Przetargi.pl
BZP.271.85.2011 wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadań inwestycyjnych: Zadanie A: nr 2011/164 o nazwie Modernizacja drogi ul. Droga do Walczaków w Zakopanem, Zadanie B: nr 2011/169 o nazwie Modernizacja drogi ul. Mraźnica w Zakopanem, Zadanie C: nr 2011/166 o nazwie Modernizacja drogi ul. Do Bristolu w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.85.2011 wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadań inwestycyjnych: Zadanie A: nr 2011/164 o nazwie Modernizacja drogi ul. Droga do Walczaków w Zakopanem, Zadanie B: nr 2011/169 o nazwie Modernizacja drogi ul. Mraźnica w Zakopanem, Zadanie C: nr 2011/166 o nazwie Modernizacja drogi ul. Do Bristolu w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: wykonanie koncepcji drogi gminnej dla zadań inwestycyjnych: Zadanie A: nr 2011/164 o nazwie Modernizacja drogi ul. Droga do Walczaków w Zakopanem, Zadanie B: nr 2011/169 o nazwie Modernizacja drogi ul. Mraźnica w Zakopanem, Zadanie C: nr 2011/166 o nazwie Modernizacja drogi ul. Do Bristolu w Zakopanem. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 3.1.1. wykonanie odrębnych koncepcji dróg publicznych gminnych: Zadanie A: ul. Droga do Walczaków, klasy D o długości ok. 950m, zlokalizowanej po obu stronach ul. Krzeptówki wraz z obiektem mostowym, Zadanie B: ul. Mraźnica, klasy D o długości ok. 360m, od obiektu mostowego do ostatniej posesji, Zadanie C: ul. Do Bristolu, klasy L o długości ok. 110m wraz z obiektem mostowym, która winna się składać w szczególności z rozwiązań przebudowy, rozbudowy, budowy lub remontu: 3.1.1.1. istniejącej konstrukcji jezdni, 3.1.1.2. istniejących zjazdów, 3.1.1.3. chodników, 3.1.1.4. urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 3.1.1.5. infrastruktury obcej, w szczególności sieci energetycznej zasilającej oświetlenie uliczne i posesje wzdłuż drogi, 3.1.1.6. systemu odwodnienia, 3.1.1.7. obiektów mostowych. 3.2. W ramach koncepcji, dla każdej z ulic należy : 3.2.1. sporządzić bądź pozyskać aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową i ewidencyjną, zawierającej wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania koncepcji drogi, 3.2.2. ustalić dane dotyczące przebiegu infrastruktury technicznej w projektowanym pasie drogowym na podstawie danych uzyskanych z podkładów mapowych i rozeznania w terenie, 3.2.3. przedstawić wariant rozwiązania odwodnienia korpusu drogi wraz z odprowadzeniem do odbiorników, 3.2.4. przeprowadzić przegląd stanu technicznego oświetlenia ulicznego polegającego na określeniu rezystancji izolacji kabli i rezystancji uziemienia słupów na podstawie wykonanych pomiarów oraz stanu słupów i opraw oświetlenia i zakwalifikowanie odcinków sieci do remontu lub przebudowy, 3.2.5. przedstawić warianty rozwiązań sytuacyjnych dla charakterystycznych elementów projektowanej drogi (np. przebieg drogi, skrzyżowania), 3.2.6. wykonać ekspertyzę techniczną obiektów mostowych: 3.2.6.1. w ciągu ul. Droga do Walczaków i zakwalifikować do konserwacji lub remontu, 3.2.6.2. w ciągu ul. Do Bristolu na Potoku Bystra i zakwalifikować do konserwacji lub remontu oraz przedstawić warianty technologii, lokalizacji i kosztów dla rozbudowy obiektu mostowego o ciąg pieszy, 3.2.7. wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, oparty na zapisach w księgach wieczystych wraz z podaniem ilości proponowanych podziałów dla wybranego przez Zamawiającego wariantu, 3.2.8. ustalić przebieg istniejącego pasa drogowego i sporządzić operaty podziałowe służące do pozyskania gruntu na podstawie art. 73 Ustawy z dnia 13 października 1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, jeżeli specyfika opracowania tego wymaga, 3.2.9. ustalić przebieg projektowanego pasa drogowego w formie graficznej, umożliwiającej zaznajomienie właścicieli gruntów z proponowanymi podziałami działek z podaniem ich powierzchni, 3.2.10. przygotować materiały do wniosku o odstępstwo od warunków technicznych do Ministerstwa Infrastruktury, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała, 3.2.11. przygotować i przedstawić Zamawiającemu warianty dotyczące w szczególności rozwiązań: infrastruktury, konstrukcji nawierzchni oraz kosztów przedsięwzięcia, 3.2.12. przygotować podział inwestycji na etapy, 3.2.13. w opracowaniu należy uwzględnić przystosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8.03.2010r., w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia naziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych, 3.3. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie, a w szczególności: 3.3.1. racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej pod inwestycję, 3.3.2. rozwiązanie komunikacji z przyległymi pasami drogowymi i terenami, z uwzględnieniem dostosowania do poruszania się osób niepełnosprawnych, 3.3.3. rozwiązania odwodnień łącznie z ich wylotem do istniejących odbiorników. UWAGA! Przyjęte przez projektanta założenia wstępne do koncepcji podlegają uzgodnieniu Zamawiającego 3.4. Forma opracowania dokumentacji dla każdego zadania inwestycyjnego: 3.4.1. dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie do segregatora biurowego) - szt.3, 3.4.2. dokumentacja elektroniczna w formacie Word i PDF - szt.1, 3.4.3. materiały do wniosku o odstępstwa od warunków technicznych w wersji zbroszurowanej, jeśli specyfika opracowania będzie tego wymagała - szt.3,. 3.4.4. Dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym: 3.4.4.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 3.4.4.2. Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: (Dz.U. z 2007 r. nr 19, poz. 115, z późn. zm.); 3.4.4.3. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. nr 63, poz.735, z późn. zm.); 3.4.4.4. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 1999 roku nr 43, poz. 430 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach