Przetargi.pl
BZP.271.58.2013 świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.58.2013 świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2013-2014 Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie I. Usługa dowozu i opieki uczniów zamieszkałych w rejonie Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 i z powrotem, tj. z ww Gimnazjum na Cyhrlę - przewidywana ilość 13 uczniów. Zadanie II. Usługa dowozu i opieki uczniów zamieszkałych w rejonie Krzeptówek do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - przewidywana ilość 20 uczniów. Zadanie III. Usługa dowozu i opieki uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - przewidywana ilość 37 uczniów. UWAGA!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I. Zadanie IV. Usługa dowozu i opieki uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z ww szkół na Gubałówkę - przewidywana ilość 38 uczniów. Uwaga!!! Na tej trasie występuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka Kaplica. UWAGA!! Przy ww zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów Zamawiający informuje ,że podana liczba uczniów na danej trasie może ulec zmianie Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca , w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna podczas przewozu uczniów - wymagana jest osoba pełnoletnia: - przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, - zna podstawy udzielania pierwszej pomocy Zamawiający zastrzega ,że kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna . Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z2003 r. Nr 32,poz. 262 z późn. zm ) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.) i ustawy Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2012 r. poz.113 z późn. zm ) przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość uczniów podaną przez zamawiającego plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy) do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów W pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b) przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c) ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d) oznaczyć pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych w Gminie Miasta Zakopane będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektorów szkół wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz.. 432, z późn. zm.) W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 3 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego w danej placówce szkolnej harmonogramu -planu zajęć. Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży oraz dane osób pełniących rolę opiekunów , wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 3. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów 3) danych osobowych oraz numeru telefonu komórkowego opiekuna W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe. 3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu 5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu W celu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Burmistrza Miasta Zakopane lub Starosty Tatrzańskiego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku świadczenia usługi innym pojazdem w okresie letnim, a innym w okresie zimowym - należy rozróżnić pojazd do obsługi w lecie i pojazd do obsługi w warunkach zimowych. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, Wykonawca zobowiązany jest przy doborze pojazdów do świadczenia usług zwłaszcza dla zadania nr III i nr IV uwzględnić fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton (znak B-18 - 5t) oraz trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i występującymi w ostatnich latach silnymi opadami atmosferycznymi. Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług, jest upoważniony do kontroli, włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach