Przetargi.pl
BZP/PN/11/2009 - Budowa i rozbudowa istniejącej kanalizacji teletechnicznej na terenie Politechniki Lubelskiej

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP/PN/11/2009 - Budowa i rozbudowa istniejącej kanalizacji teletechnicznej na terenie Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa i rozbudowa istniejącej kanalizacji teletechnicznej na terenie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej w Lublinie Zakres robót: Prace branży teletechnicznej - budowa rurociągu kablowego 3 x HDPE 40/3,7+1 x HDPE 50/4,6 - 1343,5 m - budowa rurociągu kablowego 3 x HDPE 40/3,7+2 x HDPE 50/4,6 - 51,0 m - budowa studni kablowych SKR1 - 9 szt - budowa studni kablowych SKO2g - 19 szt - budowa wprowadzeń kanalizacji do budynków - 17 szt. Prace ziemne Prace branży drogowej roboty budowalne poniżej 5 150 000 euro; zakres zgodny z załączoną dokumentacją techniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325620000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: Przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. III/O LUBLIN 23 1240 2382 1111 0000 3902 0877 (UWAGA: Zgodnie z obowiązującymi przepisami wadium nie może zostać złożone w postaci wpłaty w gotówce na konto Zamawiającego; jedyną poprawną formą jest przelew z konta na konto) b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunku (według formuły spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 1, 2, 5. 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku (według formuły spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 3, 4, 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej lub spółki jawnej wymagane są odpowiednie dokumenty wystawione zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników osobno. 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane branży elektrycznej lub teletechnicznej oraz zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje roboty budowlane w branży telekomunikacyjnej. Zamawiający nie wymaga by wartość każdej z robót była zbliżona do wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca może umieścić w wykazie roboty o dowolnej wartości. Jednakże, suma wartości robót umieszczonych w wykazie musi wynosić minimum 100 000 zł brutto. Wykaz wykonanych robót budowlanych musi być przygotowany według wzoru załączonego do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 Ponadto do oferty należy dołączyć: 6 Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych, sporządzony w wersji papierowej. Jest on integralną częścią oferty oraz dokumentem podlegającym badaniu i ocenie. 7 Dowód wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną