Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2014-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP/PN/207/2014 - Programowanie 30 lekcji e-learningowych w ramach realizacji projektu Inżynier z gwarancją jakości - dostosowanie oferty Politechniki Lubelskiej do wymagań europejskiego rynku pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Programowanie 30 lekcji e-learningowych w ramach realizacji projektu Inżynier z gwarancją jakości - dostosowanie oferty Politechniki Lubelskiej do wymagań europejskiego rynku pracy, zadanie od 1 do 6, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ W ramach realizacji projektu Inżynier z gwarancją jakości - dostosowanie oferty Politechniki Lubelskiej do wymagań europejskiego rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy UDA-POKL-04.01.01-00-041/13-00 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju przewidziano do realizacji: programowanie lekcji e-learningowych (zadanie 4, poz. 66). Przedmiot zamówienia obejmuje programowanie 30 lekcji e-learningowych, na platformie Moodle dla studiów podyplomowych Virtual Prototyping tj.: Zadanie 1: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. Sheet part Zadanie 2: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. MES Zadanie 3: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. Materials Zadanie 4: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. MBS Zadanie 5: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. CAD Zadanie 6: Programowanie 5 lekcji e-learningowych do przedmiotu pn. CAM Zamówienie poniżej kwot określonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722430000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin programowania lekcji e-learningowych od daty akceptacji szablonu przez Zamawiającego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie scenariusza, produkcja oraz realizacja gry komputerowej 3D i terenowej LARP pt. Skarb Sobieskiego w ramach realizowanego projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2013-01-31 - Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz z przeglądarkową grą komputerową MMORPG do projektu pn. Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy
Dodano: 2010-02-16 - Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz z przeglądarkową grą komputerową MMORPG do projektu pn. Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy
Dodano: 2010-01-27