 11 do SIWZ oraz załącznik nr 12 do SIWZ „Zakres czynności konserwacyjnych” – dla wszystkich części zamówienia. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w załączniku nr 12 część I „Zakres stałych czynności konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej nieruchomości usytuowanych w Warszawie” - przy ul. Chełmskiej 8A, Lubelskiej 20/20A, Podchorążych 43/45, Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3 - w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – odpowiednio dla każdej części zamówienia. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 4, § 15 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach