Przetargi.pl
BZP.271.80.2013wykonanie drobnych remontów w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Droga do Białego14, Staszica 13, Jagiellońska 40, Bilinówka 24 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.80.2013wykonanie drobnych remontów w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Droga do Białego14, Staszica 13, Jagiellońska 40, Bilinówka 24 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych remontów w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Droga do Białego 14, Staszica 13, Jagiellońska 40, Bilinówka 24 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.: 1)demontaż żeliwnych rur kanalizacyjnych, 2)montaż nowych rur kanalizacyjnych z PCV, 3)uzupełnienie tynków wraz z malowaniem, naprawa podłóg, 4)demontaż i montaż urządzeń sanitarnych, 5)wywiezienie gruzu. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane o roboty budowlane liczonej od daty odbioru końcowego robót . Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składa się : - przedmiar robót - STWiOR Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej i w siwz pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 05 listopada 2013r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.05 listopada 2013r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8(parter)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach