Przetargi.pl
BZP.271.64.2012 remont fragmentu ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2012-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.64.2012 remont fragmentu ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodnika fragmentu ul. Grunwaldzkiej od skrzyżowania z ul. Tetmajera (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Orkana wraz z dowiązaniem wysokościowym do stanu istniejącego. w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem. W ramach zadania należy wykonać w szczególności: 3.1. renowację kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Grunwaldzkiej w km od 0+000 do km 0+600 - cały kolektor (zgodnie z załączonym projektem), 3.2. remont nawierzchni jezdni (od km 0+000 do km 470,27) wraz z tarczą skrzyżowania: 3.2.1. frezowanie i rozbiórka nawierzchni na gł. 13cm, 3.2.2. ułożenie w-wy podbudowy zasadniczej z AC 11 P o grubości 4cm, 3.2.3. ułożenie siatki stalowej - wzmocnienie warstw asfaltowych, 3.2.4. wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W, 3.2.5. wykonanie w-wy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA 0/8. 3.3. remont chodnika (od km 0+000 do km 470,27) wraz z tarczą skrzyżowania (w km 0+000 do km 0+040 szerokości 3,0m): 3.3.1. rozbiórka krawężników i obrzeży chodnikowych, 3.3.2. ułożenie krawężników kamiennych granitowych 20x30, 3.3.3. ułożenie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki kamiennej 11x13 (strona lewa), 3.3.4. ułożenie obrzeża chodnikowego 8x30, 3.3.5. wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, 3.3.6. wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, 3.3.7. wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym gr. 8cm, typu Libet Modena lub równoważnej. 3.4. remont nawierzchni istniejących zjazdów (od km 0+000 do km 470,27), z włączeniem projektowanych zjazdów w km 0+036,50, 0+052, 0+107 i 0+240 (z wyłączeniem zjazdu w km 0+021,52): 3.4.1. wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm, 3.4.2. wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, 3.4.3. wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze grafitowym gr. 8cm, typu Libet Modena lub równoważnej. 3.5. wykonanie zatoki autobusowej w km od 0+220 do km 0+245: 3.5.1. wykonanie stabilizacji gruntu cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15cm, 3.5.2. wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 24cm, 3.5.3. wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, 3.5.4. wykonanie w-wy ścieralnej z kostki kamiennej granitowej gr. 15x17cm. 3.6. remont istniejącej sieci oświetlenia ulicznego (wraz z demontażem wysięgnika lampy ulicznej w km ok. 0+009), 3.7. zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej). 3.8. wymiana i regulacja wysokościowa skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymiana i regulacja wysokościowa włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 3.9. demontaż starego i wykonanie nowego oznakowania pionowego, 3.10. dostosowanie wszystkich przejść dla pieszych, po obu stronach jezdni do poruszania się osób niepełnosprawnych, zgodnie z projektem (z wyłączeniem wykonania przejścia dla pieszych w km 0+005), 3.11. wykonanie oznakowania poziomego, 3.12. dostosowanie elementów drogi do stanu istniejącego nieruchomości do niej przyległych, 3.13. rekultywacja terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi na pasach dzielących i poboczach (od końca Parku, tj. km ok. 0+255 do skrzyżowania z ul. Tetmajera), w szczególności polegająca na: 3.13.1. usunięciu kamieni i pozostałości gruzu budowlanego do gł. 20 cm, 3.13.2. wyrównaniu i wzruszeniu wierzchniej warstwy istniejącego podłoża, 3.13.3. dowiezieniu i rozścieleniu gruntu, celem uzyskania poziomu rozścielenia ziemi urodzajnej, 3.13.4. nawiezieniu i rozścieleniu warstwy ziemi urodzajnej - warstwa gr. 5cm z udziałem 20% materii organicznej, 3.13.5. wyrównaniu terenu. 3.14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. 3.15. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie wykonawczym i STWiOR UWAGA!!! 1. Załącznikiem do SIWZ jest projekt wykonawczy dla remontu całej ul. Grunwaldzkiej, a zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje remont odcinka drogi od skrzyżowania z ul. Orkana do skrzyżowania z ul. Tetmajera (od km 0+000 do km 470,27), ze skrzyżowaniem włącznie. 2. Zamawiający informuje, że zapisy niniejszego SIWZ mają charakter nadrzędny nad dokumentacją projektową, będącą załącznikiem. 3. Zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB. 4. Wykonawca winien skoordynować roboty, będące przedmiotem zamówienia z robotami prowadzonymi w ramach rewitalizacji Parku Miejskiego przy ul. Grunwaldzkiej. 3.16 Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.17. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składa się : - projekt wykonawczy - STWiOR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 30.000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 lipca 2012 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 lipca 2012 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.5. Zwrot wadium 11.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach