Przetargi.pl
BZP/PN/20/2009 - Dostawa i instalacja cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP/PN/20/2009 - Dostawa i instalacja cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i instalacja cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego. System monitoringu: - Komputer - serwer monitoringu - UPS RM 2U 1800W - Kamera IP JPEG/MPEG4 - Kamera IP JPEG/MPEG4 megapiksel - Windows Svr Std 2003 R2 Polish OLP NL AE+5CAL - Oprogramowanie monitoringu - 32 kamery IP - Komputer operatora - Monitor LCD - UPS operatora 800W - Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania monitoringu wizyjnego, szkolenie Dostawa poniżej 206000 euro; zakres zgodny z opisem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: Przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Politechnika Lubelska Nadbystrzycka 38 D 20-618 Lublin PEKAO S.A. III/O LUBLIN 23 1240 2382 1111 0000 3902 0877 (UWAGA: Zgodnie z obowiązującymi przepisami wadium nie może zostać złożone w postaci wpłaty w gotówce na konto Zamawiającego; jedyną poprawną formą jest przelew z konta na konto) b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 1, 2, 3. 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 3, 4, 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 4 Oświadczenie dotyczące kwalifikacji Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają niezbędne kwalifikacje do instalacji i przeprowadzenia szkolenia oferowanego systemu monitoringu. Oświadczenie może zostać zastąpione pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających niezbędne kwalifikacje do instalacji i przeprowadzenia szkolenia oferowanego systemu monitoringu. 5 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Wymagane jest wykazanie się wykonaniem co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją cyfrowego monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem kamer IP z zasilaniem PoE o dowolnej wartości Wykaz należy przygotować według wzoru załączonego do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach