Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2015-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP/PN/91/2015 Wymiana urządzeń kuchni w ramach remontu Stołówki Studenckiej Politechniki Lubelskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń oraz wyposażenia zgodnie ze specyfikacją, przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi i eksploatacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422150006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania o 7 dni
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną