Przetargi.pl
Całkowita obsługa serwisowa 6 frankownic zainstalowanych w I Oddziale ZUS.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5382245 , fax. 022 8281645
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
    ul. Senatorska 6/8 6/8
    00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5382245, fax. 022 8281645
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całkowita obsługa serwisowa 6 frankownic zainstalowanych w I Oddziale ZUS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całkowita obsługa serwisowa 6 frankownic zainstalowanych w I Oddziale ZUS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i na dowód spełnienia tego warunku złożą: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 3. Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego część III SIWZ . 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego III części SIWZ. 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego III części SIWZ. 4 Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony i podpisany druk wykazu cen części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, stanowiący załącznik nr 3 do III Części SIWZ II.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 1.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt I.3 i I.4 składa każdy z podmiotów. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008, Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach