Przetargi.pl
BZP.271.50.2011 zimowe i letnie utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.50.2011 zimowe i letnie utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym i letnim utrzymaniu przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: 1. Letnie utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych obejmować będzie powierzchnię wiaty przystankowej lub słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do przedmiotu zamówienia i polega na: 1) Sprzątaniu i zamiataniu wnętrza wiaty przystankowej i terenu dookoła niej zgodnie z załącznikiem nr 1 do przedmiotu zamówienia-obejmuje 18 wiat o powierzchni 721m? 2) Sprzątaniu i zamiataniu terenu wokół słupka przystankowego obejmujący obszar 1 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotu zamówieni-obejmuje 84 słupki przystankowe o powierzchni 84m?, 3) Sprzątaniu i zamiataniu z terenu wiaty przystankowej i słupka przystankowego oraz zbieranie z chodnika i pobocza do 2m od wiaty przystankowej i słupka przystankowego zanieczyszczeń, tj. liści, papierów, szkła, elementów z tworzyw sztucznych, niedopałków papierosów itp. 4) Sprzątaniu i usuwaniu pozostałości wybitych szyb z wiat przystankowych, 5) Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu, 6) Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji wiat, w których stwierdzono dewastację, 7) Likwidacji napisów, plakatów i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych 8) Częstotliwość sprzątania Zamawiający wyznacza na trzy razy w tygodniu, tj. w poniedziałek, środą i sobota w godzinach rannych, 2. Zimowe utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych obejmować będzie powierzchnię wnętrza wiaty przystankowej i terenu dookoła niej oraz słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do przedmiotu zamówienia i polega na: 1) Wykonawca rozpoczyna akcję związaną z odśnieżaniem przystanków komunikacyjnych nie później niż dwie godziny po rozpoczęciu intensywnych opadów śniegu, 2) Usunięcie śniegu ma nastąpić najpóźniej trzy godziny po ustaniu opadów, 3) Ponadto z obsługiwanych przystanków komunikacyjnych na bieżąco należy usuwać śnieg, błoto pośniegowe, ubitą przymarzniętą do nawierzchni warstwę lodu oraz usuwać występującą śliskość poprzez stosowanie materiałów uszorstniających. 4) Prace związane z odśnieżaniem można prowadzić przy użyciu sprzętu specjalistycznego lub ręcznie. W przypadku użycia sprzętu winien to być sprzęt lekki, którego masa wraz z osprzętem nie przekroczy dwóch ton. 5) Pryzmowanie śniegu na przystanku łub poboczu drogi należy wykonywać w sposób niepowodujący utrudnień w ruchu pieszych, niepowodujący znacznego zawężenia przystanku lub pobocza oraz nieutrudniający dostęp do przejść dla pieszych, 6) Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z przystanków na jezdnię, 7) W przypadku intensywnych opadów i braku możliwości pryzmowania śniegu - śnieg należy wywieźć 8) Zabezpieczenie prowadzonych robót przy odbywającym się ruchu na objętym robotami fragmencie przystanku, jak również uczestniczących w tym ruchu osób i pojazdów należy do Wykonawca, 9) Sprzątaniu i usuwaniu pozostałości wybitych szyb z wiat przystankowych, 10) Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu, 11) Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji wiat, w których stwierdzono dewastację, 12) Likwidacji napisów, plakatów i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych, 13) Czynności zimowego utrzymania prowadzone będą jako (akcja czynna) polegająca na pełnym zimowym utrzymaniu przystanków, 14) Czynności zimowego utrzymania prowadzone będą również jako, akcja bierna, polegająca na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 15) Zamawiający będzie każdorazowo określał na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem, terminy rozpoczęcia czynności zimowego i letniego utrzymania oraz wprowadzenia akcji czynnej i biernej. 16) Zawieszenie akcji zimowego utrzymania skutkuje rozpoczęciem przez Wykonawcę realizacji sprzątania po zimie. Sprzątanie winno być zrealizowane w ciągu 14 dni licząc od dnia zawieszenia akcji zimowego utrzymania. 3. Opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych z częstotliwością gwarantującą ich należyty stan sanitarno porządkowy. 1) Przy wiatach przystankowych oraz słupkach przystankowych wymienionych w Załączniku nr 3 do wzoru umowy znajduje się 55 sztuk koszy w tym 32 sztuki koszy o pojemności 50 litrów i 23 kosze o pojemności 70 litrów 2) Częstotliwość opróżniania koszy Zamawiający ustala na 3 razy w tygodniu tj. w Poniedziałek, środę i sobota w godzinach rannych (tj. nie później niż do godziny 10:00). Za okres zimowy przyjmuje się okres od 1 listopada 2011 roku do31 grudnia 2011 . Zamawiający wyznacza termin rozpoczęcia czynności zimowego utrzymania po wystąpieniu warunków atmosferycznych uzasadniających rozpoczęcie zimowego utrzymania czystości na przystankach. Zamawiający każdorazowo określał będzie na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem terminy rozpoczęcia i zakończenia czynności zimowego i letniego utrzymania. W wypadku konieczności przystąpienia do czynności zimowego utrzymania w dzień ustawowo wolny od pracy (gwałtowna zmiana warunków atmosferycznych), Wykonawca przystępuje do robót po zawiadomieniu telefonicznym (potwierdzonym pisemnie) przekazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, doba rozliczeniowa rozpoczyna się w dniu przystąpienia do czynności zimowego utrzymania. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia w trybie awaryjnym śmieci, śniegu, posypania przystanku materiałem uszorstniającym wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach przez Policję, Straż Miejską zawiadamiając o tym przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe wobec Zamawiającego i osób trzecich spowodowane niewłaściwym świadczeniem usług. Wykaz wiat przystankowych oraz przystanków wraz z umieszczonymi na nich koszami stanowi załącznik nr 7 do siwz Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo ilości zmniejszenia przystanków komunikacyjnych z uwagi na : -stan prawny -likwidacje przystanku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach