Przetargi.pl
BZP.271.78.2014 Wykonanie robót budowlanych dodatkowych przy remoncie i przebudowie fragmentu ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha (od km 0 + 284 do 1+410.) w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/109 Modernizacja ul. Piłsudskiego w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.78.2014 Wykonanie robót budowlanych dodatkowych przy remoncie i przebudowie fragmentu ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha (od km 0 + 284 do 1+410.) w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/109 Modernizacja ul. Piłsudskiego w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dodatkowe przy remoncie i przebudowie fragmentu ul. Piłsudskiego od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha (od km 0 + 284 do 1+410.) w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/109 Modernizacja ul. Piłsudskiego w Zakopanem. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać w szczególności: odmulenie kanału burzowego i studni ściekowych, przebudowę będących w złym stanie studzienek ściekowych wraz z osadnikiem z pozostawieniem krat będących w dobrym stanie technicznym, odcięcię krat ściekowych wpiętych na oczko i wykonanie nowych przyłączy zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi, rozebranie części istniejącej podbudowy wraz z usunięciem głazów kamiennych i wykonanie podbudowy na odcinku od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego rozbiórkę krawężnika prawostronnie na odcinku od skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego do ul. Bronisława Czecha, ( materiał do dyspozycji Zamawiającego), ułożenie prawostronne nowego krawężnika po korekcie niwelety jezdni, na odcinku j.w. wymianę obrzeża betonowego na odcinku j.w., przełożenie kostki na bezpieczniku prawostronnie na odcinku j.w przekładki kostki brukowej na dwóch zatokach postojowych, przełożenie istniejących słupków metalowych wzdłuż zatok, zniwelowanie różnicy spadku porzecznego na chodniku wzdłuż zatok przez dodatkowe ułożenie obrzeża i przekładkę kostki ( możliwość odzysku w ok.40%), całkowitą wymianę studni ściekowych na nowe z osadnikiem bez kosza, na odcinku jw., przebudowę skrzyżowania ul. Goszczyńskiego z ul. Piłsudskiego ujętą w dokumentacji, jako zjazd z drogi publicznej w standardzie skrzyżowania dróg publicznych wraz z oznakowaniem, zaprojektowanie, wykonanie i montaż krat ocynkowanych przesklepiających ścieki przychodnikowe na zjazdach i dojściach w odcinku lewostronnym od skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego do ul. Bronisława Czecha, wykonanie dodatkowych nawierzchni z kostki brukowej w miejsce trawnika na nowych zjazdach, zmianę lokalizacji łącznie z wymiana 2 szt. lamp oświetlenia ulicznego kolidującego z zatoka postojowa ( z wyłączeniem kosztów robocizny i sprzętu) ustanowić kierowników robót: budowlanych i instalacyjnych, którzy będą podlegać kierownikowi budowy prowadzącemu roboty podstawowe i uzupełniające zatrudnionemu przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w tym powykonawczego klauzulowanego zamierzenia geodezyjnego i skoordynowanie jej z dokumentacją robót realizowanych przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe S.A. na obiekcie. Skoordynowanie i dowiązanie robót i elementów nowotworzonych objętych niniejszą umową z robotami i elementami już zrealizowanymi w ramach robót podstawowych przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe S.A. 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 c, w ramach umowy: RLI.7013.005.2014 z dn.19.05.2014 r. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane materiały i narzędzia równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Załącznikiem do SIWZ jest projekt wykonawczy i STWIOR dla remontu całej ul. Piłsudskiego, a zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje roboty dodatkowe dla remontu i przebudowy odcinka drogi od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha od km 0+284 do km, 1+410 z których Wykonawca będzie zobowiązany wyspecyfikować pomocne elementy niezbędne do realizacji robót dodatkowych Zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości, co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10m3 betonu/mb ławy, (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 .1 szczegółowo opisują: Projekt wykonawczy Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.(TER) wykonane w oparciu o dołączone przedmiary robót i zawierające wszystkie ich pozycje asortymentowe. Takie zestawienie asortymentu robót służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez oferenta będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 października 2014 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 października 2014 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter). UWAGA!!! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Zwrot wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach