Przetargi.pl
BZP.271.96.2014 świadczenie w 2015 r. na rzecz Urzędu Miasta Zakopane usług pocztowych

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.96.2014 świadczenie w 2015 r. na rzecz Urzędu Miasta Zakopane usług pocztowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2015 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Zakopane w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. z 29 grudnia 2012 r. poz.1529). W przypadku zmiany w trakcie realizacji usług będą miały zastosowanie przepisy obowiązujące, bez konieczności anektowania umowy tych przepisów 3.1. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe a)zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; b)zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; c)polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; d)polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; e)polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; f)polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 3.2. Przez paczki pocztowe rozumie się: a)zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii-krajowe i zagraniczne b)priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii- krajowe i zagraniczne 3.3. Wymiary przesyłek listowych: gabaryt A - przesyłki o wymiarach: -minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm -maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; gabaryt B- przesyłki o wymiarach: -minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, -maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. 3.4.Usługa świadczenia usług pocztowych realizowana będzie codziennie w dni robocze Zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek. 3.5. Wykonawca który nie dysponuje placówką nadawczą na terenie Miasta , zobowiązany będzie do odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego w godzinach ustalonych z Zamawiającym 3.6. Nadanie przesyłek do adresatów następować będzie nie później niż w dniu następnym z wyjątkiem przesyłek wskazanych przez Zamawiającego ,że ich nadanie musi nastąpić w dniu odbioru u operatora wyznaczonego z zaznaczeniem ,że nadawcą pozostaje nadal Zamawiający 3.7.Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczania przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy, pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. (Miejsce odbioru przesyłek dla adresatów z terenu miasta Zakopane musi znajdować się w placówce wykonawcy znajdującej się na terenie Miasta Zakopane. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług określonego przez zamawiającego na dzień 01 stycznia 2015 r. zobowiązany jest pisemnie poinformować zamawiającego o adresie placówki wykonawcy znajdującej się na terenie miasta Zakopane w której będą przechowywane i odbierane przesyłki awizowane.) Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórnie zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 3.8.Przesyłki listowe rejestrowane będą przez Zamawiającego do książki nadawczej prowadzonej w 2 egzemplarzach z czego oryginał otrzyma wykonawca a kopię zamawiający. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi przekazywania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych Zamawiającemu, przez 5 dni w tygodniu, tj.: od poniedziałku do piątku. 3.10 .Przesyłki pocztowe będą opłacane w formie opłat skredytowanych z dołu zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 3.11.Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. 3,12 Wykonawca powinien określić cenę jednostkową brutto każdej przesyłki pocztowej i każdego zwrotu, wymienionych w zestawieniu rodzajowym stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ. 3.13. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowaną usługę zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi przez wykonawcę . Jeżeli całkowita wartość zrealizowanego zamówienia będzie niższa od ceny ofertowej brutto, to Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezrealizowaną część usługi. 3.14. .Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo Pocztowe (Dz. U. z 29 grudnia 2012 r. poz.1529). 3.15. Do przesyłek wychodzących z Urzędu Miasta Zakopane używane będą koperty i opakowania własne Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie przez wykonawcę w momencie jej otrzymania od zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na zamieszczanie na kopertach żadnych innych napisów poza oznaczeniami zamieszczonymi przez nadawcę oraz informacji o opłacie operatora 3.16. Wykonawca wskaże numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia w tym wskaże przedstawiciela Wykonawcy który będzie pełnił rolę Opiekuna klienta w stosunku do zamawiającego. 3.17. Bieżące ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia ( za wyjątkiem ustaleń finansowych) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy - opiekunem klienta. 3.18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odbieranie przesyłek bezpośrednio z siedziby zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach