Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2013-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP.271.54.2013 świadczenie na rzecz zamawiającego usług podziałów nieruchomości oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi: PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI oraz SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI DO CELÓW PRAWNYCH Zakres robót związanych z realizacją zamówienia na terenie Gminy Miasto Zakopane polegającej na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej obejmuje następujące zadania: Zadanie 1- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Gimnazjalną w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) - ul. Gimnazjalna -około 16 działek Zadanie 2- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Szkolną w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)- ul. Szkolna -około 26 działek Zadanie 3 -Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Kamieniec w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Kamieniec -około 39 działek Zadanie 4-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Jana Pawła II w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Jana Pawła II- około 9 działek Zadanie 5- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Goszczyńskiego w Zakopanem (odcinek od ul. Makuszyńskiego do ul. Sabały), na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Goszczyńskiego -około 12 działek Zadanie 6- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Piaseckiego w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Piaseckiego -około 16 działek Zadanie 7- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Bulwary Słowackiego w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Bulwary Słowackiego -około 66 działek Zadanie 8- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Modrzejewskiej w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Modrzejewskiej - około 12 działek Zadanie 9- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Tetmajera w Zakopanem (od ul. Grunwaldzkiej do ul. Małe Żywczańskie), na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul.Tetmajera- około 14 działek Zadanie 10- Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Małe Żywczańskie w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul.Małe Zywczańskie- około 39 działek Zadanie 11-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Andrzeja Struga w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Struga-około 17 działek Zadanie 12-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)- ul. Droga na Buńdówki - około 42 działki Zadanie 13-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Do Tadziaków w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Do Tadziaków - około 3 działki Zadanie 14-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Heleny Marusarzówny w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Marusarzówny- około 11 działek Zadanie 15-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości zajętych pod drogę publiczną gminną - ul. Mariana Zająca w Zakopanem, na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)-ul. Zająca - około 3 działki Zadanie 16-Sporządzenie projektów podziału nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz 651 z późn. zm.) - działki ewidencyjne: 974/2 i 974/4 obręb 5 ul. Jana Pawła II- pod drogę publiczną (art.98 UGN), 319/4 i 319/7 i 319/8 obręb 4 ul. Szkolna- pod drogę publiczną (art.98 UGN),243/22 obręb 123, ul. Podhalańska - do zbycia, 10/3 obreb 6 ul. Kasprowicza, 263/19 obręb 8 ul.Kościelna- do zbycia, 34/2 obręb 51 ul. Droga do Olczy - do zbycia, 51/2 obręb 71 ul. Droga do Olczy - do zamiany,513/6 obręb 12 ul. Zamoyskiego - do zbycia Zadanie 17- Rozgraniczenie nieruchomości.: działki: 652/1 i 649/36 obręb 5 ul. Krupówki/Generała Galicy- granica z działką ewidencyjną nr 260/3 obręb 5, 415 i 892 obręb 5 ul. Grunwaldzka - granica z działką ewidencyjną nr 914 obręb 5 Zadanie 18- Wskazanie granic nieruchomości - działka ewidencyjna nr 507/16 obręb 6 ul. Chramcówki- granica z działkami nr 101/7 i 101/9 obręb 6 Zadanie 19- Sporządzenie dokumentacji do celów prawnych - wydzielenie ciał hipotecznych nieruchomości wchodzących w skład ul. Szymanowskiego w Zakopanem-nr działki 468/11 obręb 11 ul. Szymanowskiego. Forma opracowania dokumentacji geodezyjnej: dla zadań oznaczonych nr 1 do 15 - 5 egzemplarzy mapy z projektem podziału dla każdej nieruchomości. Każdy egzemplarz powinien zawierać informację o podstawie prawnej dokonywanego podziału oraz adnotację Granice podziału nieruchomości ustalono według jej zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. dla zadania oznaczonego nr 16 - 5 egzemplarzy mapy z projektem podziału dla każdej nieruchomości. Każdy egzemplarz powinien zawierać informację o podstawie prawnej dokonywanego podziału. dla zadania oznaczonego nr 17 - dokumentacji opisanej w Rozdziale 4 Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości w ilości 1 egzemplarza dla każdej nieruchomości. dla zadania oznaczonego nr 18 - protokół przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym w ilości 1 egzemplarza dla każdej nieruchomości. dla zadania oznaczonego nr 19 - 5 egzemplarzy mapy do celów prawnych z wydzieleniem ciała hipotecznego dla każdej nieruchomości. UWAGA W przypadku gdy dane ewidencyjne nieruchomości podlegających podziałowi, ujawnione w księgach wieczystych, różnią się od danych ewidencyjnych zawartych w rejestrze ewidencji gruntów, w zakres poszczególnych zadań wchodzi również sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla tych nieruchomości. Wykonawca udzieli co najmniej 12 -to miesięcznej gwarancji na wykonane roboty geodezyjne objęte przedmiotowym zadaniem. UWAGA W oferowanych cenach winny być zawarte wszystkie elementy kosztów, tj. sporządzenie wypisów oraz wyrysów mapy ewidencyjnej lub zasadniczej, badanie księgi wieczystej, koszt uzyskania klauzuli i inne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Klasyfikacja gleboznawcza gruntów osuwiskowych.
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości gruntowych położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie wstępnego projektu podziału i projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2016-05-23 - Wykonanie wstępnego projektu podziału i projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-13 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego odcinków dróg powiatowych (1641K, 1646K, 1664K)
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-04-01 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie kompleksowej modernizacji Operatu Ewidencji Gruntów i Budynków - Obrębu Gliczarów Górny
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie wstępnego projektu podziału z pomiarem na gruncie nieruchomości położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-02-24