Przetargi.pl
Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: a) usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3. Wykonawca świadczył będzie te usługi przy pomocy osób zwanych dalej pracownikami. przy wsparciu grupy interwencyjnej Wykonawcy o ile taka potrzeba wystąpi. Stacjonarna ochrona budynków przy al. IX Wieków Kielc 3 wykonywana będzie w sposób ciągły w systemie dwu zmianowym co oznacza, iż dyżur każdej z osób nie może trwać dłużej niż 12 godzin. Wykonawca musi prowadzić rejestr czasu pełnienia służby indywidualnie dla każdej z osób. Wykonawca musi zapewnić możliwość natychmiastowego wglądu do rejestru upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego oraz przesłać na wskazany przez zamawiającego numer fax-u lub adres e-mail; b) całodobowego monitoringu i podejmowania interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63. 2. Świadczenie wyżej wymienionych usług będzie realizowane w okresie: rozpoczęcie nie wcześniej niż 02-01-2012 roku zakończenie do dnia 30-12-2014 roku. 3. Obszar chronionych obiektów przy Al. IX Wieków Kielc 3 stanowią : - budynek C-2 Urzędu Marszałkowskiego, sześciokondygnacyjny, podpiwniczony. Budynek w części zajmowany jest przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki ( V piętro w całości- Wydz. Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, dwa pomieszczenia na parterze - Wojewódzki Zespół Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności oraz zachodnia część piwnic). Pomieszczenia parteru w zachodniej części zajmuje Urząd Miasta Kielce, - tzw. Hala Wystaw, parterowa podpiwniczona w części zajmowana przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki ( dwa garaże w podpiwniczeniu ), - przyległy do budynku tzw. pawilon medyczny, parterowy, naziemny - w całości zajmowany przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki - Wojewódzki Zespół Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności . Powierzchnia użytkowa wymienionych powyżej budynków wynosi: 7173m2. Liczba osób pracujących w wyżej wymienionych obiektach : ca.320 osób. Wymienione powyżej obiekty są w części monitorowane: - wewnętrznie (7 kamer w prawej części 3 piętra budynku i 1kamera z oglądem pola recepcji na parterze) oraz zewnętrznie z pomocą 9 kamer, których obrazy są wyświetlane na 2-ch monitorach w portierni budynku C-2. 4. Ochrona obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3, prowadzona jest w celu : a) zabezpieczenia mienia przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży, w tym w wyniku włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, b) ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów, c) powiadamiania odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniach. 5. Do obowiązków Wykonawcy - pracowników ochrony w bud. C-2 przy Al. IX Wieków Kielc 3, którzy równocześnie będą pełnić funkcję portiera, należeć będzie w szczególności: a) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, dokonywanie po godzinach urzędowania Zamawiającego obchodu budynków co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem lub zalaniem pomieszczeń oraz pozostaniem po godzinach urzędowania w budynkach osób nieuprawnionych b) wezwanie wsparcia grupy interwencyjnej Wykonawcy w przypadku kiedy uzna to za niezbędne w świetle aktualnego zagrożenia , c) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, d) monitorowanie ruchu osób w chronionych obiektach, e) niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, f) niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, g) sprawowanie dozoru nad wynoszeniem z budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątkowych urzędu, h) zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów stosownie do potrzeb i w zależności od pory roku, i) w obiektach, w których są pomieszczenia chronione systemami alarmowymi sprawdzanie drzwi, okien, krat, kłódek, j) udostępnianie chronionych pomieszczeń w dni wolne od pracy i w godzinach pozasłużbowych na podstawie zezwolenia wydanego przez Zamawiającego, k) przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazanych ochronie przez pracowników Zamawiającego, stosowanie opracowanej przez Zamawiającego instrukcji przyjmowania i wydawania kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie. Przechowywanie kluczy od pomieszczeń, kontrola stanu ilościowego kluczy po zakończonej pracy. Każdorazowe odnotowywanie w dokumentacji wydania osobom uprawnionym, kluczy od pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, l) otwieranie i zamykanie drzwi ewakuacyjnych, zapór samochodowych, zewnętrznych rolet okiennych na parterze budynku, ł) pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., m) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i centralnego ogrzewania, n) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami, o) obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych p.poż, napadu, włamania i monitoringu,w tym podłączenie drogą radiową do Centrum Operacyjnego Wykonawcy( bez podłączania monitroingu wizyjnego); p) powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, r) ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, s) postępowanie zgodne z Instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz Planem ewakuacji osób w przypadku powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego, q) powiadamianie odpowiednich służb (straży pożarnej, policji, pogotowia wodno-kanalizacyjnego, energetycznego, itp.) o zaistniałych zagrożeniach, u) stały dozór nad sygnałami przesyłanymi, gromadzonymi i przetwarzanymi w urządzeniach elektronicznych monitoringu i systemach alarmowych wizyjnych udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego, w) zachowanie w tajemnicy przed osobami nieuprawnionymi wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa, x) przestrzeganie zarządzeń wewnętrznych kierownictwa Zamawiającego oraz innych przepisów dotyczących ochranianego obiektu, y) prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby. z) podczas pełnienia służby przestrzegać zasad należytego i kulturalnego zachowania się w stosunku do wszystkich osób znajdujących się w obiekcie, ż) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bieżącego i bezpośredniego nadzoru i kontroli na pracownikami wykonującymi obowiązki wynikające z umowy ochrony obiektów Zamawiającego. 6. Do obowiązków Wykonawcy - w zakresie monitoringu i interwencji związanych z ochroną budynku biurowego przy ul. Sienkiewicza 63, należeć będzie w szczególności : a) monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego (rodzaj monitorowanych sygnałów, rodzaj łącza, wykaz Osób Upoważnionych, którym należy przekazać odpowiadające sygnałom informacje oraz sposób ich przekazania, strony uzgadniają w Karcie Obiektu) b) podejmowanie interwencji przez cały czas trwania umowy przy pomocy grupy ochrony doraźnej na sygnały alarmowe pochodzące z lokalnego systemu alarmowego uzgodnione w Karcie Obiektu. c) ujęcie ewentualnego sprawcy (ów) przestępstwa i oddanie w ręce Policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego (Osoby Upoważnionej), d) podjęcie mieszczących się w granicach prawa działań zmierzających do eliminacji zagrożeń przy współdziałaniu z : Policją, Strażą Miejską, Państwową Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Pogotowiem Energetycznym w przypadku wystąpienia zagrożenia w/w Obiektu i osób w nim przebywających, e) informacje o alarmach i przeprowadzonych interwencjach w chronionym obiekcie Wykonawca przekazuje jednej z Osób Upoważnionych wskazanych przez Zamawiającego w Karcie Obiektu, jednocześnie odnotowując ten fakt w rejestrze zdarzeń. Ponadto w dniu następnym ( pierwszym dniu roboczym , w godzinach pracy Zamawiającego) informację tą należy przekazać również osobie wyznaczonej przez Zamawiającego do reprezentowania we wzajemnych kontaktach związanych z wykonywaniem umowy. f) po otrzymaniu sygnału alarmowego i sprawdzeniu z zewnątrz (sprawdzenie w wewnątrz w obecności osoby Upoważnionej przez Zamawiającego) obiektu przez grupę ochrony doraźnej Wykonawca nawiązuje kontakt telefoniczny z Osobą Upoważnioną. Osoba Upoważniona z chwilą otrzymania od Wykonawcy informacji zobowiązana jest oddzwonić do Wykonawcy tel ...................., podać hasło odwoławczo-identyfikacyjne wraz z adresem lub numerem obiektu chronionego i wydać polecenie pozostania ochrony na miejscu zdarzenia do czasu przyjazdu Osoby Upoważnionej lub odwołać grupę ochrony doraźnej z obiektu g) w przypadku gdy Wykonawca nie może nawiązać kontaktu telefonicznego z żadną z Osób Upoważnionych po sprawdzeniu obiektu z zewnątrz wystawia ochronę do czasu telefonicznego powiadomienia Osoby Upoważnionej , h) powiadomienie jednej z Osób Upoważnionych uważa się za skuteczne wykonanie powiadomienia. W przypadku braku kontaktu telefonicznego z Osobami Upoważnionymi Wykonawca nie odpowiada za skuteczność powiadomienia i ewentualne szkody będące tego następstwem. i) prawidłowe załączenie, wyłączenie lokalnego systemu alarmowego bez wywołania alarmu lub odwołanie alarmu przy użyciu ustalonego hasła odwoławczo-identyfikacyjnego uznawane jest za czynność dokonaną przez Osobę Upoważnioną. W takim przypadku nie jest wysyłana grupa ochrony doraźnej. j) rejestrować uzgodnione w Karcie Obiektu sygnały przyjęte z lokalnego systemu alarmowego. k) rejestrować informacje przekazane Osobom Upoważnionym wymienionym w Karcie Obiektu. l) udostępnić Zamawiającemu wyciągi z rejestrów zdarzeń jaki prowadzi Wykonawca na jego pisemne żądanie, jeśli wystąpi z nim przed upływem 14 dni od chwili zdarzenia (po tym czasie wydruki komputerowe są niszczone). ł) oznaczyć obiekt przy pomocy tablic firmowych informacyjno - ostrzegawczych Wykonawcy. m) utrzymywanie w ciągłej sprawności łączności z systemem alarmowym zainstalowanym w obiekcie poprzez włączenie własnego nadajnika radiowego pracującego na paśmie przydzielonym Wykonawcy. n) wywołania raz na trzy miesiące alarmu kontrolnego, który należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym o) powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej w przypadku wszelkich zmian mających wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności zmiany numerów telefonów oraz zmian personalnych osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym). 7. Obszar monitorowanego obiektu przy ul. Sienkiewicza 63 stanowi : budynek pięciokondygnacyjny podpiwniczony z dwoma głównymi wejściami na parterze w tym : jedno od strony ul. Sienkiewicza 63 i jedno od strony ul. Wspólnej 4, w części podpiwniczenia archiwum Dep. Funduszy Strukturalnych Urzędu Marszałkowskiego, pomieszczenia biurowe Urzędu Marszałkowskiego znajdują się na I piętrze w nowej części budynku (od strony ul. Wspólnej ) oraz na II, III i IV piętrze obu części (nowej i starej ) budynku, w budynku są dwa ciągi komunikacji pionowej (schody od strony ul. Wspólnej i od strony ul. Sienkiewicza), analogicznie jak schody zainstalowane są dwie windy osobowe, budynek jest częściowo monitorowany - z pomocą rejestratora zdarzeń oraz 4 kamer obserwujących wejścia do budynku i dojścia do wind. Powierzchnia użytkowa wymienionych powyżej budynków wynosi: 2250m2. Liczba osób pracujących w wyżej wymienionych obiektach : ca.237 osób. 8. Do wykonywania zadań ochrony w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego Wykonawca skieruje licencjonowanych pracowników ochrony posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a. posiadał koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia b. zapewnił do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, posiadających aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej,- zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) co najmniej I stopnia, c. do ochrony obiektu przy Al. IX Wieków Kielc 3 wyznaczył minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników. Wykaz tych pracowników sporządzony będzie zgodnie z umową, d. posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych, a w przypadku krótszego okresu ważności polisy dokonal jej aktualizacji na cały okres wykonywania zamówienia. e. zapewnił łączność z pracownikami ochrony pełniącymi służbę na obiekcie Zamawiającego a stacją monitorowania Wykonawcy drogą radiową, 10. Za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności : - pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów, - kradzież z włamaniem, - rabunek w obiektach chronionych, - wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, - terroryzm. 11. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie przy Al. IX Wieków Kielc 3 w jednolite mundury (kolorystyka umundurowania zostanie uzgodniona z Zamawiającym) z emblematami firmowymi i identyfikatory, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia związany z prawidłowym wykonywaniem ochrony. 12. Wykonawca w ciągu 30 dni od podjęcia wykonania zadania opracuje Instrukcje Ochrony Obiektów (oddzielna instrukcja ochrony dla obiektów przy Al. IX Wieków Kielc 3 i oddzielna dla obiektu przy ul. Sienkiewicza 63), które uzgodni z Zamawiającym. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym i we wzorze umowy, stanowiacym dodatek nr 3 do SIWZ. 14. Zamawiający zastrzega, że liczba pracowników ochrony może ulec zwiększeniu z uwagi na przewidziany w 2012 roku remont obiektu objętego ochroną przy AL.IX Wieków Kielc 3 . Wynagrodzenie wykonawcy w tym przypadku zostanie odpowiednio zwiększone na podstawie stawki godzinowej przedstawionej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Nowy pracownik cy muszą posiadać kwalifikacje tożsame z osobami wykonującymi zamówienie i wskazanymi w wykazie osób zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozdziale V pkt. 1 lit. c SIWZ. 15. Termin wykonania zamówienia: od 02-01-2012 roku do 30-12-2014 roku, z zastrzeżeniem, że z przyczyn formalno-prawnych termin rozpoczęcia usługi może ulec zmianie z jednoczesnym zachowaniem okresu zakończenia usługi w dniu 30-12-2014r. oraz z zastrzeżeniem, że termin wykonania usługi dla Zadania II przy ulicy Sienkiewicza 63 z przyczyn techniczno-organizacyjnych może ulec skróceniu. 16.Przejęcie obiektów objętych ochroną i monitoringiem wraz ze wskazaniem dokładnej daty i godziny rozpoczęcia ochrony i monitoringu zostanie uzgodnione z Zamawiającym i Wykonawcą wyłonionym do realizacji zamówienia. W tym celu zostanie sporządzony odrębny protokół podpisany przez obie strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 5000,00 złotych(słownie zł. pięć tysięcy 00/100 złotych.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: Getin Noble Bank SA 45156000132536245057760005 Nazwa i adres Zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony- CAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO W KIELCACH 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 rozdziału VIII SIWZ. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 rozdziału VIII SIWZ). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach