Przetargi.pl
BZP.271.81.2012na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane, oraz na potrzeby budynku Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13, na potrzeby siedziby Straży Miejskiej przy ul. Gimnazjalnej oraz szaletu w Parku Miejskim , na potrzeby siedziby Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi przy ul. Słonecznej 3 i na potrzeby Stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.81.2012na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane, oraz na potrzeby budynku Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13, na potrzeby siedziby Straży Miejskiej przy ul. Gimnazjalnej oraz szaletu w Parku Miejskim , na potrzeby siedziby Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi przy ul. Słonecznej 3 i na potrzeby Stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane, oraz na potrzeby budynku Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13, na potrzeby siedziby Straży Miejskiej przy ul. Gimnazjalnej oraz szaletu w Parku Miejskim , na potrzeby siedziby Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi przy ul. Słonecznej 3 i na potrzeby Stadionu sportowego przy ul. Orkana w Zakopanem. 1. lokalizacja dostawy - miejsce dostawy a) 133 punktów poboru energii dla oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach Miasta Zakopane - ilość punktów może się zmienić o ok. 5 %, b) 3 punkty poboru energii sygnalizacji drogowej, c) 2 punkty poboru energii urządzeń przejścia podziemnego -ul. Kościeliska 1 w Zakopanem d) 1 punkt poboru energii budynek Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13 e) 1 punkt poboru energii siedziba Straży Miejskiej przy ul. Gimnazjalnej 14 w Zakopanem f) 1 punkt poboru energii szalet w Parku Miejskim ul. Staszica w Zakopanem g) 1 punkt poboru energii siedziba Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi ul. Słoneczna 3 w Zakopanem h) 1 punkt poboru energii Stadion sportowy przy ul. Orkana w Zakopanem 2. Rodzaj dostawy: dostawa ciagła energii elektrycznej. Energia elektryczna powinna być dostarczana o napięciu znamionowym sieci 230/400 V , częstotliwości 50Hz, o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej ( + - 10 % ) a) 1 550 MWh oświetlenie uliczne, b) 4 MWh sygnalizacja drogowa c) 95 MWh przejście podziemne ul. Kościeliska 1 d) 155 MWh budynek Urzędu Miasta Zakopane e) 12 MWh siedziba Straży Miejskiej f) 50 MWh szalet w Parku Miejskim g) 4 MWh siedziba gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi h) 14 MWh stadion sportowy przy ul. Orkana W załączniku nr 1 do siwz zamawiający podaje kalendarz świeceń W załączniku nr 2 do siwz zamawiający podaje punkty poboru energii, moc umowną dla każdego punktu W załączniku nr 3 do siwz - formularz kosztorysu ofertowego zamawiający podaje roczne zużycie energii elektrycznej w Zakopanem przez wszystkie punkty poboru energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach