Przetargi.pl
BZP.271.55.2013 naprawa usterek wynikłych podczas przeglądów gwarancyjnych ulic.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.55.2013 naprawa usterek wynikłych podczas przeglądów gwarancyjnych ulic.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa usterek wynikłych podczas przeglądów gwarancyjnych ulic w ramach: -Zadanie A: nr 2011/91 Remont ul. Droga na Bystre wykonywany w ramach projektu Góral ski , -Zadanie B: nr 2011/94 Remont ul. Al. 3 Maja wykonywany w ramach projektu Góral ski , -Zadanie C: nr 2011/82 Remont ul. Do Samków w Zakopanem, -Zadanie D:nr 2011/66 Remont ul. Droga do Olczy wykonywany w ramach projektu Góral ski -Zadanie E: nr 2011/46 Remont jezdni ul. Kościuszki od Ronda Armii Krajowej do ul. Aleje 3 Maja oraz odcinków chodników od Ronda Armii Krajowej do ul. Sienkiewicza w Zakopanem, oraz wykonie robót wykończeniowych w ramach: -Zadanie F: nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem , -Zadanie G: nr 2011/112 Modernizacja ul. ks. Stolarczyka w Zakopanem. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją i opisane w protokołach z przeglądów gwarancyjnych na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy oraz robót wykończeniowych na ul. Grunwaldzkiej (od skrzyżowania z ul. Orkana do skrzyżowania z ul. Tetmajera wraz z tarczami skrzyżowań) i ul. ks. Stolarczyka (od skrzyżowania z ul. Kościeliską do skrzyżowania z ul. Kościelną wraz z tarczami skrzyżowań). W ramach zadania należy wykonać w szczególności: 1)naprawę usterek na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki, Droga do Olczy, w szczególności: -pęknięć na szwach dylatacyjnych na styku nawierzchni (poprzeczne i podłużne), przez uzupełnienie masą zalewową i posypką grysową, -złuszczeń nawierzchni, przez regenerację i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej w miejscach złuszczeń, emulsją asfaltową z kruszywem łamanym, -dziur w nawierzchni, przez wycięcie w-wy ścieralnej i uzupełnienie masą bitumiczną z bezszwowym dowiązaniem do istniejącej nawierzchni, -pęknięć liniowych nawierzchni, przez uzupełnienie masą zalewową i posypką grysową, -nierówności chodnika, przez przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce pisakowej z wypełnieniem spoin piaskiem, -ubytków wokół studni w jezdni, przez uzupełnienie nawierzchni wokół studni w jezdni przez skucie betonu i uzupełnienie masą bitumiczną, -odstających płyt typu Brajl przez wykonanie nowej płyty betonowej gr. 10cm i wkręcenie płyt z rozbiórki, -niedrożnej studni na ul. Al. 3 Maja - do przebudowy, -klawiszujących kostek kamiennych i ubytków przez remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, -ubytków w oznakowaniu poziomym grubowarstwowym, - zapadniętych studni, przez regulację wysokościową (mechaniczne wycięcie wokół studni w kształcie okręgu , podniesienie i uzupełnienie masą bitumiczną jak na jezdni), 2)wykonaniem robót wykończeniowych, w szczególności: -oznakowania poziomego grubowarstwowego na ul. Grunwaldzkiej od skrzyżowania z ul. Orkana do skrzyżowania z ul. Tetmajera wraz z tarczami skrzyżowań) i ul. ks. Stolarczyka (od skrzyżowania z ul. Kościeliską do skrzyżowania z ul. Kościelną wraz z tarczami skrzyżowań), -wycinki drzewa na ul. ks. Stolarczyka z frezowaniem korzeni i wyrównaniem terenu. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym załączonych wyciągach z protokołów z przeglądów gwarancyjnych oraz zestawieniach asortymentu robót. UWAGA!!! Lokalizacja wszystkich usterek podlegających naprawie opisana jest w załączonych wyciągach z protokołów z przeglądów gwarancyjnych i zawiera przybliżone wielkości. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę wykazanych usterek, zlecona w systemie ryczałtowym. Oznakowanie poziome należy wykonać zgodnie z załączonymi docelowymi projektami organizacji ruchu. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa uzgodni z zarządcą dróg gminnych terminy i zakres robót oraz utrudnień w ruchu drogowym. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa powiadomi Zamawiającego o przystąpieniu do danego zakresu robót, na danej drodze, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, celem możliwości ogłoszenia o utrudnieniach w ruchu drogowym oraz kontroli robót przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej siwz na który składają się : 1)STWiOR 2)wyciągi z protokołów z przeglądów gwarancyjnych -4 szt. 3)PORD dla ul. Grunwaldzkiej 4) PORD dla ul. Ks. Stolarczyka 5) zestawienie asortymentu robót do wypełnienia przez wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach